MuscleMeat

Nieuws NSMB Voorrodes van de sterkste man van België 2010

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat de sfeer weer terug wa beter word :D

Wat deelnemers betreft we gaan tot 20 deelnemers
(en we zien wel wie zich zeker inschrijft in de NSMB tegen Eind Januari en wie er komt op dagen,en op het laatste moment geen kouwe voeten krijgt)

Als we ooit aan 30 deelnemers geraken maken we er een 2daagse van met elke dag 15 deelnemers en de groepen bestaan uit een trekking.
Dus je weet nooit tegen wie je zal staan :D FUNNY
( Deze wijze is van WSM afgekeken en is wel leuk voor atleten en publiek, het shock effect ;) )

Ik hoop dat er zich nog heren geroepen voelen en ik krijg dagelijks mails binnen van wannabees die hier vragen over stellen en het ni zien zitten om mee te doen achter af.
( ze zien de events en de gewichten en zien het ineens ni meer zitten :) lol )
Ik wil echte kampioenen en gasten die het meenen en er voor gaan.
Zoals er al vermeld werdt " Champions train, Loosers complain !!"

I see you guys in the gym or on the track, and later we meet on the Battle field.
You wanna live for ever ...
-
:D

Laatst bewerkt:
om daar nog aan toe te voegen: "The more you sweat in practice, the less you'll bleed in battle!"

dus allemaal op 300% traine!

Update !!

Datum & Plaats !

-

er doet blijkbaar ook iemand mee uit Torhout, fijn kan een mooie West-Vlaamse derby worden:D

'k gon me kietn insmèren...

@squatbeast: nog geen mail ontvangen ivm rekeningnummer lidgeld snmb en trainingslocatie...

ge kjunt er liek nog nie goe'n weg mee mee den tietele ma 't es nsmb en nie snmb wèj ;)

en ge moet idd soms efkes wachten tegen dat den Jimmy door al zijn mails geraakt :rolleyes:, maar geen nood hij is op de hoogte, waren er vandaag nog over bezig

ge kjunt er liek nog nie goe'n weg mee mee den tietele ma 't es nsmb en nie snmb wèj ;)

en ge moet idd soms efkes wachten tegen dat den Jimmy door al zijn mails geraakt :rolleyes:, maar geen nood hij is op de hoogte, waren er vandaag nog over bezig

Ja'k zien lichtjes syl.. dylsec... lisdec...
leesblind...

Goed, ik wacht rustig af... (zondag was het mooi weer, is er getraind?)

edit:
Overschrijvingsformulier van de NSMB (:-) ) ontvangen.

Laatst bewerkt:
HEt zelfde hier als bij de NCC

Maak je lid nu ... Geen lid & verzekering = geen deelname

Mededeling voor volgende jongens :

- Bert Thoonen

- Steven Ringoot (Merchtem)

- Yannick van Roy

- Davy Becu (Aartrijke)

- Richar Revein (Mechelen)

- Tim Boniver

- Christiaens Steven (Wetteren)

- Loic Lamoline

- Micheal Dubios

- Florent Veldeman (Anderlecht)

Stuur me een mail en ik stuur je de rekening nr wel door van de NSMB.

Je moet Rekening houden om alles in orde te maken met de verzekering liefs 3 a 4 weken voor de wedstrijd betalen die je gaat draaien anders ook geen deelname.

*

Mensen die nog willen deelnemen aan de voorrondes , het is de moment om u in te schrijven he ...

Inschrijvingen voor maar + Lid maatschap of je word geschrapt of kan en mag niet meedoen. (Verzekeringen moet in orde gebracht worden)

Update Atleets !!

Mensen zonder Smileke, zorg voor u lid maatschap.

Update Atleten !!

Mijn lidgeld (en van Bjorn Slachmuylders) is normaal gesproken al 2tal weken betaald, klopt toch he?

Tevens wil ik me ook uitschrijven voor de voorrondes (valt samen met BK bench-deadlift en powerlifting gaat toch nog voor op sterkste man voor mij dit jaar) Andere wedstrijden waar ik voor ben ingeschreven blijf ik natuurlijk meedoen.

Tevens was ik toch geen mogelijke kandidaat voor de sterkste man van België (hopelijk binnen een paar jaar wel :D) dus ik gun deze plaats zeker en vast aan een sterkere kandidaat!

Laatst bewerkt:
Mijn lidgeld (en van Bjorn Slachmuylders) is normaal gesproken al 2tal weken betaald, klopt toch he?

Tevens wil ik me ook uitschrijven voor de voorrondes (valt samen met BK bench-deadlift en powerlifting gaat toch nog voor op sterkste man voor mij dit jaar) Andere wedstrijden waar ik voor ben ingeschreven blijf ik natuurlijk meedoen.

Tevens was ik toch geen mogelijke kandidaat voor de sterkste man van België (hopelijk binnen een paar jaar wel :D) dus ik gun deze plaats zeker en vast aan een sterkere kandidaat!

mietje :D beetje last van een minderwaardigheidscomplex zoals alle strongman-atleten zeker :rolleyes:
maak nou maar dat je weer indruk maakt op BK truckpull met dat skinny ecto-lijf van jou

mietje :D beetje last van een minderwaardigheidscomplex zoals alle strongman-atleten zeker :rolleyes:
maak nou maar dat je weer indruk maakt op BK truckpull met dat skinny ecto-lijf van jou

BK truckpull ben ik zeker van de partij! In de zomervakantie zijn er toch nooit powerlifting wedstrijden.

Proberen deze zomer toch tegen de 88 kg te komen wat op zich geen probleme mag zijn. Nog altijd een skinny b*ch, maar toch al iets minder :D

@Tim: Is genoteerd en ik wens je veel geluk op je BK kampioenschap.
Persoonlijk vindt ik het spijtig, maar je moet doen waar je je goed bij voelt, we zien je toch op de new commers cup en het vrachtwagen trekken, dat telt ook al. En daar kunnen we nog altijd praten over je groei naar de Strong man sport.
Bedankt voor je inschrijving en lid maatschap en ik zie je in lokeren of eens op een training.

Ja ben van plan met Yannick een van de komende weken (2-3) eens langst te komen :)
Op Vlaanderen ben ik ook aanwezig!

Bedankt :)

1 maand en dan is het zo ver de voorrondes van de sterkste man van België.

Wie gaat er door naar de finale ?? 7 mogen door en 2 reserve stand bye.

Totaal 18 atleten die mee doen aan de voorrondes er is nog altijd plaats voor 2 extra's.

Na de voorrondes worden de proeven ook bekend gemaakt voor de Finale.

Er kunnen ook pronostieken worden gemaakt, heb jij al een idee wie de 1ste 6 zullen zijn ?? (puur uit nieuwschierrigheid ;))

De Atleten :

-Jurgen Vermeiren ( Temse )

- Yannick van Roy

- Stefan Van der Ha ( Lokeren )

- Richar Revein (Mechelen)

- Micheal Dubios

- Steven Ringoot (Merchtem)

- Florent Veldeman (Anderlecht)

- Loic Lamoline

- Bert Thoonen

- Steven Coppens (Laarne)

- Christiaens Steven (Wetteren)

- Johan De Pauw

- Nick Jans

- Bart Golsteyn (Torhout)

- Gert Dunon

- Dirk Vaes

- Youri De Loore

- Jan vlasschaert (Erpe)

- Davy Becu (Aartrijke)

En ik hoop nog op deze jongens hun inschrijvingen :

- Olivier Kauffmann

- Bjorn Slachmuylders

Komaan mensen steun hen en moedig hen aan, wij hopen ook op een massa volk en liefhebbers van de sport om aanwezig te zijn op 29 mei :D

Laatst bewerkt:
Richard & Jurgen voor 1 & 2, dno volgorde :)

Terug
Naar boven