AndroidHealthClinic

Noxcez' journey to Flex Cup 2012

• Topic Starter Topic Starter
even pic update van rug :)
nu met wat betere belichting

vvzgw.jpg

Wel goed toch?

wijdte zit er goed in man!

Ik klikte op je topic en toen, BOEEEEEEMM.

Mooie rug!

thanks frietboer! had ik ook vorige maand toen je je kuiten liet zien haha :eek:

Gisteren weer naar veldhoven geweest voor de derde meeting. Gewicht was met 2 kg gestegen en vet percentage was een halve procent gedaald, stond ik wel even van te kijken! had ik niet verwacht. Sta nu op 79 kg met 10.1% vet, dus hopelijk volgende maand de 80 kg aantikken. Had nooit verwacht dat ik de 80 kg aan zou tikken toen ik begon met bodybuilding haha.

voeding is geupped van ongeveer 3700/3800 naar 4100 kcals, dus wordt misschien wel proppen voor een klein mannetje. Heerlijk 720 gram piepers wegwerken na elke workout :( maar moet denk ik wel te doen zijn, heb zelden dat ik tegen een maaltijd op zie.

training is ook aangepast natuurlijk, deze periode is wat meer gericht op kracht, wat ik wel fijn vind aangezien ik wel voelde dat mijn kracht op sommige onderdelen iets minder werd omdat ik oefeningen/technieken gebruikte die ik voorheen zelden deed. Dus wordt knallen de komende maand!

thanks frietboer! had ik ook vorige maand toen je je kuiten liet zien haha :eek:

Gisteren weer naar veldhoven geweest voor de derde meeting. Gewicht was met 2 kg gestegen en vet percentage was een halve procent gedaald, stond ik wel even van te kijken! had ik niet verwacht. Sta nu op 79 kg met 10.1% vet, dus hopelijk volgende maand de 80 kg aantikken. Had nooit verwacht dat ik de 80 kg aan zou tikken toen ik begon met bodybuilding haha.

voeding is geupped van ongeveer 3700/3800 naar 4100 kcals, dus wordt misschien wel proppen voor een klein mannetje. Heerlijk 720 gram piepers wegwerken na elke workout :( maar moet denk ik wel te doen zijn, heb zelden dat ik tegen een maaltijd op zie.

training is ook aangepast natuurlijk, deze periode is wat meer gericht op kracht, wat ik wel fijn vind aangezien ik wel voelde dat mijn kracht op sommige onderdelen iets minder werd omdat ik oefeningen/technieken gebruikte die ik voorheen zelden deed. Dus wordt knallen de komende maand!

Poooh wat heb ik genoten van dat frietje en die hamburger (en van de friet die ik s'avonds heb!, ja ik mag fijn 783 gram piepers eten lekker proppen! gewoon water erbij houden om weg te spoelen!.

Ben benieuwd wat dit schema jou gaat opleveren!, en verheug me alweer op de volgende busreis hihihi

Poooh wat heb ik genoten van dat frietje en die hamburger (en van de friet die ik s'avonds heb!, ja ik mag fijn 783 gram piepers eten lekker proppen! gewoon water erbij houden om weg te spoelen!.

Ben benieuwd wat dit schema jou gaat opleveren!, en verheug me alweer op de volgende busreis hihihi

het rook ook wel lekker moet ik zeggen :D
ga toch eens wat nieuwe dingen proberen voor die piepers, misschien eens opbakken ofso.
haha ja ik ben ook benieuwd wat de komende reis weer gaat brengen, dat wordt nog wat :roflol:

In:-), leuk je vooruitgang te zien.

Goed bezig man!
Met de meeste deelnemers van de flexchallenge gaat het wel erg goed moet ik zeggen.

Mooi streven idd om de 80kg aan te tikken en je vp onder controle houden.
Suc6 deze maand.

Na lang twijfelen toch maar besloten om een logje te openen om mijn progressie bij te houden. Even wat over mezelf; ik train nu ongeveer 1,5 jaar wat serieuzer, mijn start gewicht was ongeveer 53 kg :o. Op het begin uiteraard te weinig gegeten en niet optimaal getraind, maar kreeg al snel door dat voeding de sleutel was tot succes. Dus zelf voedingsschema opgesteld en goed ingelezen over het menselijk lichaam, voeding, training noem het maar op. En heeft langzaam maar zeker resultaat opgeleverd.

Eerst was het trainen alleen een hobby, maar toen er iemand bij ons op de gym van plan was wedstrijden te gaan draaien leek mij dat ook wel wat. En na veel discussieren en twijfelen toch maar besloten om het te gaan proberen. Maar kreeg ook al snel door dat dat niet makkelijk zou worden haha. Gekeken naar begeleiding, maar kon ik me toen niet veroorloven. Had de Flex cup 2011 al veel gevolgd hier op het forum o.a. en toen kwam er de mogelijkheid om mee te doen aan de Flex Challenge 2012. Dit was natuurlijk een kans die ik niet kon laten glippen dus ingeschreven, en here we are! Ben van plan om aan de D klasse -80kg mee te doen. Hopelijk met een gewicht boven de 70 kg.

Huidige Stats:

170 cm
77 kg
11% vet

SQ 1x 140 kg
BP not available :o eigenlijk nooit BP gebruikt, alleen dumbbells. was 6x 40 kg
DL 5x 140 kg (pas 3 weken aan het doen)

wat foto's

raay6w.jpg

sm7vqa.jpg

11he1he.jpg

Benen
dobcrr.jpg

doelen voor de toekomst:

90 kg
200 kg DL

ennnn om ooit eens fatsoenlijk in dit shirt te passen :o
f44rap.jpg

Heb er zin in !

He kerel, ziet er toch al verdomd goed uit, ben benieuwd hoe je in december staat, ga er in ieder geval voor,

gr. van iemand die je vast wel kend (Hank)

dem lats!

ziet er goed uit swa.

even een updateje!

Gaat allemaal wel goed, kracht gaat eigenlijk bij alle spiergroepen wel vooruit, volgende week toppen per spiergroep ben benieuwd wat er uit komt. Het eten was op het begin wel weer even wennen, 4100 kcals wegproppen, maar laatste dagen begin ik steeds weer meer honger te krijgen haha. Snap er niks van. Merk wel dat mijn vetpercentage lichtjes omhoog gaat, maar niks noemswaardigs. Denk dat mijn gewicht nu wel rond de 80+ kg zit, maar heb nog niet gewogen. Enige wat me beetje tegen zit is mijn borst, krijg hem er maar niet goed uit. Zou er graag nog wat meer volume in hebben en vooral in upper chest. Wordt uiteraard aan gewerkt maar is toch iets wat me beetje dwars blijft zitten.

nog even wat gewichten :D

deadlift

10x 135 kg
8x 145 kg
6x 155 kg
4x 165 kg

gaat de goede kant op, volgende week 2 reps proberen met 175 (180 ??) 4x 165 ging eigenlijk nog best makkelijk dus we zullen zien. Onderrug wordt in zijn algemeen ook sterker, merk ik bij veel oefeningen. Is een pluspunt want had voorheen nog wel eens last van onderrug.

BOR

5x 95 kg strict

volgende week 100 kg

zal volgende week nog wel even een update doen voordat ik weer naar Veldhoven moet. Ben benieuwd wat er volgende maand weer op het programma staat.

weer een update!

deze week mag ik heerlijk gaan toppen met alle oefeningen :D afgelopen 3 weken opgebouwd met het gewicht, en deze week moesten we onze 2 rm opschrijven. even de highlights van borst/schouders:

Incline BP
2 x 95 kg
1 x 100 kg

flat DB press
4 x 40 kg ( ging veel makkelijker dan gedacht :( )

Reversed grip BP
3 x 80 kg

clean & jerk
2 x 55 kg

shoulder dumbbell press
4 x 32 kg

zoals jullie zien heb ik door goede aanmoediging bij veel dingen meer reps gehaald haha. Maar maakt me niet echt uit, ben wel tevreden met het resultaat. Ben benieuwd hoe ze de volgende periode hierop aan gaan sluiten.

Gisteren ook nog even kort geposeerd met een andere wedstrijd atleet van onze gym :D Zijn begeleider zei dat de vormen er al wel goed in zaten, maar er moest nog wel werk worden verricht aan bovenkant borst, hamstrings en kuiten. Heb ook nog even nuttig advies gehad om dit te verbeteren, dus daar was ik wel blij mee. Bovenkant borst blijft toch iets waar ik mee blijf zitten, heb al heel wat verschillende dingen geprobeerd maar er wil geen dikte/detail in komen. Hij zei ook dat, omdat mijn trapezius en schouders al wat verder ontwikkeld zijn, mijn borst in verhouding kleiner lijkt, en daar was ik het wel mee eens. Dus misschien zaterdag maar even vragen aan Harry wat ik hier eventueel aan kan doen.

morgen doe ik even update van rug workout, en misschien ook even foto uploaden van BDB van vorige week.

Gaat lekker!!!, ik heb in men log ff filmpje geplaatst van de 2 rep deadlift van vandaag tot zaterdag!:D

haha ik heb precies ook op 20:04 een reactie geplaatst :roflol:

Haha held!, ik ben benieuwd wat we zijn aangekomen! en aankomende zaterdag zullen we het weten!:D

nog even een laatste update voordat ik morgen weer naar Veldhoven ga.

rugtraining

Deadlift
2*175 kg
1*180 kg

175 was zonder belt, ik had ervoor 165 4x gedaan ging easy, toen 2x175 ik dacht hmm ging best zwaar, en voelde raar aan. loop ik weg zie ik mijn riem gewoon op het squatrek hangen.. wuuut? te erg gefocust haha. anders had ik denk ik ook makkelijk 180 2 keer kunnen trekken, maja.

Bent over Row
4*100 kg

opnieuw verkeken op gewicht :(

en nog foto van 2 weken geleden ofso?
ayn1i0.jpg

ik zie zo wit als Dennis Wolf op die foto :D

morgen weer lekker vroeg uit bed om naar Veldhoven te gaan. ik ben benieuwd!

nog even een laatste update voordat ik morgen weer naar Veldhoven ga.

rugtraining

Deadlift
2*175 kg
1*180 kg

175 was zonder belt, ik had ervoor 165 4x gedaan ging easy, toen 2x175 ik dacht hmm ging best zwaar, en voelde raar aan. loop ik weg zie ik mijn riem gewoon op het squatrek hangen.. wuuut? te erg gefocust haha. anders had ik denk ik ook makkelijk 180 2 keer kunnen trekken, maja.

Bent over Row
4*100 kg

opnieuw verkeken op gewicht :(

en nog foto van 2 weken geleden ofso?
ayn1i0.jpg

ik zie zo wit als Dennis Wolf op die foto :D

morgen weer lekker vroeg uit bed om naar Veldhoven te gaan. ik ben benieuwd!

Lololololo Dikke nice jou rug!!!!.

JAAA morgen weer lekker flex daten meten wegen en patat eten!!! jeeuuuhhh

net zo wit als wolf ja maar je hebt "net als hem" aardig wat wijdte zo op de fotos te zien

Terug
Naar boven