Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie gaat Iran helpen? Irak? Afghanistan? Indrukwekkend hoor![]()

Je kunt de quran op verschillende manieren interpreteren, niet elke moslim neemt elk woord letterlijk uit het boek.Wat is dat eigenlijk een gematigde moslim?
Moslim
Belijder van de islam-godsdienst.
Een gematigde moslim is dan iemand die enkel gelooft in de Islam op de puntjes die hem goed uitkomen ofzo?
Je kunt de quran op verschillende manieren interpreteren, niet elke moslim neemt elk woord letterlijk uit het boek.
Als elke moslim dat serieus zou nemen zouden er weinig homo's in NL rondlopen denk je zelf ook niet?Hoe dan? Als er bv. in de quran staat dat homocoïtusualiteit een zonde is en dat homocoïtusuelen moeten worden gestenigd bijvoorbeeld
Hoe kan je dat dan interpreteren als: "homocoïtusualiteit is oké"?
Als elke moslim dat serieus zou nemen zouden er weinig homo's in NL rondlopen denk je zelf ook niet?
Nederland kent bijna een miljoen moslims. Als die allemaal massaal op homojacht gingen hadden we elke dag tientallen dode homo's. Hieruit kun je dus concluderen dat niet alle moslims de koran zo strikt naleven, niet?Hoe dan? Als er bv. in de quran staat dat homocoïtusualiteit een zonde is en dat homocoïtusuelen moeten worden gestenigd bijvoorbeeld
Hoe kan je dat dan interpreteren als: "homocoïtusualiteit is oké"?
Nee.
Hoeveel van de 6,5 miljoen christenen die in Nederland wonen denk je dat niet nken voor het huwelijk? Om maar wat te noemen. De stupiditeit springt van je posts af. Stop er gewoon mee.

Nederland kent bijna een miljoen moslims. Als die allemaal massaal op homojacht gingen hadden we elke dag tientallen dode homo's. Hieruit kun je dus concluderen dat niet alle moslims de koran zo strikt naleven, niet?
Hoeveel van de 6,5 miljoen christenen die in Nederland wonen denk je dat niet nken voor het huwelijk? Om maar wat te noemen. De stupiditeit springt van je posts af. Stop er gewoon mee.
want er staat ook duidelijk in beschreven dat ze andersmans keuzes ook moeten respecteren
Gast, ben je nou echt zo extreem achterlijk? Heb je nog nooit gehoord van de woorden hermeneutiek? Interpretatie? Grote linguïsten, filologen, taalwetenschappers, logici en filosofen zijn het er al eeuwen over eens: een text heeft niet één ware betekenis en je kunt niets verwoorden zonder dat het anders begrepen kan worden. En dan komt 'tbeest', internetflapdrol op een bodybuilding forum even ons vertellen dat de Bijbel en de Koran één statische betekenis hebben. Jij bepaalt de lezing van deze boeken, of niet? Dwaas.maar dan gaan ze toch in tegen Allah?
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:54 ----------
Dan gaan die christenen toch ook in tegen God, hoe kan je je dan christen noemen als je niet leeft zoals God wil?
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:55 ----------
Lol, bij deze moest ik even lachen, hopelijk geloof je dat zelf ook
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:56 ----------
hoezo neej? Als Allah oproept homo's te vermoorden, en zijn volgers (of een deel ervan) doet dit niet, dan maak je je in mijn ogen schuldig aan Allah, is gewoon logica
Ik hoop oprecht voor jezelf dat je een troll bent.Als Allah nu oproept om homocoïtusuelen te vermoorden
en jij zegt, je kan dat interpreteren
Wel ja, laten we het interpreteren naar, homocoïtusualiteit is oké
(ik vind dat oké, ben geen religieuze)
Dat kan prima. Alleen in jouw optiek ben je dan geen 'echte moslim'. Bon, zal mij een worst wezen en die moslims evengoed. Jouw definitie voor wat 'echt' en 'waar' is is geen werkelijk criterium.Jij weet goed genoeg dat er geen gematigde Islam is, je hebt islam of je hebt niets
Je kan niet volgens de Islam leven en enkel de leuke dingetjes meedoen, en de dingen waar je het niet mee eens bent doe je niet