Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik was ook voordat de wedstrijd begon door mijn rug gegaan met de log. dacht ff proberen zonder riem enzo. was niet slim.. ook last van gehad. maar meer als ik klaar was.

het is idd niet zo verstandig om op te gaan warmen met een lege boom als je die niet kunt pressen
sterkte sabri!
het is idd niet zo verstandig om op te gaan warmen met een lege boom als je die niet kunt pressen
sterkte sabri!
Heb je last van een wervel?Net niet, gewicht was er van af gevallen, en toen was ik door mijn rug gegaan.
Achteraf gezien, moest ik direct na de boom stoppen.
Kan nou moeillijk opstaan, zitten en slapen.
Heb je last van een wervel?
Kan een kissing spine zijn, heb ik ook opgelopen bij de boom.
Wel karakter dat je door bent gegaan. Beterschap.

Onderrug? Was midden rug. Hoe kom je erbij dat ik onderrug blessures heb gehad? Noem er eens 1?
Onderrug? Was midden rug. Hoe kom je erbij dat ik onderrug blessures heb gehad? Noem er eens 1?
Was heel erg nerveus ja.
1e onderdeel ging al slecht, nooit band gedaan, had enigszins moeite mee.
2e onderdeel log ging op zich wel goed 3e beurt was de 80, ging door mijn rug.
Waardoor de rest ook slecht ging.
Laad race, ging ****ing slecht liet alles vallen.
Was vooral bij de NCC bang, dat ik het fout zou doen, en toen ging alles juist fout.
Maar ja, volgend jaar beter.
Zal harder en vaker gaan trainen

ik heb bijna bij elk odd mn riem aan tijdens training,nooit last van mn rug,zelfs niet na zware deadlifts,altijd riem aandoen man,zeker ohnee was ook stom. maar dat wist ik niet ik wist mijn god niet of ik het wel of niet kon. toen ik cleande dacht ik ooh da lukt wel. maar toen ik preste was het tog heeel anders dan ik dacht dus flikkerde bijna na achteren.
gedver wat een verschil tussen de 17e en 18eGewoon ff de einduitslag, verdere details volgen wel op rdp als het verslag doorgestuurd is en de foto's zullen morgen hier te vinden zijn: [Link niet meer beschikbaar]
1 Cor-Paul Bezemer 83
2 Jorrit de Jong 81,5
3 Olivier Kauffmann 79,5
4 Mark Hanegraaf 72
5 Tim Boniver 69
6 Steven Christiaens 67,5
7 Mike Oerlemans 55,5
8 Nick Jans 53,5
9 Bjorn Slachmuylders 52,5
10 Robert Hoff 49,5
11 Johan De Pauw 48,5
12 Kevin Imhof 43,5
13 Vincent Schrijen 43
14 Dirk Vaes 42
15 Michel Koekoek 37,5
16 Sabri Barac 33,5
17 Wim Gevaert 31
18 Andy Warrens 13,5
19 Jorg van de Water 10
20 Henk Jan Bunschooten uitgevallen
ik heb bijna bij elk odd mn riem aan tijdens training,nooit last van mn rug,zelfs niet na zware deadlifts,altijd riem aandoen man,zeker oh
hangt een beetje af van persoon tot persoon denk ik,ik voel me beter met riem

ik probeer er toch wat op te lettenDenk dat je dan echt naar je techniek moet kijken.
Tuurlijk voegt een belt gewichten toe voor de meesten en ja het kan ook wat pijntrekjes verminderen, maar dan nog zou ik het beste kijken naar hoe je techniek er voor staat en kijken of je eventueel iets verkeerds doet, want dat kan net zo goed het geval zijn.