noXcez
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Na lang twijfelen toch maar besloten om een logje te openen om mijn progressie bij te houden. Even wat over mezelf; ik train nu ongeveer 1,5 jaar wat serieuzer, mijn start gewicht was ongeveer 53 kg
. Op het begin uiteraard te weinig gegeten en niet optimaal getraind, maar kreeg al snel door dat voeding de sleutel was tot succes. Dus zelf voedingsschema opgesteld en goed ingelezen over het menselijk lichaam, voeding, training noem het maar op. En heeft langzaam maar zeker resultaat opgeleverd.
Eerst was het trainen alleen een hobby, maar toen er iemand bij ons op de gym van plan was wedstrijden te gaan draaien leek mij dat ook wel wat. En na veel discussieren en twijfelen toch maar besloten om het te gaan proberen. Maar kreeg ook al snel door dat dat niet makkelijk zou worden haha. Gekeken naar begeleiding, maar kon ik me toen niet veroorloven. Had de Flex cup 2011 al veel gevolgd hier op het forum o.a. en toen kwam er de mogelijkheid om mee te doen aan de Flex Challenge 2012. Dit was natuurlijk een kans die ik niet kon laten glippen dus ingeschreven, en here we are! Ben van plan om aan de D klasse -80kg mee te doen. Hopelijk met een gewicht boven de 70 kg.
Huidige Stats:
170 cm
77 kg
11% vet
SQ 1x 140 kg
BP not available
eigenlijk nooit BP gebruikt, alleen dumbbells. was 6x 40 kg
DL 5x 140 kg (pas 3 weken aan het doen)
wat foto's
Benen
doelen voor de toekomst:
90 kg
200 kg DL
ennnn om ooit eens fatsoenlijk in dit shirt te passen
Heb er zin in !
. Op het begin uiteraard te weinig gegeten en niet optimaal getraind, maar kreeg al snel door dat voeding de sleutel was tot succes. Dus zelf voedingsschema opgesteld en goed ingelezen over het menselijk lichaam, voeding, training noem het maar op. En heeft langzaam maar zeker resultaat opgeleverd. Eerst was het trainen alleen een hobby, maar toen er iemand bij ons op de gym van plan was wedstrijden te gaan draaien leek mij dat ook wel wat. En na veel discussieren en twijfelen toch maar besloten om het te gaan proberen. Maar kreeg ook al snel door dat dat niet makkelijk zou worden haha. Gekeken naar begeleiding, maar kon ik me toen niet veroorloven. Had de Flex cup 2011 al veel gevolgd hier op het forum o.a. en toen kwam er de mogelijkheid om mee te doen aan de Flex Challenge 2012. Dit was natuurlijk een kans die ik niet kon laten glippen dus ingeschreven, en here we are! Ben van plan om aan de D klasse -80kg mee te doen. Hopelijk met een gewicht boven de 70 kg.
Huidige Stats:
170 cm
77 kg
11% vet
SQ 1x 140 kg
BP not available
eigenlijk nooit BP gebruikt, alleen dumbbells. was 6x 40 kgDL 5x 140 kg (pas 3 weken aan het doen)
wat foto's
Benen
doelen voor de toekomst:
90 kg
200 kg DL
ennnn om ooit eens fatsoenlijk in dit shirt te passen

Heb er zin in !
Laatst bewerkt:

sorry. Maar ik zal af en toe wel highlights posten van mijn trainingen (Net als Tymen en Jelmer), dan krijg je misschien een algemeen idee van hoe het er uit ziet. 

laatste paar dagen kijk ik echt uit naar elke maaltijd haha.