XXL Nutrition

Shocking News NSMB VS Merchtem (en andere Belgische wedstrijden)

hmm wat je bijvoorbeeld ook kan doen, is de sterkste man van merchtem oogluikend toe laten, ook al is het op papier verboden.
Joeri blij, en dan kunnen de buffels van NSMB al eens oefenen voor de serieuzere wedstrijden en hun wedstrijdspirit opkrikken, lijkt me dat iedereen dan tevreden is, een win-win situatie dus :)

• Topic Starter Topic Starter
Dat gezegd zijnde heb ik nog altijd geen argumenten gehoord waarom atleten verbieden andere wedstrijden te draaien een must is voor de sport. Veel mensen delen die mening maar omdat we geen bekende naam hebben maakt dat niet echt uit, precies. Nog zo'n goede manier om de sport groot te maken! blijf maar gezellig zitten in jullie clubje dan :).

Sorry dat ik het zeg maar ik heb ook nog altijd geen argument gehoord. En met argumenten bedoel ik ECHTE argumenten... niet over verzekering of veiligheid....

Voor de laatste keer ( Zo heb ik het toch begrepen van het NSMB bestuur):

NSMB is opgericht om in België één en dezelfde lijn te creëren op gebied van Strongman wedstrijden. Dat wil zeggen dezelfde regels gebruiken die op internationale tornooien worden toegepast.

Tot nu toe is er slechts één persoon die mee kan op echte internationale wedstrijden en dat is Jimmy zelf. Al de andere leden en zeker degenen die in Merchtem zouden willen meedoen gaan nooit in aanraking komen met deze internationale wedstrijden. Dus wat maakt het nu uit dat mijn boomstam 3cm minder doorsnee heeft als die van de IFSA. Of dat mijn timbers 10 cm hoger van de grond staan. Of dat ik ijzeren bollen gebruik in plaats van stones.
(en dan durf ik nog niet eens de vraag te stellen of het materiaal van de NSMB 100% voldoet aan de voorschriften van de IFSA.)

Toen Jimmy won in Merchtem heb ik hem niet horen klagen hoor dat de bollen niet voldeden aan de IFSA, of dat de timbers niet officiëel waren.
Het jaar nadoen, toen toe hij tweede werd, dan kloeg hij ineens wel, ondanks het feit dat het dezelfde bollen waren.

En als ik dan toch alles in handen mag houden. waarom moet ik mij dan nog aansluiten?
Sorry maar ik heb nog altijd geen echte goede rede gehoord waarom ik mij wel zou aansluiten. (tenzij dat ik meer deelnemers zou willen maar dan is het van moeten en niet van willen)

Laatst bewerkt:
@Staudterd: Je bent meer dan welkom vriend, ik zal je op tijd iets laten weten ;)
Maar je zult nog even geduld moeten hebben want die is maar in December.

Nu komt het :

Joeri ik kan hier heel veel op zeggen maar uit liefde voor de federatie en de sport ga ik wachten op het besluit van het bestuur en de vertegenwoordigers. (ik ga me dus zo veel mogelijk in houden dus "t'is moeilijk")

Maar voor de rest leefde gij in uwen eigen wereld of zo ???
Er zijn genoeg mensen die gezaagt hebben en geklaagt hebben over u wedstrijd.
(alleen val ik wat harder op "hoge bomen vangen nu éénmaal veel windt")

Maar ik herriner me een hele discutie met Jeffrey Phlips over de scheidsrechters en het veranderen van regels ter plaatse (Kelly heeft dat hier juist ook even boven gehaalt) 2de jaar dat ik meedeed werd er echt gefoeled tegen de sterren op. (dat zeg ik ni om dat ik ni tegen men verliest kan maar om dat het schaamtelijk was dat jaar)
Fouad & Alex heb ik ook al wat dingen horen zeggen. (op het forum, ter plaatse enz ...)

De farmers als ik mee deed gingen kapot na mijn beurt (iets te hard laten vallen) en ook de car dead lift. (heb ik op video ... ja nen oude video :D )

Ik heb ook genoeg atleten zien weg gaan met kleine blesures (Dries Willeart in den tijd, door dat de car dead lift, die ging bollen. En toen is er iets in zen rug geschoten) En ik kan nog door gaan. Het is niet alleen ik die dat toen zei maar ook andere mensen. En je blijft het boven halen, al hoe wel ik al meer maals heb toegegeven dat je wedstrijd niveau flink omhoog is gegaan (vooral wat events betreft)

En dat van die 300x was een grapje het was zo'n kleine 100x of lees je je eigen topics niet door en doe je geen onderzoek naar je argumenten.
Ik, Stefan, David, Didier, zelfs Whoopy en Karel hebben het proberen uitleggen.
Vergeet ook niet "ééndracht maakt macht" wij hebben voor niemand van ons geheimen en iedereen weet wat de andere weet. (PM's steken we graag in onze dossier ;) )

Wacht gewoon tot het besluit van de federatie en wat er ook beslist word ik en zowel jij als iedereen trouwens moet hem er bij neer leggen. Iedereen weet aan wat ze beginnen met het lid worden van de NSMB. (wat die afmetingen betreft enz... zal dan wel duidelijk worden)

En dat van die 70 euro is echt stoken en het is idd bedoeld voor enkel nationale wedstrijden als zo wel positie bevonden te zijn op een doping test en niet aanwezig zijn op een wedstrijd zonder geldige redenen. (als ge iets leest en op zoekt doe het dan goe he collega ;)

Hier kon al lang over gepraat geweest zijn maar je wou op geen één van de vergaderingen komen (en je wist er zeker van)
En we zijn eens in je club geweest om te praten en jij wou liever aan de bar zitten dan bij ons en zelf een hand druk was te veel.
Ik vindt persoonlijk dat er veel aan jou ligt, want van onze kant is er ook altijd maar 1 iemand dwars ligt en aan het zagen is, en dat ben jij, in mijn ogen. (zo wel het bij ook zo zal zijn maar omgekeerd)

De federatie is uit mijn handen (dat je al van Patrick De Wiest hebt vernomen onze voorzitter) en het is een democratie. Wat ik zeg telt niet (kan een beetje helpen ;) ) maar het eind resultaat ligt bij 6 mensen niet meer en niet minder, zij beslissen ik niet, zij maken de regels ik niet.

Maar Swat;

*Als je je aansluit heb je alleen maar een win win situatie.
We hebben direct 6 atleten voor u.
De bekers voor de 1ste, 3 atleten gratis (geschonken door ons)
Als je het officiele matriaal niet hebt of iest anders wil en heb je niet tot je beschikking, ka je het van ons lenen gratis (alleen wel zelf ophalen en terug brengen aub, wij werken ook en hebben ook een gezin ;) )
Een plaats in ons kader en publisitietskabine ... (maar eigelijk is dit al federatie stuf en ga ik het hier bij laten, zul je nog effe moeten wachten op de federatie)
Maar trust me, je hebt veel voordelen.

En als jullie echt de regels en de code van de NSMB kennen (van hier en op de site en persoonlijke ervaaring) en je hebt nadelen zeg het ons dan. Wij zorgen dat je antwoord hier zo snel mogelijk zal staan. (Maar zoals men collega David al zei, wij hebben ook nog een persoonlijk leven en kan een weekje duren)

Laatst bewerkt:
(...)

En als ik dan toch alles in handen mag houden. waarom moet ik mij dan nog aansluiten?
Sorry maar ik heb nog altijd geen echte goede rede gehoord waarom ik mij wel zou aansluiten. (tenzij dat ik meer deelnemers zou willen maar dan is het van moeten en niet van willen)

heel snel dan, je wordt lid van een bond om:
- De (goedkopere?) verzekering
- De uitstraling
- Eventuele hulp bij problemen

Dit zijn drie punten die ik vorige week heb moeten leren op school (doe HBO-sportmanagement) en ik heb niet het gevoel dat ik die toe hoef te lichten. Daarnaast kun je als lid meer invloed uitoefenen op het bestuur, zo kun je bijvoorbeeld een (real-life)discussie starten over de "niet op andermans wedstrijden komen"-regel.

edit: Ik zie dat ik weer veel te lang heb gedaan over mijn antwoord :)

@jimmy:
Stoer :cool:

Laatst bewerkt:
@Staudterd: Je bent meer dan welkom vriend, ik zal je op tijd iets laten weten ;)

Nu komt het :

Joeri ik kan hier heel vel op zeggen maar uit liefde voor de federatie en de sport ga ik wachten op het besluit van het bestuur en de vertegenwoordigers.

Maar ik herriner me een hele discutie met Jeffrey Phlips over de scheidsrechters en het veranderen van regels ter plaatse (Kelly heeft dat hier juist ook even boven gehaalt) 2de jaar dat ik meedeed werd er echt gefoeled tegen de sterren op. (dat zeg ik ni om dat ik ni tegen men verliest kan maar om dat het schaamtelijk was dat jaar)
Fouad & Alex heb ik ook al wat dingen horen zeggen. (op het forum, ter plaatse enz ...)

De farmers als ik mee deed gingen kapot na mijn beurt (iets te hard laten vallen) en ook de car dead lift. (heb ik op video ... ja nen oude video :D )

Ik heb ook genoeg atleten zien weg gaan met kleine blesures (Dries Willeart in den tijd, door dat de car dead lift ging bollen is er iets in zen rug geschoten) En ik kan nog door gaan. Het is niet alleen ik die dat toen zei maar ook andere mensen. En je blijft het boven halen, al hoe wel ik al meer maals heb toegegeven dat je wedstrijd niveau flink omhoog is gegaan (vooral wat events betreft)

En dat van die 300x was een grapje het was zo'n kleine 100x of lees je je eigen topics niet door en doe je geen onderzoek naar je argumenten.
Vergeet ook niet "ééndracht maakt macht" wij hebben voor niemand van ons geheimen en iedereen weet wat de andere weet. (PM's steken we graag in onze dossier ;) )

Wacht gewoon tot het besluit van de federatie en wat er ook beslist word ik en zowel jij als iedereen trouwens moet hem er bij neer leggen. Iedereen weet aan wat ze beginnen met het lid worden van de NSMB. (wat die afmetingen betreft enz... zal dan wel duidelijk worden)

En dat van die 70 euro is echt stoken en het is idd bedoeld voor enkel nationale wedstrijden als zo wel positie bevonden te zijn op een doping test en niet aanwezig zijn op een wedstrijd zonder geldige redenen. (als ge iets leest en op zoekt doe het dan goe he collega ;)

Als da stoken is, zet het dan goed in uw reglement, zodat er geen discussie mogelijk is. (sorry maar ik ben uw collega niet) Besluit van de Federatie, dat heb ik toch al gekregen? De leden mogen niet mee doen en ik leg mij daarbij neer. Maar geef dan toch eens een goed argument, meer vraag ik niet...verzekering en onderdelen zijn het al niet, wat dan wel?

EENDRACHT MAAKT MACHT door mij uit te sluiten?

Jimmy, alstublieft, ge hebt toen verloren, niet door gefoefel, niet omdat ge niet sterk genoeg waard maar gewoon omdat ge iedereen onderschat hebt en dacht dat ge op één been kon winnen. (waarom deed je geen straps aan bij de car-walk, dan had je hem niet laten vallen, dus tis eigelijk een beetje uw eigen schuld) Kelly keurt ook graag Merchtem af. Ik vraag mij af waarom want in Merchtem heeft zij toch eens kunnen deelnemen. Ze zou mij dankbaar moeten zijn. ;)

Maar daar gaat het allemaal niet om. Dat is voorbij. En als gij zegt dat ik meer fouten heb gemaakt dan ik heb aangehaald, dan is dat ok. Ik kan er alleen maar uit leren. Met als resultaat dat de onderdelen nu veel beter zijn dan vroeger, dat zeg jij zelf. Dus waar is het probleem dan?
Ik zeg nogmaals, ik wil niet dat ge uw reglement veranderd en dat ik wil dat uw leden wel mogen meedoen in Merchtem. Ik wil alleen weten waren. De echte reden waarom. Als ik op dat antwoord moet wachten doe ik dat. Maar als het al van in het begin in jullie reglement staat dan weet je toch wel WAAROM dat in jullie reglement staat.

Laatst bewerkt:
/@Staudterd:Waar hede gij zo lang gezeten maat, met u kan ik klappen.

Je moet zeker eens afkomen want ik vindt je studie en je antwoorden wel vrij intresant.
Misschien moet je eens mee komen trainen ;)

Idd Joeri je zult nog even moeten wachten voor een publieke verklaaring.
En we zullen ons regelement wat verbeteren met meer uitleg (en voor sommige misschien tekeningen of zo ???)
(De web site was in het begin wat te snel opgericht, daarom een paar schoonheids fouten, er wordt aan gewerkt)

En dat van "ééndracht maakt macht" snap je de context niet.(collega) Kzal het simpel houden.

Wij zijn zoals roddel wijven, wij zeggen elkaar alles, wij sturen alles door naar elkaar. Wij lezen elkaars mail en antwoorden er op.(ee, ik enkel wat met de sport te maken heeft. Ik wil sommige hun liefdes leven neit te weten bv ;) )
(bv pms naar David en Stefan,Patrick en visa versa ook)
En we hangen ook samen als echte broeders, één blok da ze zeggen. (ik hoop dat het al wa duidelijker is nu)

En over die wedstrijd ga ik zwijgen want ge snapte het toen al ni, laat staan nu. (Ik heb 2 fouten gemaakt toen, die bol te vroeg laten vallen (uit pure stomme zelf zekerheid) en idd meedoen, gewoon om dat ik dacht dat dat sympathiek zou over komen. Tot nu toe vindt ik het 1 van de stomste dingen dat ik mezelf heb aangedaan)

En hier bij ga ik het laten, dit was men laatste post op dbb forum (misschien nog enkel pms en op ons trainings/NSMB wedstrijden topics)
Ik geef alles wat er gezegt word over aan de afgevaardigde en de steunende leden (natuurlijk ook aan de mensen die echt respect voor me hebben als sport man en trent zette van de sport in België, maar ook als persoon "met een shit pc&laptop en een iets te hevig temerament ;) ) Ik vindt heel deze zever wel ver genoeg is gegaan en heb betere dingen te doen en in te richten (bv meer C westrijden en de Cups. En het schijnt dak ook nog wa moet trainen ;) )
Mensen die me iets willen zeggen kunnen me een pm sturen of op me gewoon mail adres of via facebook (dat hier ook effe door het slijk is gehaalt, ter wijl ik voor niemand onder jullie verantwoording hoef af te leggen)

Dus David, Stefan, Karel, Didi, Whoopy (en als ik de rest vergeten ben sorry , maar jullie ook) have fun, its all yours :D

Laatst bewerkt:

Nu komt het :

Joeri ik kan hier heel vel op zeggen maar uit liefde voor de federatie en de sport ga ik wachten op het besluit van het bestuur en de vertegenwoordigers.

Ik heb ook genoeg atleten zien weg gaan met kleine blesures (Dries Willeart in den tijd, door dat de car dead lift ging bollen is er iets in zen rug geschoten) En ik kan nog door gaan. Het is niet alleen ik die dat toen zei maar ook andere mensen. En je blijft het boven halen, al hoe wel ik al meer maals heb toegegeven dat je wedstrijd niveau flink omhoog is gegaan (vooral wat events betreft)

Als da stoken is, zet het dan goed in uw reglement, zodat er geen discussie mogelijk is. (sorry maar ik ben uw collega niet) Besluit van de Federatie, dat heb ik toch al gekregen? De leden mogen niet mee doen en ik leg mij daarbij neer. Maar geef dan toch eens een goed argument, meer vraag ik niet...verzekering en onderdelen zijn het al niet, wat dan wel?

EENDRACHT MAAKT MACHT door mij uit te sluiten?

Jimmy, alstublieft, ge hebt toen verloren, niet door gefoefel, niet omdat ge niet sterk genoeg waard maar gewoon omdat ge iedereen onderschat hebt en dacht dat ge op één been kon winnen (als je straps had gebruikt bij de car-walk, had je hem waarschijnlijk niet laten vallen en tijd verloren). Kelly keurt ook graag Merchtem af. Ik vraag mij af waarom want in Merchtem heeft zij toch eens kunnen deelnemen. Ze zou mij dankbaar moeten zijn. ;)

Maar daar gaat het allemaal niet om. Dat is voorbij. En als gij zegt dat ik meer fouten heb gemaakt dan ik heb aangehaald, dan is dat ok. Ik kan er alleen maar uit leren. Met als resultaat dat de onderdelen nu veel beter zijn dan vroeger, dat zeg jij zelf. Dus waar is het probleem dan?
Ik zeg nogmaals, ik wil niet dat ge uw reglement veranderd en dat ik wil dat uw leden wel mogen meedoen in Merchtem. Ik wil alleen weten waren. De echte reden waarom. Als ik op dat antwoord moet wachten doe ik dat. Maar als het al van in het begin in jullie reglement staat dan weet je toch wel WAAROM dat in jullie reglement staat. En een regel staat er nooit voor niets.

Waar hede gij zo lang gezeten maat, met u kan ik klappen.

Je moet zeker eens afkomen want ik vindt je studie en je antwoorden wel vrij intresant.
Misschien moet je eens mee komen trainen ;)

hahaha, is een mooi aanbod, maar niet heel makkelijk te verwezenlijken ben ik bang. Ik woon in Zwolle (halverwege nederland) en heb een drukker programma dan een lijsttrekker vlak voor de verkiezingen :P
Maar als ik het voor elkaar kan krijgen kom ik graag een keer langs! :)

En ik krijg niet graag klappen van iemand die ruim dubbel zo sterk is als ik :grinny:

Hey kleine, Voor iemand die zegt op het antwoord van het bestuur wacht en niet op zaken vooruit loopt geef je wel een heel lang kort antwoord...

We maken de nieuwe slogan an hij rijmt ''de NSMB, voor het weet doe je niet meer mee''

Zou jij niet gewoon naar je nest gaan ondertussen op dit uur...

May the force be with you...

Kleine verschooning dit is de laatste pm.

Kzit op men werk lange smalle (laatste moment oproep gekregen) een pc ter plaatse is zeer gevaarlijk ;)
En ik liep niet voor uit alleen een klein beetje gefrustreed (en alles da ik gezegt heb was al gezegt, er is dus niks nieuw bij ... dus technisch ben ik niet voor uit gegaan op mijn uitspraken ;) )

Daar bij moete gij ook ni dodo doen, anders kom je slaap te kort en groei je ni meer :D

And with you to ... my master.

Ik ga snel gaan groeien dan en een midnight snack nemen..

Mijn laatste reactie:

Ik zit hier een ganse tekst te typen met de reden en je negeert die gewoon en blijft zeggen dat er geen echte reden wordt gegeven...

Sorry Yoeri maar je wil het niet begrijpen...

En idd Jimmy is momenteel de enige die internationaal mee kan. We spreken dan wel over de grote wedstrijden. Simon die vorig jaar mee deed in Zwitserland en Spanje. Dat zijn ook internationale wedstrijden hé. En wie weet gaat er mss dit jaar ook iemand mee met jimmy?

Een voetbalclub in 3de provinciale zal ook nooit internationaal doorbreken, moeten ze dan beginnen met hun veld 20m in te korten en de doelpalen te verzetten????
Nee want er zijn regels opgelegd door de voetbalbond en iedereen dient zich daar aan te houden...

NSMB is opgericht voor de atleten en om meer wedstrijden te organiseren volgens de internationale regels. Strongman moet in België af van het kermisgehalte en moet als serieuse sport aanzien worden. NSMB is dat volledig aan het uitbouwen.

Waarschijnlijk zal deze tekst ook genegeerd worden maar ik kan maar proberen hé

Als ik het voor mijzelf even samenvat
De NSMB werkt in hun wedstrijden met de internationale, gestandaardiseerde regels (IFSA Rules) en werkt naar erkenning van de sport "Strong Man"

Alle andere Belgische "sterkste man" wedstrijden werken met hun eigen regels (en onderdelen) en zoeken géén erkenning.

Als we de toeschouwers duidelijk maken dat NSMB wedstrijden kunnen vergeleken worden met andere strongman wedstrijden buiten België, en dat de lokale wedstrijden niet kunnen vergeleken worden, dat we dan al een stap vooruit zijn. (maar hoeveel toeschouwers weten dat?)

Jimmy zou dan de sterkste man van België zijn (IFSA Rules), en iemand anders sterkste man van België... (Merchtem regels)
Voor de NSMB leden is het belangrijk dat men de prestaties kan afmeten tov de rest van de wereld.

On topic; ik vind dat atleten aan wedstrijden mogen meedoen die ze willen (zo zal ik in de Highlandgames voor teams ook een aantal "sterkste man" onderdelen uitvoeren (farmers met rotsblokken, farmers met kisten, farmers met metalen blokken, ...))

Mijn laatste reactie:

Ik zit hier een ganse tekst te typen met de reden en je negeert die gewoon en blijft zeggen dat er geen echte reden wordt gegeven...

Sorry Yoeri maar je wil het niet begrijpen...

En idd Jimmy is momenteel de enige die internationaal mee kan. We spreken dan wel over de grote wedstrijden. Simon die vorig jaar mee deed in Zwitserland en Spanje. Dat zijn ook internationale wedstrijden hé. En wie weet gaat er mss dit jaar ook iemand mee met jimmy?

Een voetbalclub in 3de provinciale zal ook nooit internationaal doorbreken, moeten ze dan beginnen met hun veld 20m in te korten en de doelpalen te verzetten????
Nee want er zijn regels opgelegd door de voetbalbond en iedereen dient zich daar aan te houden...

NSMB is opgericht voor de atleten en om meer wedstrijden te organiseren volgens de internationale regels. Strongman moet in België af van het kermisgehalte en moet als serieuse sport aanzien worden. NSMB is dat volledig aan het uitbouwen.

Waarschijnlijk zal deze tekst ook genegeerd worden maar ik kan maar proberen hé

Ik negeer u niet Didier. Ik vind het goed dat je mee discussiëert. Maar ik heb eigelijk nog altijd geen antwoord gekregen. Sorry maar het is zo.
Dus in België mogen ze niet meedoen en in Nederland wel. Waarom dan in Nederland (of gelijk waar) wel. Zijn al die wedstrijden dan volgens de IFSA normen ingericht?

zucht........................brain huuurting, noooooooo
ik zit op het werk dus dit is al een illegale post:rolleyes:, vanavond boodschappen doen, kindjes in bed steken en trainen, morgen rustdag dus...morgenavond pas tijd en dan zal ik eens alles bundelen en krijgen jullie een antwoord, voor de rest, leest iedereen hier enkel de laatste twee posts of zo??? heb dit al eerder gezegd, oh sorry da's waar ook vandaag de dag moet alles hier en nu en wel direct nu sebiet onmiddellijk gisteren al :(
mensen, geloof me die reactie komt er wel, vooral omdat ik eens iets wil posten waar er over nagedacht is voor het zo maar op dbb te knallen, zou dat geen primeur zijn :p is heel vaak het probleem van communicatie: eerst iets zeggen en dan pas beginnen we te denken over wat er gezegd is zoals deze post hier...heb er nu al spijt van maar hij mag blijven staan
dat van die België en Nederland valt heel gemakkelijk uit te leggen, ik ga proberen om alles in één tekst te gieten en daar mag alle constructieve kritiek op komen die jullie maar willen, maar nogmaals geef me eens tijd aub

Al die excuses... Werk, kinderen, eten....

NIEUWE REGELS VOOR ATLETEN..

Werken moet minder. Minimaal 50% van de jaarlijkse verlofdagen moeten ten dienste van de federatie zijn.

Kinderen worden enkel nog door de vrouw in bed gelegd om optimaal te kunnen voorbereiden en te kunnen antwoorden op belachelijke topics.

Eten moet enkel nog bereid worden door de vrouw zodat er meer tijd is voor te trainen en wederom te kunnen antwoorden op onduidelijke topics.

Boodschappen zijn helemaal uit den boze. Supermarkten zijn vanaf heden verboden terrein voor atleten.

:roflol:

Wat is trouwens zo slecht aan stalen ballen i.p.v. betonnen ballen?

Er wordt telkens maar gesproken over de IFSA! Niemand in de gaten dat de IFSA volgens mij allang 'dood' is! Dus niet meer bestaat!

Ook de IFSA was geen zaligmakend instituut. Marcel heeft niet voor niets z'n eigen Strongman Champions League opgezet.

NSMB, je kan je eigen regels ontgwerpen, maar aansluitend wat internationaal gebruikelijk is. Maar heb ook gemerkt dat zelfs binnen één organisatie regels telkens anders worden toegepast, bijvoorbeeld de ene keer 0 punten bij het niet volbrengen van een onderdeel, de andere keer 1 punt omdat men dan laatste is.

Btw, dit is geen kritiek, zeg het er maar even bij, maar vragen om bewustwording.

Al die excuses... Werk, kinderen, eten....

NIEUWE REGELS VOOR ATLETEN..

Werken moet minder. Minimaal 50% van de jaarlijkse verlofdagen moeten ten dienste van de federatie zijn.

Kinderen worden enkel nog door de vrouw in bed gelegd om optimaal te kunnen voorbereiden en te kunnen antwoorden op belachelijke topics.

Eten moet enkel nog bereid worden door de vrouw zodat er meer tijd is voor te trainen en wederom te kunnen antwoorden op onduidelijke topics.

Boodschappen zijn helemaal uit den boze. Supermarkten zijn vanaf heden verboden terrein voor atleten.

+963 en een beetje!

Dat is dan ook de enige reden waarom ik binnenkort ga trouwen want dan kan ze niet meer weigeren om die dingen voor mij te doen omdat het gewoon haar plicht is. Doet ze het niet dan pleegt ze contractbreuk.

Nu moet ik nog geweld gebruiken in geval van weigering wat mij ook weer een hoop tijd kost plus dat mijn cortisollevel dan stijgt en dat staat mijn herstel in de weg.

Terug
Naar boven