AndroidHealthClinic

Not Dun

ik had daar in het begin wat moeite mee ,ik ga ervan uit dat iedereen een rol speeltje vooral op inet ( shakespeare : the world is a stage ) . en privacy is idd een geldig punt . zou er niet aan moeten denken dat mijn opmerkingen omtrent aas gebruik bij mijn streng katholieke dorp genoten terecht komen :
Dus eigenlijk zeg je dat door een rol (of gewoon: andere naam, alias, pseudoniem) aan te nemen je hier veel echter kan zijn dan je je in bepaalde opzichten in het echt toestaat?

Streng katholieke dorpsgenoten, bestaan die nog in Nederland? Of zijt ge Vlaming?

Dus eigenlijk zeg je dat door een rol (of gewoon: andere naam, alias, pseudoniem) aan te nemen je hier veel echter kan zijn dan je je in bepaalde opzichten in het echt toestaat?

Streng katholieke dorpsgenoten, bestaan die nog in Nederland? Of zijt ge Vlaming?
jawel bestaat nog , gelukkig word het wel minder

• Topic Starter Topic Starter
jawel bestaat nog , gelukkig word het wel minder
Als ik om me heen kijk in Nederland denk ik wel eens dat die echte Katholieken nog niet zo'n slecht alternatief zijn, maar ik heb dan ook geen ervaring met een eventuele verstikkende sociale controle en/of gemeenschapszin in kleine agglomeraties.

Laat ik dan ook een vraag stellen:

Grefo's of Katho's? (en interpreteer dat niet als v/d Staaij of Dijkhof, die is te makkelijk)

Als ik om me heen kijk in Nederland denk ik wel eens dat die echte Katholieken nog niet zo'n slecht alternatief zijn, maar ik heb dan ook geen ervaring met een eventuele verstikkende sociale controle en/of gemeenschapszin in kleine agglomeraties.

Als Mentat zijnde zou jij héél exact de causale waarschijnlijkheidsfactoren moeten kunnen berekenen in dat opzicht! :cool:

Een dame in een (classy) sportieve auto is altijd goed. Heeft dikwijls een onweerstaanbare uitstraling c.q. aantrekkingskracht.
Ik heb het over een oude Porsche 911 niet over een dame ???

Edit: lees nu je andere berichtje pas.
Wat voor een heeft je zus?

Als Mentat zijnde zou jij héél exact de causale waarschijnlijkheidsfactoren moeten kunnen berekenen in dat opzicht! :cool:
Ik lees liever in de OCB :D "Hell on my left, heaven on my right and an angel of mercy behind", dacht ik.

Actie, reactie, kind met badwater weggegooid...

Ik begreep dat je van klassieke auto's houdt dus vandaar mijn vraag.

Vroeger zei ik altijd: doe mij die gele Ducati 998 maar dan neem ik de eigenaar erbij. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de Porsche 911 :D
Ofwel, ik wou dat ik er een had!

GVD nogmaals edit. Die stomme karma berichten :roflol: je hebt het over schoenen...

Vroeger zei ik altijd: doe mij die gele Ducati 998 maar dan neem ik de eigenaar erbij. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de Porsche 911 :D

GVD nogmaals edit. Die stomme karma berichten :roflol: je hebt het over schoenen...

Een gele Speed4 is ook goed?

Een 911 Singer 4.0, een 911 Carrera RS 2.7, een Carrera RSR 2.8, een RSR 3.0 of nog bruter een RSR turbo (richting 500 PK bij 925 KG) is zeker mooi.

Mijn karmabericht ging idd over schoenen, hoe mooi het kan staan als een vrouw uit een sportieve auto stapt met dezelfde kleur als de lak van de auto.

Ondanks je eerdere antwoord (het is maar een auto):

Als je een auto en motor mocht uitzoeken, alles mag, welke zou je kiezen?

Laatst bewerkt:
Een 911 Singer 4.0, een 911 Carrera RS 2.7, een Carrera RSR 2.8, een RSR 3.0 of nog bruter een RSR turbo (richting 500 PK bij 925 KG) is zeker mooi.

Mijn karmabericht ging idd over schoenen, hoe mooi het kan staan als een vrouw uit een sportieve auto stapt met dezelfde kleur als de lak van de auto.

Nog voorkeur voor een bepaald type schoen?

Nog voorkeur voor een bepaald type schoen?
In het geval van een vrouw is het mooi als de schoen naadloos aansluit bij de lijn van de voet en enkel, afhankelijk van het type schoeisel ook het onderbeen. Een platte hak (of blote voet) is praktisch en kan worden ingewisseld voor pumps, een laars, muiltje of hogere hakken bij het uitstappen. Het moet wel goed voelen voor de vrouw, dat komt de uitstraling ten goede. Dus of het uiteindelijk een sneaker of een prachtige hak is, is aan de vrouw en haar voeten.

Terug
Naar boven