- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er geen verstand van, maar hoe weten ze nou dat die gast niet gewoon gaat schieten als ze daar zo agressief naar binnen komen stormen? Dan is er sowieso een verslaggever dood.
En moeten ze niet wachten op een arrestatieteam? Zag er verre van professioneel uit.
Ik heb een keer een documentaire gezien waarin ze uitleggen dat ze moeten schreeuwen zodat de verdachte ontzet en verward is (was wel Amerika, maar maakt niet uit). Ja, duidelijk overkomen wel, maar dat waren ze ook toch, zo duidelijk dat hij zelfs gewoon antwoord kon geven.
Vent was dikke 5min aan het praten en de medewerkers zullen wel gezegd hebben dat hij erg passief was. Denk dat ze daarom zo hebben gereageerd en geen AT hebben gestuurd. Pure speculatie natuurlijk.Ik heb er geen verstand van, maar hoe weten ze nou dat die gast niet gewoon gaat schieten als ze daar zo agressief naar binnen komen stormen? Dan is er sowieso een verslaggever dood.
En moeten ze niet wachten op een arrestatieteam? Zag er verre van professioneel uit.
De Engelse politie slaat ook vaak de ruiten in van een auto puur als afleiding, denk dat het schreeuwen iets soortgelijks is.
Ja vind ik ook, niet eens enige vorm van afleiding. Als hij kwaad in de zin had, had hij heel wat meer kunnen doen.
De agenten hebben gewoon juist gehandeld. Zij waren met meer..als de verdachte wilde schieten, had de politie zo in kunnen grijpen. Een arrestatie team zou hetzelfde hebben gedaan, gezien de omstandigheden en de niet agressieve houding van de verdachte.
Vraag me af wat deze knul nou eigenlijk naar buiten had willen brengen.. Helaas dat ze hem zo weinig zendtijd gunden.

Ja vind ik ook, niet eens enige vorm van afleiding. Als hij kwaad in de zin had, had hij heel wat meer kunnen doen.
Vraag me af wat deze knul nou eigenlijk naar buiten had willen brengen.. Helaas dat ze hem zo weinig zendtijd gunden.
Oke
Waarom? Kan toch gewoon over gediscussieerd worden?![]()
De agenten hebben gewoon juist gehandeld. Zij waren met meer..als de verdachte wilde schieten, had de politie zo in kunnen grijpen. Een arrestatie team zou hetzelfde hebben gedaan, gezien de omstandigheden en de niet agressieve houding van de verdachte.
"Laat je wapen vallen!"
wapen valt
"LAAT VALLEN! LAAT VALLEUUH!"

Als je gek genoeg bent om dit te doen ben je ook gek genoeg om in 1seconde helemaal gek te worden.
Ik vind dit een gijzeling en hier moet AT voor komen die zijn hier voor getraind, wij trainen hier totaal niet op en dit is veels te gevaarlijk voor ons zelf en voor derden.
Ik weet natuurlijk niet wat jullie precies doen en wat dan aan het AT wordt overgelaten.