Fitness Seller

Not Dun

Wie heeft er weleens een lege fles (bacardi bv) in zijn achterste gestopt c.q. laten stoppen, en merkte te laat dat er altijd een gaatje gemaakt moet worden zodat de fles niet vacuüm zuigt. Ik heb dit nu al enkele keren gehoord van een arts, ook iemand met meerdere appels daarin gestopt. Kennelijk is dat een of andere fetisj. Niet zo handig als je dan naar het ziekenhuis moet overigens. Dan kun je wel zeggen dat het per ongeluk gaat maar dat gelooft niemand, helemaal niet als je twee appels in je reet geduwd hebt.

Geen ervaringsdeskundige?:p
Is weleens gruwelijk fout gegaan met glazen flessen btw.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, iemand had een wijnfles in z'n kont laten stoppen, niet meer eruit kunnen krijgen en zo lopen kloten dat de fles geknapt is.
Imagine that.
I2n5Ge7S_t.jpg

Laatst bewerkt:
Lol, is dat niet die gek die geen tampons/maandverband/e.d. gebruikt?
Dat is idd menstruatiebloed.

After peeling down the layers of what I had been taught—the stories I had heard, the commercials I had seen, the “good advice” I was given—I came to understand that everyone who labels period blood as “dirty” is most likely just afraid of the power that lies within it.

This was the only conclusion I could come up with.
4MwzNIsa_t.jpg
As women who bleed, we have been suppressed. We have been shamed, humiliated, hurt, wronged. We have had to explain ourselves when we are emotional, and are even ridiculed because of it. We have been viewed as less capable to function in the world. If you did not feel or experience this personally, I invite you to ask around. Listen to the stories. Are they filled with empowerment? Or rather, shame? From my experience, however, I know that positive stories are actually rare.
https://www.elephantjournal.com/201...ed-covered-in-menstrual-blood-graphic-nudity/

Laatst bewerkt:

Appels zijn gezond.

Petanqueballen ,een vaas,aardappelen,pot confituur heb ik al zelf al gezien.

En ook visdraad in de urethra. Die dan in de blaas in een knoop geraakt was.

Figgen is ook zo een niche fetisj :) maar daar kan weinig mee verkeerd gaan :)

Lege fles bacardi vind ik maar stom. een volle fles champagne vind ik dan weer beter. Schudden maar....

Zijn er mensen die hier ervaringen met een leg press apparaat willen delen?
Minimaal onderhoud (hufterproof), plate loaded, 45°, geen kabels en zo min mogelijk hefboomwerkingen zijn voorkeuren.
Ik heb al meer dan zes jaar geen machine aangeraakt, enkel free weights/ GHR/ powerrack.

Heb ik het nodig? Eigenlijk niet. Waarom dan interesse? Misschien is het puur voor de leuk en voor erbij ter aanvulling. Dat ik mijn kuiten ermee kan trainen is wel functioneel.

PS Zou een sissy squat een alternatief kunnen zijn?
PPS Iemand ervaringen met een degelijk roeitrainer? Ken iemand die een heeft welke water gebruikt als weerstand dat voelt wel vloeiend en maakt minimale herrie.

Laatst bewerkt:
Voor Sissy Squat misschien @RaceRookie ? geloof dat die ze ook deed...

Het voordeel van een sissy squat boven een legpress is de ruimte die het inneemt, minder hefbomen en meer uit de filosofie van eigen bw. Een legpress biedt meerdere mogelijkheden qua oefeningen, 1 been, kuiten, accent qua aanspreken beenspieren.

Laatst bewerkt:
Ik zou dan eerst voor een sissysquat gaan, die neemt niet veel ruimte in beslag en is makkelijk te verplaatsen, of zelfs met wat vernuft zelf in elkaar te flansen icm. met een powerrack.

Voor Sissy Squat misschien @RaceRookie ? geloof dat die ze ook deed...

Ik zou dan eerst voor een sissysquat gaan, die neemt niet veel ruimte in beslag en is makkelijk te verplaatsen, of zelfs met wat vernuft zelf in elkaar te flansen icm. met een powerrack.

Sissy squat met wat dumbells in de handen kan ook flink helpen. Je voelt hem goed en het apparaat is gemakkelijk te plaatsen.
Dank allen. Is wel meest voor de hand liggend. Zie dat FS ook een seated calf machine verkoopt, zou een goede combi zijn.

Zijn er mensen die hier ervaringen met een leg press apparaat willen delen?
Minimaal onderhoud (hufterproof), plate loaded, 45°, geen kabels en zo min mogelijk hefboomwerkingen zijn voorkeuren.
Ik heb al meer dan zes jaar geen machine aangeraakt, enkel free weights/ GHR/ powerrack.

Heb ik het nodig? Eigenlijk niet. Waarom dan interesse? Misschien is het puur voor de leuk en voor erbij ter aanvulling. Dat ik mijn kuiten ermee kan trainen is wel functioneel.

PS Zou een sissy squat een alternatief kunnen zijn?
PPS Iemand ervaringen met een degelijk roeitrainer? Ken iemand die een heeft welke water gebruikt als weerstand dat voelt wel vloeiend en maakt minimale herrie.
ik gebruik de legpress als ik knie issues heb , heb beschadigd en ontbrekend kraakbeen in mijn linker knie , wat ik dan doe ik laad de bars met lates en zet vervolgens aan beide kanten een reverse groene powerband op . de begeleide beweging zorgt ervoor dat het allemaal wat gelijkmatiger belast word . Verder is de legpress een welkome afwisseling tegenover sqauts

Ik heb beiden staan.

Welke gebruik je het meest en waarom? Squat je daarnaast en hoe frequent?

Edit.
Ik neig momenteel naar iets als een seated calf raise/ ATX Squat/Calf Block en evt een roei apparaat. Ik (front) squat genoeg en ik ben niet helemaal zeker of op langere termijn een sissy sq voor mijn knie het juiste is.

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:

Mooi man

Terug
Naar boven