Fitness Seller

Noten zonder al teveel vetten

Mo$chino

Novice
Waardering
0
Goeiemorgen,

Weet iemand misschien welke note weinig vetten, koolhydraten bevatten, maar verder wel veel goeie voedingsstoffen bevatten?

Of bestaan die niet ;-)

Bvd

Moeilijk te vinden denk ik. Bijna alle noten zijn rijk aan vetten.

je eet toch juist noten voor het vet ???

het zijn namelijk gezonde vetten die je niet dik zullen maken

je eet toch juist noten voor het vet ???

precies.. de goeie vetzuren zijn juist de reden hoezo je in een bb dieet noten erbij gooit... zonder deze vetzuren kan je niet fatsoendelijk groeien zijn o.a belangrijk voor je hormoon systeem...

over deze vetten niet druk over maken dus....

Probleem bij mij is, ben momenteel in de cut en in zo'n noten zitten zoveel calorietjes :) kan maar 60g eten per dag om toch nog iets of wat andere deftige zaken binnen te krijgen en dan heb ik daar alleen al 360 kcal mee binnen... Weet iemand waar veel vetten in zitten maar weinig calorieen of bestaat dit niet?

Probleem bij mij is, ben momenteel in de cut en in zo'n noten zitten zoveel calorietjes :) kan maar 60g eten per dag om toch nog iets of wat andere deftige zaken binnen te krijgen en dan heb ik daar alleen al 360 kcal mee binnen... Weet iemand waar veel vetten in zitten maar weinig calorieen of bestaat dit niet?

Je maakt een grapje? Neem ik aan dan..

Eerste deel is prima te volgen, logisch en begrijpelijk.
Bij de laatste regel ben ik je kwijt..

Neem maar van mij aan, als jij vetten kan regelen zonder calorieen, die niet schadelijk zijn voor ons mensjes, dan wordt je stinkend rijk. ;)

Zeg ik iets ZONDER calorieen? Nee, ik ben gewoon op zoek naar producten die hoog in vet zitten en niet te hoog in koolhydraten / eiwitten.

Ik denk dat je in de je eerste post calorien en koolhydraten door elkaar haalt?
Vandaar de reactie van stynxie.

Probleem bij mij is, ben momenteel in de cut en in zo'n noten zitten zoveel calorietjes kan maar 60g eten per dag om toch nog iets of wat andere deftige zaken binnen te krijgen en dan heb ik daar alleen al 360 kcal mee binnen

Ik neem tenminste aan dat je 60gr koolhydraten bedoelt.

Ik denk dat je in de je eerste post calorien en koolhydraten door elkaar haalt?
Vandaar de reactie van stynxie.

Probleem bij mij is, ben momenteel in de cut en in zo'n noten zitten zoveel calorietjes kan maar 60g eten per dag om toch nog iets of wat andere deftige zaken binnen te krijgen en dan heb ik daar alleen al 360 kcal mee binnen

Ik neem tenminste aan dat je 60gr koolhydraten bedoelt.

60 gram noten bedoelt hij,lijkt mij tenminste.

Vetvrije noten bestaan idd niet en dat hoeft ook niet.Het enige is,dat als je wilt cutten,je de hoeveelheid noten dus bescheiden zult moeten houden maar dat moet toch te doen zijn :p

BTW "calorietjes" klinkt erg gay :D

Zeg ik iets ZONDER calorieen? Nee, ik ben gewoon op zoek naar producten die hoog in vet zitten en niet te hoog in koolhydraten / eiwitten.

Ah, denk dat je dan niet duidelijk genoeg was voor mij. ;)
Vandaar inderdaad mijn reactie.

@3XL Thanks ;)

Khad het dus wel degelijk over 60gr note en ni over koolhydraten en in totaal is dit daadwerkelijk 360kcal (ja paar calories meer maarja wtf maakt da uit).
Was gewoon een opmerking omdat men mij gezegd had dat ik m'n vetpercentage wa hoger moest houden om m'n spiermassa te behouden aangezien ik nu in de cut ben, en m'n dagelijks vetinname maar op 6% zit. Vandaar dat ik nog vetrijke zaken zoek die ni te hoog zijn in koolhydraten en proteinen.

@Miss Deadlift, klinkt misschien gay, maar ik val spijtig genoeg nog altij voor de t**ten

Ja olie inderdaad, boordevol vet (alleen maar) en GEEN eiwitten of koolhydraten!
Dus als je meer vet wilt, neem elke dag een eetlepel olijfolie ofzo!?
En producten met veel vet en weinig CALORIEËN zul je inderdaad niet snel vinden, aangezien 1 gram vet = 9 kcal dus wat je ook eet/drinkt, daaar zul je vrij snel aan zitten.

3XL, je wordt bijna 100 trouwens, hoera!

De note waark het over heb zijn trouwens CASHEW noten:

Per 100g:

Kalorieen: 605Kcal
Eiwitten: 20,5G
Koolhydraten: 18,8G
Vetten: 50,9G

ahaha ook van goede vetten word je dikker hoor

Terug
Naar boven