MuscleMeat

Noxcez' journey to Flex Cup 2012

dat dere wijdte!

• Topic Starter Topic Starter
Lololololo Dikke nice jou rug!!!!.

JAAA morgen weer lekker flex daten meten wegen en patat eten!!! jeeuuuhhh

ga je je toch weer wagen aan de frietkraam? haha
of toch maar domino's deze keer?

net zo wit als wolf ja maar je hebt "net als hem" aardig wat wijdte zo op de fotos te zien

thanks :) nu de rest nog een beetje bijtrekken, want loopt nog wel het een en ander achter

thanks! moeten eigenlijk eens naast elkaar gaan staan :P

Ziet er goed uit man doe zo verder !

thanks Matijaz, goede motivatie om dat van jou te horen :P
je stond er echt sick bij op je wedstrijd

Ben je komen zien? En geen dank man wie ben ik haha ben maar een gewone mens hoor :) Ik zie gewoon dat jou fysiek goed is en echt een mooie frame/bouw hebt en goede potentieel om een mooi fysiek op te bouwen

Ben je komen zien? En geen dank man wie ben ik haha ben maar een gewone mens hoor :) Ik zie gewoon dat jou fysiek goed is en echt een mooie frame/bouw hebt en goede potentieel om een mooi fysiek op te bouwen

nee was helaas niet gelukt om te komen kijken, maar heb wel de foto's en al de video's gezien. Zag er echt goed uit, en al helemaal voor je eerste wedstrijd.

Bedankt voor het compliment, hoop dat ik er ook ooit zo bij mag staan :P

weer even een update, beetje laat maarja

Vorige week zaterdag weer naar Veldhoven voor de meting, was een kort bezoekje. Gewicht was weer 2 kg omhoog gegaan dus zat nu op 81 kg, me happy :D. Vetpercentage was wel omhoog gegaan naar 11,3% maar mag nog steeds niet echt klagen. voeding is eigenlijk vrijwel hetzelfde gebleven, maar 100 kcal erbij ofso.

Deze periode schema gekregen voor supersets, had ik eigenlijk nog nooit gedaan dus maandag na borst/rug was ik echt zo kapot en bezweet als maar zijn kan haha. Hetzelfde geld voor benen, ziekelijke pomp. Vind het wel lekker maar heb soms beetje moeite om spieren aan te spreken omdat het tempo zo hoog ligt. Maar moet volgende week wel goed komen denk ik. Benen komen de laatste weken wel steeds beter door te komen, dus gaan gelukkig ook vooruit.

nog even training van vandaag

Flat BP ss Bent over row

12*70 ss 12*70
10*75 ss 10*80
8*80 ss 8*90
6*85 ss 6*95

weak bench is weak, i know :(
was wel echt compleet gesloopt al na deze twee, felt good.

Zal binnekort misschien weer eens een update pic plaatsen, merk wel dat zowel UB als LB wat voller worden. alleen alles dwarft mijn chest dus front poses komen soms slecht uit.

Morgen ook naar de FIBO! heb er echt zin in, nog nooit naar zoiets geweest dus misschien post ik daar ook wel wat foto's van.

Hej kerel.. Succes met je schema.. Ik ben ook met de challenge bezig. Gaat enorm lekker.
Vermaakt op de FIBO? Wat een knapen daar hè. Ik voelde me behoorlijk klein tussen die pro's haha. Nog flink wat werk aan de winkel!

Ik had een vraagje hoe ziet het super set schema der uit van rug en borst?

Even een update!

training gaat goed, wel echt slopend heb al een aantal keren gehad dat mijn eten er bijna uit kwam. Ben die supersets gewoon niet gewend haha. Heb na de trainingen altijd wel voldaan gevoel aangezien je spieren helemaal vol zitten. Vetpercentage is ongeveer gelijk gebleven, niet veel veranderd misschien iets omhoog maar sta nog steeds redelijk droog.

nog even training update!

Bench press ss Bent over Row

12 * 70 ss 12 * 75
10 * 75 ss 10 * 90
8 * 80 ss 8 * 95
6* 90 ss 6 * 100

bij 6*90 BP laatste 2 volgens mij spotted, maar voelde wel goed.

training van vandaag

preacher curl ss dips
12 * 35 ss 12 * BW+40
10 * 40 ss 10 * BW+50
8 * 45 ss 8 * BW+60
6 * 50 ss 6 * BW+70

armpjes zaten goed vol :D

Qua eten zit alles ook nog steeds goed, varieer de vis en het vlees een beetje maar ik houd het nog goed uit. Heb eigenlijk nooit dat ik dingen tegen zit te eten.

en nog even een foto update!

2ms12tk.jpg

Laatst bewerkt:
Rug ziet er goed uit kerel,wanneer komt er is een foto van front of legs?
Ben wel benieuwd.

Nog ff geduld en we kunnen weer vet meten,heb er al weer zin in haha.

Rug ziet er goed uit kerel,wanneer komt er is een foto van front of legs?
Ben wel benieuwd.

Nog ff geduld en we kunnen weer vet meten,heb er al weer zin in haha.

thanks :) zal binnekort wel weer eens een front pic maken. Was er eerst niet echt tevreden over maar de voorkant begint eindelijk een beetje bij te trekken dus wordt weer eens tijd voor een update ja.

ben ook benieuwd naar de meting ja, helemaal omdat we nu 6 weken verder zijn ipv 4!

Terug
Naar boven