MuscleMeat

NoXplode en slaapproblemen

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Heb de laatste tijd meer en meer getraind, en vlak voor trainen om 7 uur neem ik m'n noXplode in.
Ik zet mn koptelefoon op, knalmuziek, en ik knal volledig door mn workouts heen. Alleen snachts kan ik niet slapen. Op het moment dat ik in bed lig wordt ik gewoon weer alert, loop ik te tikken met mn ledematen en zit ik te 'wachten' tot ik weer kan gaan workouten. Eigenlijk ben ik ondertussen verslaafd geworden aan deze pwo.

Alleen is mn slaap dus k*t, waar ik nu nog geen negatieve effecten van merk, maar er komt een tijd dat je dan
opeens volledig instort. Nu heb ik dus de beslissing gemaakt om over te stappen van preworkout. M'n vraag is nu, welke PWO kunnen jullie aanraden zonder stimulanten, die ik savonds kan innemen maar alsnog niet met mn slaapritme kloot?

Zijn er uberhaupt PWO's die dezelfde pomp/focus geven als noXplode maar dan zonder de sides?

Thanks en karma voor een goed antwoord

Ik heb goede ervaringen met Hemo Rage Ultra Black Concentrated. Ben ook gevoelig voor slaapproblemen maar heb met deze PWO geen problemen met slapen.

Of lager gaan doseren.

• Topic Starter Topic Starter

Neemaan dat t effect dan minder wordt? Of is t effect t zelfde maar trekt t eerder weg?

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Ik heb goede ervaringen met Hemo Rage Ultra Black Concentrated. Ben ook gevoelig voor slaapproblemen maar heb met deze PWO geen problemen met slapen.

Weet jij toevallig of melatonine kan helpen met inslapen icm PWO's?

Effect wordt minder en trekt mogelijk ook sneller weg. Je zult sowieso sneller slapen dan wanneer je een hogere dosis neemt.

Melatonine wordt gebruikt om sneller in te slapen inderdaad. Ik neem het zelf ook.

Nee weet ik niet, maar kwam wel dit onderzoek erover tegen:
http://www.ergogenics.org/voeding134.html

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ---------
Effect wordt minder en trekt mogelijk ook sneller weg. Je zult sowieso sneller slapen dan wanneer je een hogere dosis neemt.

Melatonine wordt gebruikt om sneller in te slapen inderdaad. Ik neem het zelf ook.

Welk supplement is dat precies? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook C4 van Cellucor (love it) en heb de regel dat ik geen pwo mag nemen na 5 uur s'avonds, ik weet dat ik dan niet ga kunnen slapen.

Met Noxplod had ik dit probleem altijd. Nam het nooit 's avonds, anders kon ik niet slapen. Daarbij deed het ook niet veel meer bij mij. Op den duur hield het alleen mijn slaap weg.

Dit probleem heb ik ook met STRONG! van b&f. Die neem ik ook niet meer 's avonds.

• Topic Starter Topic Starter
Met Noxplod had ik dit probleem altijd. Nam het nooit 's avonds, anders kon ik niet slapen. Daarbij deed het ook niet veel meer bij mij. Op den duur hield het alleen mijn slaap weg.

Dit probleem heb ik ook met STRONG! van b&f. Die neem ik ook niet meer 's avonds.

Wat neem jij nu? Heeft dat dezelfde werking als de noXplode minus de slaapproblemen?

OT, zou ik smiddags mn noXplode in kunnen nemen en savonds nog de effecten kunnen voelen tijdens mn training?

Wat neem jij nu? Heeft dat dezelfde werking als de noXplode minus de slaapproblemen?

OT, zou ik smiddags mn noXplode in kunnen nemen en savonds nog de effecten kunnen voelen tijdens mn training?

Ik neem nu Assault van Pharma nog wat. Daar heb ik geen last van slapeloosheid. Bij noxplod deed ik minimaal 6/8 tussen inname tijd en slaap tijd.

Zal vooral voor een pwo gaan kijken zonder caffeine want denk dat het dan daar aan ligt. Zelf gebruik ik Assault, geen idee of daar caffeine in zit maar werkt wel goed. Als jij om 7 uur traint met noxplode en als je gaat slapen er nog wat van voelt (stel je slaapt rond 11-12), dan zit er 4/5 uur tussen waar je het nog steeds van voelt. opzich als je het dan bijvoorbeeld 3/4 uur neemt, zou je het nog voelen. Zelf werkt bij mij een pwo nooit zo lang haha

ik heb Hemavol (geen caffeïne in) en werkt prima. Maar ik train 's ochtends, en slaap 's avonds goed...

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Nja, ik vroeg me af welk supplement met melatonine je gebruikt ;)

Is een supplement op zich. Heb deze van Now Foods, maar wordt (helaas) niet meer verkocht ???

Terug
Naar boven