@Staudterd: Je bent meer dan welkom vriend, ik zal je op tijd iets laten weten

Maar je zult nog even geduld moeten hebben want die is maar in December.
Nu komt het :
Joeri ik kan hier heel veel op zeggen maar uit liefde voor de federatie en de sport ga ik wachten op het besluit van het bestuur en de vertegenwoordigers. (ik ga me dus zo veel mogelijk in houden dus "t'is moeilijk")
Maar voor de rest leefde gij in uwen eigen wereld of zo

Er zijn genoeg mensen die gezaagt hebben en geklaagt hebben over u wedstrijd.
(alleen val ik wat harder op "hoge bomen vangen nu éénmaal veel windt")
Maar ik herriner me een hele discutie met Jeffrey Phlips over de scheidsrechters en het veranderen van regels ter plaatse (Kelly heeft dat hier juist ook even boven gehaalt) 2de jaar dat ik meedeed werd er echt gefoeled tegen de sterren op. (dat zeg ik ni om dat ik ni tegen men verliest kan maar om dat het schaamtelijk was dat jaar)
Fouad & Alex heb ik ook al wat dingen horen zeggen. (op het forum, ter plaatse enz ...)
De farmers als ik mee deed gingen kapot na mijn beurt (iets te hard laten vallen) en ook de car dead lift. (heb ik op video ... ja nen oude video

)
Ik heb ook genoeg atleten zien weg gaan met kleine blesures (Dries Willeart in den tijd, door dat de car dead lift, die ging bollen. En toen is er iets in zen rug geschoten) En ik kan nog door gaan. Het is niet alleen ik die dat toen zei maar ook andere mensen. En je blijft het boven halen, al hoe wel ik al meer maals heb toegegeven dat je wedstrijd niveau flink omhoog is gegaan (vooral wat events betreft)
En dat van die 300x was een grapje het was zo'n kleine 100x of lees je je eigen topics niet door en doe je geen onderzoek naar je argumenten.
Ik, Stefan, David, Didier, zelfs Whoopy en Karel hebben het proberen uitleggen.
Vergeet ook niet "ééndracht maakt macht" wij hebben voor niemand van ons geheimen en iedereen weet wat de andere weet. (PM's steken we graag in onze dossier

)
Wacht gewoon tot het besluit van de federatie en wat er ook beslist word ik en zowel jij als iedereen trouwens moet hem er bij neer leggen. Iedereen weet aan wat ze beginnen met het lid worden van de NSMB. (wat die afmetingen betreft enz... zal dan wel duidelijk worden)
En dat van die 70 euro is echt stoken en het is idd bedoeld voor enkel nationale wedstrijden als zo wel positie bevonden te zijn op een doping test en niet aanwezig zijn op een wedstrijd zonder geldige redenen. (als ge iets leest en op zoekt doe het dan goe he collega
Hier kon al lang over gepraat geweest zijn maar je wou op geen één van de vergaderingen komen (en je wist er zeker van)
En we zijn eens in je club geweest om te praten en jij wou liever aan de bar zitten dan bij ons en zelf een hand druk was te veel.
Ik vindt persoonlijk dat er veel aan jou ligt, want van onze kant is er ook altijd maar 1 iemand dwars ligt en aan het zagen is, en dat ben jij, in mijn ogen. (zo wel het bij ook zo zal zijn maar omgekeerd)
De federatie is uit mijn handen (dat je al van Patrick De Wiest hebt vernomen onze voorzitter) en het is een democratie. Wat ik zeg telt niet (kan een beetje helpen

) maar het eind resultaat ligt bij 6 mensen niet meer en niet minder, zij beslissen ik niet, zij maken de regels ik niet.
Maar Swat;
*Als je je aansluit heb je alleen maar een win win situatie.
We hebben direct 6 atleten voor u.
De bekers voor de 1ste, 3 atleten gratis (geschonken door ons)
Als je het officiele matriaal niet hebt of iest anders wil en heb je niet tot je beschikking, ka je het van ons lenen gratis (alleen wel zelf ophalen en terug brengen aub, wij werken ook en hebben ook een gezin

)
Een plaats in ons kader en publisitietskabine ... (maar eigelijk is dit al federatie stuf en ga ik het hier bij laten, zul je nog effe moeten wachten op de federatie)
Maar trust me, je hebt veel voordelen.
En als jullie echt de regels en de code van de NSMB kennen (van hier en op de site en persoonlijke ervaaring) en je hebt nadelen zeg het ons dan. Wij zorgen dat je antwoord hier zo snel mogelijk zal staan. (Maar zoals men collega David al zei, wij hebben ook nog een persoonlijk leven en kan een weekje duren)