squatbeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 160kg
Ik denk dat de sfeer weer terug wa beter word 
Wat deelnemers betreft we gaan tot 20 deelnemers
(en we zien wel wie zich zeker inschrijft in de NSMB tegen Eind Januari en wie er komt op dagen,en op het laatste moment geen kouwe voeten krijgt)
Als we ooit aan 30 deelnemers geraken maken we er een 2daagse van met elke dag 15 deelnemers en de groepen bestaan uit een trekking.
Dus je weet nooit tegen wie je zal staan
FUNNY
( Deze wijze is van WSM afgekeken en is wel leuk voor atleten en publiek, het shock effect
)
Ik hoop dat er zich nog heren geroepen voelen en ik krijg dagelijks mails binnen van wannabees die hier vragen over stellen en het ni zien zitten om mee te doen achter af.
( ze zien de events en de gewichten en zien het ineens ni meer zitten
lol )
Ik wil echte kampioenen en gasten die het meenen en er voor gaan.
Zoals er al vermeld werdt " Champions train, Loosers complain !!"
I see you guys in the gym or on the track, and later we meet on the Battle field.
You wanna live for ever ...
-

Wat deelnemers betreft we gaan tot 20 deelnemers
(en we zien wel wie zich zeker inschrijft in de NSMB tegen Eind Januari en wie er komt op dagen,en op het laatste moment geen kouwe voeten krijgt)
Als we ooit aan 30 deelnemers geraken maken we er een 2daagse van met elke dag 15 deelnemers en de groepen bestaan uit een trekking.
Dus je weet nooit tegen wie je zal staan
FUNNY ( Deze wijze is van WSM afgekeken en is wel leuk voor atleten en publiek, het shock effect
)Ik hoop dat er zich nog heren geroepen voelen en ik krijg dagelijks mails binnen van wannabees die hier vragen over stellen en het ni zien zitten om mee te doen achter af.
( ze zien de events en de gewichten en zien het ineens ni meer zitten
lol )Ik wil echte kampioenen en gasten die het meenen en er voor gaan.
Zoals er al vermeld werdt " Champions train, Loosers complain !!"
I see you guys in the gym or on the track, and later we meet on the Battle field.
You wanna live for ever ...
-

Laatst bewerkt:

, maar geen nood hij is op de hoogte, waren er vandaag nog over bezig