AndroidHealthClinic

Noten zonder al teveel vetten

je wil iets met veel vetten maar niet zoveel calorien, maar 1 gram vet is gewoon veel calorien om precies te zijn 9 kcal en 1 gram eiwit of kh is 4 kcal daarom is alles met veel vetten ook hoog in KCAL

Probleem bij mij is, ben momenteel in de cut en in zo'n noten zitten zoveel calorietjes :) kan maar 60g eten per dag om toch nog iets of wat andere deftige zaken binnen te krijgen en dan heb ik daar alleen al 360 kcal mee binnen... Weet iemand waar veel vetten in zitten maar weinig calorieen of bestaat dit niet?

juist in de cut moet je opletten dat je deze gezonde vetzuren binnen krijgt...heb zelf een keer gebulkt met bijzonder weinig vet inname... ondanks al het harde werk en veel eten wil je lichaam dan gewoon niet!>.

je wil iets met veel vetten maar niet zoveel calorien, maar 1 gram vet is gewoon veel calorien om precies te zijn 9 kcal en 1 gram eiwit of kh is 4 kcal daarom is alles met veel vetten ook hoog in KCAL

Ja dat zei ik dus al.

60 gr nootjes is wat de meeste noten aangaat geen 360 Kcal. 60gr kolhydraten is wel 360Kcal.

Maaaaarrrrrrrrrrr, we wachten Jman's reactie af :D

Hier maak je een fout, 60gr kh is echt geen 360kcals hoor, 60gr noten wel (cashewnoten zijn 600kcals per 100gr).

Mijn fout, 60*4 is idd geen 360 :o

Terug
Naar boven