MuscleMeat

nSuns Reviews

Bezoekers in dit topic

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Berichten
5.894
Waardering
9.696
Lengte
1m80
Hey,

Een vraagje voor de powerlifters, of mensen die sterker wouden worden. Ik ben aan het kijken voor wat nieuws te volgen voor de komende 8 weken ongeveer.
Momenteel springt mijn oog om nSuns 6 days, de deadlift variatie. Nog mensen die dit gedaan hebben, wat waren de resultaten ervan (of van andere nsuns)?

Of wat voor schemas hebben bij jullie enorm veel geholpen?

Alvast bedankt!

Yoeyoe
 
Hey,

Een vraagje voor de powerlifters, of mensen die sterker wouden worden. Ik ben aan het kijken voor wat nieuws te volgen voor de komende 8 weken ongeveer.
Momenteel springt mijn oog om nSuns 6 days, de deadlift variatie. Nog mensen die dit gedaan hebben, wat waren de resultaten ervan (of van andere nsuns)?

Of wat voor schemas hebben bij jullie enorm veel geholpen?

Alvast bedankt!

Yoeyoe
Ik zou ff kijken op reddit, betwijfel of mensen dat hier hebben gedaan.
 
Heb zelf een aangepaste variant van nSuns gedaan
Vooral erg taxerend op de gewrichten maar kracht ging goed omhoog
Kan straks wel even kijken voor je in mn oude log want herinner me niet zo 1 2 3 hoeveel % gezien het me heeft opgeleverd
 
Heb zelf een aangepaste variant van nSuns gedaan
Vooral erg taxerend op de gewrichten maar kracht ging goed omhoog
Kan straks wel even kijken voor je in mn oude log want herinner me niet zo 1 2 3 hoeveel % gezien het me heeft opgeleverd
Hmh ja lees t vaker dat t vrij intensief is. Zei Apw ook. Denk dat 8 weken wel te doen zal zijn? :d

Als je zin hebt om je progress te zoeken, lemme know
 
Hmh ja lees t vaker dat t vrij intensief is. Zei Apw ook. Denk dat 8 weken wel te doen zal zijn? :d

Als je zin hebt om je progress te zoeken, lemme know
Heb nog ff voor je gekeken maar heb nergens meer m'n excel sheet staan
Maar ik zou het gewoon idd uitproberen voor 8 weken, dan zul je van zelf wel last krijgen :p
Sowieso wel leuk om even je training te switchen met dit vond ik zelf
 
Natty87 was er altijd wel enthousiast over
 
Vrij intensief schema. Heb hem zelf aangepast door niet de 2 compounds per training te pakken of minder sets te doen. Trainingen duurden mij ook te lang en door de aanpassing sneller klaar. Verder tevreden over de programmering mooie gains op gemaakt. Heb overigens de 5 daagse gevolgd.

Screenshot_20220517-183252_Sheets.jpg
 
Back
Naar boven