AndroidHealthClinic

]¦•¦[ Mahan's Log ]¦•¦[

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb de laatste tijd enorm veel spierpijn in mn onderarmen als ik dumbbell rows doe. Doe ze waarschijnlijk te strikt ofzo. Tijdens de negatieve gedeelte van de uitvoering laat ik de dumbbells heel rustig zaklem, zodat ik goed de spanning op mn lats hou (daarbij gebruik je dus vooral je onderarmen). Misschien een idee om tijdens de positieve en negatieve gedeelte van de uitvoering gewoon snel te doen?

edit: zou eigenlijk ook door concentration curls kunnen komen ???

Laatst bewerkt:
nou nou wat een hulp krijg ik toch weer :rolleyes:

had geen tijd om eerder naar de gym te gaan dus had nog maar 25 minuten voordat de gym sloot. Snel snel paar oefeningen gedaan.

Full squats
50x12
60x12
toen besloten om weer eens een keertje een 20 repper te doen:
70x20 :D
85x12

SL DL
45x15
75x12
75x12
75x12

Deadlift
75x15
75x15

Toch redelijk in 25 minuten :)

Mooi traininkje, nice 20 repper :D

je onderarm zou wel ns van die concentrationcurls kunnen zijn, van rows zou me iig verwonderen :dunno:

Mooi traininkje, nice 20 repper :D

je onderarm zou wel ns van die concentrationcurls kunnen zijn, van rows zou me iig verwonderen :dunno:

thanks, ja waarschijnlijk wel. Denk dat ik die concentration curls maar voorlopig niet ga doen, want die spierpijn in mn onderarmen/onderkant biceps is echt k*t.

en die 20 repper ging veelste makkelijk :P

Netjes die 20 repper, kon je hem aan 1 stuk doen zonder al te lange tussen pauzes? Indien zo, verzwaren :D

Netjes die 20 repper, kon je hem aan 1 stuk doen zonder al te lange tussen pauzes? Indien zo, verzwaren :D
thanks
ja had wel 1 of 2 keer een kleine pauze van paar seconde genomen. Maar denk als ik er echt vol voor ga dat ik >80kg zeker moet kunnen

netjes bezig weer, toch nog veel in die 25 minuten gestopt

Ziet er goed uit die training voor 25 min.:cool:

ik heb de laatste tijd enorm veel spierpijn in mn onderarmen als ik dumbbell rows doe. Doe ze waarschijnlijk te strikt ofzo. Tijdens de negatieve gedeelte van de uitvoering laat ik de dumbbells heel rustig zaklem, zodat ik goed de spanning op mn lats hou (daarbij gebruik je dus vooral je onderarmen). Misschien een idee om tijdens de positieve en negatieve gedeelte van de uitvoering gewoon snel te doen?
edit: zou eigenlijk ook door concentration curls kunnen komen ???

nee.

komt denk ik door die curls.
Eventueel zou je straps kunnen gebruiken tijdens je rows, als de spierpijn je oefening beïnvloed.

lekkere trainingen verder!

Vandaag niet kunnen trainen door tijdgebrek daarom morgen voor het eerst 2x op een dag trainen. Train eerst voordat ik naar school ga borst, triceps en 's avonds deadliften,kuiten en biceps :hedbang:

nee.

komt denk ik door die curls.
Eventueel zou je straps kunnen gebruiken tijdens je rows, als de spierpijn je oefening beïnvloed.

lekkere trainingen verder!

ok thanks, ging te hard curlen. Bleef paar reps cheaten alle sets. vandaar misschien

Vandaag niet kunnen trainen door tijdgebrek daarom morgen voor het eerst 2x op een dag trainen. Train eerst voordat ik naar school ga borst, triceps en 's avonds deadliften,kuiten en biceps :hedbang:

ok thanks, ging te hard curlen. Bleef paar reps cheaten alle sets. vandaar misschien

Zou je 't niet andersom doen? Die paar keer dat 'k 2x op een dag trainde ging m'n 2e training altijd verdoet, liever borst vernken dan je deadlift ;)

Zou je 't niet andersom doen? Die paar keer dat 'k 2x op een dag trainde ging m'n 2e training altijd verdoet, liever borst vernken dan je deadlift ;)

ik heb liever dat ik mn borst nu goed train, want deadlift heb ik eergister nog gedaan :p

en ik heb nog spierpijn in mn benen omdat ik zoveel sets in een korte tijd had gedaan en die 20 repper squat. Dus misschien ga ik niet eens deadliften morgen..maar probeer het iig !!

Heb helaas niet 2 keer kunnen trainen :sad: maar wel 1 hele lekkere training

Borst

Machine press
2sets

Incline DB press
20x12
24x8
26x8 PR Krijg m heel moeilijk omhoog aan het begin, dus daar verbruik ik al veelste veel kracht
26x6

Flat DB press
26x8
26x8
24x8
20x14

Incline Cable flyes
6 sets

Standing cable flyes
2 sets
---------------------------
TRICEPS

CGBP
50X10
dropsetje benchdips
40X12
dropsetje benchdips
45x10
dropsetje benchdips

Overhead rope extensions
4 setjes
-------------------------------

BICEPS

Dumbbell curl
18x10
22x10
26x5 PR
Dropsetje 12x8
24x6

One arm cable pose curls
3 sets

*Lekkere training, lekkere pomp in mn borst. Had vandaag veel kracht en eindelijk geen gevoel van vermoeidheid . Normaal ben ik best slaperig tijdens te training, waar ik vandaag gelukkig geen last van had :D

Nice training. Alleen waarom begin je met een machine press?
Ik zou persoonlijk eerst de free weights kiezen.

Persoonlijk zou ik ook eerst de reps noteren en dan het gewicht leest net wat makkelijker.

En ga niet teveel afkortingen gebruiken;)
Anders snappen mensen er dadelijk geen hout meer van:D

Nice training. Alleen waarom begin je met een machine press?
Ik zou persoonlijk eerst de free weights kiezen.

Persoonlijk zou ik ook eerst de reps noteren en dan het gewicht leest net wat makkelijker.

En ga niet teveel afkortingen gebruiken;)
Anders snappen mensen er dadelijk geen hout meer van:D

Machine press omdat ik ff warm wilde worden. Normaal begin ik dan met een laag begingewicht met Dumbbellpress maar dit keer machine press gedaan. Niet echt een bepaalde theorie erover :rolleyes:

En notatie maakt niet echt veel uit toch :p welke moeilijke afkortingen heb ik dan gebruikt :eek:

iig bedankt!

Lekker, spijtig dat je maar 1x hebt kunnen knallen

Als je bij dumbelpress de dumbbells niet meer opgegooid krijgt moet je je knietjes eronder zetten ;)

Bizar dat je schuin net zo sterk bent als recht db drukken.
Zet je het bankje je wel op het 2e gaatje schuin? of doe je SuPerDudE maar 1 gaatje ;)

Lekkere training verder.

Wilde vandaag weer trainen maar heb de afgelopen week enorm veel ruzie met mn ouders gehad over van alles en nog wat(maar vooral over mn cijfers:o). Zij komen om de seconde weer aan met argumenten van: trainen staat op nummer 1 bij jou terwijl je je nu juist op school moet richten etc. Wat ik natuurlijk wel snap... Dus omdat ik vandaag ff genoeg gezeik aan mn kop heb gehad, heb ik vandaag maar niet getrained. Maar morgen ga ik zeker weer trainen! ;)

In de tussentijd moet ik andere trainingsdagen plannen om toch wat meer doordeweeks aan school te doen :rolleyes:

Bizar dat je schuin net zo sterk bent als recht db drukken.
Zet je het bankje je wel op het 2e gaatje schuin? of doe je SuPerDudE maar 1 gaatje ;)

Lekkere training verder.

thanks,
komt omdat ik voor het eerst met schuin als 1e oefening ben begonnen. Ging vol op de incline en weinig rust er tussendoor dus was al beetje leeg op flat. Haha, doe m altijd op het 2e gaatje, dont worry ;)

Wilde vandaag weer trainen maar heb de afgelopen week enorm veel ruzie met mn ouders gehad over van alles en nog wat(maar vooral over mn cijfers:o). Zij komen om de seconde weer aan met argumenten van: trainen staat op nummer 1 bij jou terwijl je je nu juist op school moet richten etc. Wat ik natuurlijk wel snap... Dus omdat ik vandaag ff genoeg gezeik aan mn kop heb gehad, heb ik vandaag maar niet getrained. Maar morgen ga ik zeker weer trainen! ;)

In de tussentijd moet ik andere trainingsdagen plannen om toch wat meer doordeweeks aan school te doen :rolleyes:

thanks,
komt omdat ik voor het eerst met schuin als 1e oefening ben begonnen. Ging vol op de incline en weinig rust er tussendoor dus was al beetje leeg op flat. Haha, doe m altijd op het 2e gaatje, dont worry ;)

hey gab dat zijn exact dezelfde woorden die ik van mijn ouders hoor, exact :D

sterke biceps heb je trouwens, wel bizarre verhouding met je incline db press(om maar ff iets te noemen) vind ik:eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven