Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind kleine welgevormde dames op een subtiele sherpe hak iets om over naar huis te schrijvenIn het geval van een vrouw is het mooi als de schoen naadloos aansluit bij de lijn van de voet en enkel, afhankelijk van het type schoeisel ook het onderbeen. Een platte hak (of blote voet) is praktisch en kan worden ingewisseld voor pumps, een laars, muiltje of hogere hakken bij het uitstappen. Het moet wel goed voelen voor de vrouw, dat komt de uitstraling ten goede. Dus of het uiteindelijk een sneaker of een prachtige hak is, is aan de vrouw en haar voeten.
En lezen ze dat graag, thuis?ik vind kleine welgevormde dames op een subtiele sherpe hak iets om over naar huis te schrijven
ja en als terug kom krijg ik een klap met de koekepan
De vraag over het type schoen was een ogenschijnlijk eenvoudige vraag, over esthetiek. En dan is het niet nutteloos, omdat ik ervan houdt als mijn netvlies wordt gestreeld. Ik hoefde er overigens niet lang over na te denken, het is een beeld dat ik voor mij zie en vertaal naar woorden. Het heeft ook met een stukje respect voor de vragensteller te maken. Bedankt voor jouw introspectie, ook een aardig compliment.Zomaar, omdat je vaak zo uitgebreid en (ogenschijnlijk) goed doordacht antwoord geef op envoudige of nutteloze vragen.
Naast je avatar en je volwassen manier van uitdrukken, wekt ook je muzieksmaak de indruk dat je een eerbiedwaardige grijsaard ben zoals ik (niet dat ik grijs ben).