Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klaver in elk geval niet lijkt mij.
Alle Porsches die je noemde mogen voor m'n huis staanLastige vraag. Ik denk dan aan een Ferrari 250 GTO en een E90 AJS Porcupine..
En jij @Kristel*?
. Uhm, zal wel een vrouw zijn (ik zit niet zo in de specificaties), gewoon een hele oude Porsche 911, liefst geel. En wat ik eerder schreef een gele Ducati 998 maar mag ook 748 zijn.rode 998 gehad : die porsche wil ik ook nog 996 bvAlle Porsches die je noemde mogen voor m'n huis staan. Uhm, zal wel een vrouw zijn (ik zit niet zo in de specificaties), gewoon een hele oude Porsche 911, liefst geel. En wat ik eerder schreef een gele Ducati 998 maar mag ook 748 zijn.
NIETES

helaas veel issues mee gehad , dus dat was ontnuchterendNIETES
Ik had een mooie 2e: Kawasaki ZX6R, bordeaux rood!
Hangt van de vraag af. Stemmen wordt Baudet, boksen of takedown defense testen daarentegen..
Je vriendin.
denk eerder dat hij teveel van het groene zakje heeft gerooktVind het juist een geweldig nummer, terwijl ik een hekel heb aan zijn latere, meer commercieel bedoelde, muziek. George zingt hier alsof hij te diep in het glaasje gekeken heeft, maar dat heeft een heel apart effect.