noXcez
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

even pic update van rug
nu met wat betere belichting
![]()
Ik klikte op je topic en toen, BOEEEEEEMM.
Mooie rug!

maar moet denk ik wel te doen zijn, heb zelden dat ik tegen een maaltijd op zie.thanks frietboer! had ik ook vorige maand toen je je kuiten liet zien haha
Gisteren weer naar veldhoven geweest voor de derde meeting. Gewicht was met 2 kg gestegen en vet percentage was een halve procent gedaald, stond ik wel even van te kijken! had ik niet verwacht. Sta nu op 79 kg met 10.1% vet, dus hopelijk volgende maand de 80 kg aantikken. Had nooit verwacht dat ik de 80 kg aan zou tikken toen ik begon met bodybuilding haha.
voeding is geupped van ongeveer 3700/3800 naar 4100 kcals, dus wordt misschien wel proppen voor een klein mannetje. Heerlijk 720 gram piepers wegwerken na elke workoutmaar moet denk ik wel te doen zijn, heb zelden dat ik tegen een maaltijd op zie.
training is ook aangepast natuurlijk, deze periode is wat meer gericht op kracht, wat ik wel fijn vind aangezien ik wel voelde dat mijn kracht op sommige onderdelen iets minder werd omdat ik oefeningen/technieken gebruikte die ik voorheen zelden deed. Dus wordt knallen de komende maand!
Poooh wat heb ik genoten van dat frietje en die hamburger (en van de friet die ik s'avonds heb!, ja ik mag fijn 783 gram piepers eten lekker proppen! gewoon water erbij houden om weg te spoelen!.
Ben benieuwd wat dit schema jou gaat opleveren!, en verheug me alweer op de volgende busreis hihihi

Na lang twijfelen toch maar besloten om een logje te openen om mijn progressie bij te houden. Even wat over mezelf; ik train nu ongeveer 1,5 jaar wat serieuzer, mijn start gewicht was ongeveer 53 kg. Op het begin uiteraard te weinig gegeten en niet optimaal getraind, maar kreeg al snel door dat voeding de sleutel was tot succes. Dus zelf voedingsschema opgesteld en goed ingelezen over het menselijk lichaam, voeding, training noem het maar op. En heeft langzaam maar zeker resultaat opgeleverd.
Eerst was het trainen alleen een hobby, maar toen er iemand bij ons op de gym van plan was wedstrijden te gaan draaien leek mij dat ook wel wat. En na veel discussieren en twijfelen toch maar besloten om het te gaan proberen. Maar kreeg ook al snel door dat dat niet makkelijk zou worden haha. Gekeken naar begeleiding, maar kon ik me toen niet veroorloven. Had de Flex cup 2011 al veel gevolgd hier op het forum o.a. en toen kwam er de mogelijkheid om mee te doen aan de Flex Challenge 2012. Dit was natuurlijk een kans die ik niet kon laten glippen dus ingeschreven, en here we are! Ben van plan om aan de D klasse -80kg mee te doen. Hopelijk met een gewicht boven de 70 kg.
Huidige Stats:
170 cm
77 kg
11% vet
SQ 1x 140 kg
BP not availableeigenlijk nooit BP gebruikt, alleen dumbbells. was 6x 40 kg
DL 5x 140 kg (pas 3 weken aan het doen)
wat foto's
![]()
![]()
![]()
Benen
![]()
doelen voor de toekomst:
90 kg
200 kg DL
ennnn om ooit eens fatsoenlijk in dit shirt te passen
![]()
Heb er zin in !

afgelopen 3 weken opgebouwd met het gewicht, en deze week moesten we onze 2 rm opschrijven. even de highlights van borst/schouders:
)
Zijn begeleider zei dat de vormen er al wel goed in zaten, maar er moest nog wel werk worden verricht aan bovenkant borst, hamstrings en kuiten. Heb ook nog even nuttig advies gehad om dit te verbeteren, dus daar was ik wel blij mee. Bovenkant borst blijft toch iets waar ik mee blijf zitten, heb al heel wat verschillende dingen geprobeerd maar er wil geen dikte/detail in komen. Hij zei ook dat, omdat mijn trapezius en schouders al wat verder ontwikkeld zijn, mijn borst in verhouding kleiner lijkt, en daar was ik het wel mee eens. Dus misschien zaterdag maar even vragen aan Harry wat ik hier eventueel aan kan doen. 

nog even een laatste update voordat ik morgen weer naar Veldhoven ga.
rugtraining
Deadlift
2*175 kg
1*180 kg
175 was zonder belt, ik had ervoor 165 4x gedaan ging easy, toen 2x175 ik dacht hmm ging best zwaar, en voelde raar aan. loop ik weg zie ik mijn riem gewoon op het squatrek hangen.. wuuut? te erg gefocust haha. anders had ik denk ik ook makkelijk 180 2 keer kunnen trekken, maja.
Bent over Row
4*100 kg
opnieuw verkeken op gewicht
en nog foto van 2 weken geleden ofso?
![]()
ik zie zo wit als Dennis Wolf op die foto
morgen weer lekker vroeg uit bed om naar Veldhoven te gaan. ik ben benieuwd!