MuscleMeat

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

ik verbaas me toch iedere keer om hoe achterlijk jij bent zeg, ze zouden je moeder levenslang moeten geven omdat ze jou heeft verwerkt.

• Topic Starter Topic Starter
Geef dan een antwoord :o

Is @ Nosje :o

Wat is dat eigenlijk een gematigde moslim?

Moslim
Belijder van de islam-godsdienst.

Een gematigde moslim is dan iemand die enkel gelooft in de Islam op de puntjes die hem goed uitkomen ofzo?
Je kunt de quran op verschillende manieren interpreteren, niet elke moslim neemt elk woord letterlijk uit het boek.

Je kunt de quran op verschillende manieren interpreteren, niet elke moslim neemt elk woord letterlijk uit het boek.

Hoe dan? Als er bv. in de quran staat dat homocoïtusualiteit een zonde is en dat homocoïtusuelen moeten worden gestenigd bijvoorbeeld

Hoe kan je dat dan interpreteren als: "homocoïtusualiteit is oké"?

Hoe dan? Als er bv. in de quran staat dat homocoïtusualiteit een zonde is en dat homocoïtusuelen moeten worden gestenigd bijvoorbeeld

Als elke moslim dat serieus zou nemen zouden er weinig homo's in NL rondlopen denk je zelf ook niet?

Nederland kent bijna een miljoen moslims. Als die allemaal massaal op homojacht gingen hadden we elke dag tientallen dode homo's. Hieruit kun je dus concluderen dat niet alle moslims de koran zo strikt naleven, niet?

Maar dan gaan ze toch in tegen Allah, die muslims
Hoeveel van de 6,5 miljoen christenen die in Nederland wonen denk je dat niet nken voor het huwelijk? Om maar wat te noemen. De stupiditeit springt van je posts af. Stop er gewoon mee.

Maar dan gaan ze toch in tegen Allah, die muslims

Nee dat gaan ze niet, want er staat ook duidelijk in beschreven dat ze andersmans keuzes ook moeten respecteren, maar dat lees jij uiteraard niet.
Dus blijf ik bij mij eerder gegeven antwoord en is het eigenlijk toepasbaar op elke vraag die jij stelt;

Je bent een domme aap.
En dat is in jouw geval een compliment hoor;)

Nederland kent bijna een miljoen moslims. Als die allemaal massaal op homojacht gingen hadden we elke dag tientallen dode homo's. Hieruit kun je dus concluderen dat niet alle moslims de koran zo strikt naleven, niet?

maar dan gaan ze toch in tegen Allah?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:54 ----------

Hoeveel van de 6,5 miljoen christenen die in Nederland wonen denk je dat niet nken voor het huwelijk? Om maar wat te noemen. De stupiditeit springt van je posts af. Stop er gewoon mee.

Dan gaan die christenen toch ook in tegen God, hoe kan je je dan christen noemen als je niet leeft zoals God wil?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:55 ----------

want er staat ook duidelijk in beschreven dat ze andersmans keuzes ook moeten respecteren

Lol, bij deze moest ik even lachen, hopelijk geloof je dat zelf ook

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:56 ----------

hoezo neej? Als Allah oproept homo's te vermoorden, en zijn volgers (of een deel ervan) doet dit niet, dan maak je je in mijn ogen schuldig aan Allah, is gewoon logica

maar dan gaan ze toch in tegen Allah?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:54 ----------

Dan gaan die christenen toch ook in tegen God, hoe kan je je dan christen noemen als je niet leeft zoals God wil?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:55 ----------

Lol, bij deze moest ik even lachen, hopelijk geloof je dat zelf ook

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 16:56 ----------

hoezo neej? Als Allah oproept homo's te vermoorden, en zijn volgers (of een deel ervan) doet dit niet, dan maak je je in mijn ogen schuldig aan Allah, is gewoon logica
Gast, ben je nou echt zo extreem achterlijk? Heb je nog nooit gehoord van de woorden hermeneutiek? Interpretatie? Grote linguïsten, filologen, taalwetenschappers, logici en filosofen zijn het er al eeuwen over eens: een text heeft niet één ware betekenis en je kunt niets verwoorden zonder dat het anders begrepen kan worden. En dan komt 'tbeest', internetflapdrol op een bodybuilding forum even ons vertellen dat de Bijbel en de Koran één statische betekenis hebben. Jij bepaalt de lezing van deze boeken, of niet? Dwaas.

r*tard.jpg

Als Allah nu oproept om homocoïtusuelen te vermoorden

en jij zegt, je kan dat interpreteren :o

Wel ja, laten we het interpreteren naar, homocoïtusualiteit is oké :o:o:o

(ik vind dat oké, ben geen religieuze)

Als Allah nu oproept om homocoïtusuelen te vermoorden

en jij zegt, je kan dat interpreteren :o

Wel ja, laten we het interpreteren naar, homocoïtusualiteit is oké :o:o:o

(ik vind dat oké, ben geen religieuze)
Ik hoop oprecht voor jezelf dat je een troll bent.

Ik hoop oprecht voor jezelf dat je een troll bent.

Jij weet goed genoeg dat er geen gematigde Islam is, je hebt islam of je hebt niets

Je kan niet volgens de Islam leven en enkel de leuke dingetjes meedoen, en de dingen waar je het niet mee eens bent doe je niet

Jij weet goed genoeg dat er geen gematigde Islam is, je hebt islam of je hebt niets

Je kan niet volgens de Islam leven en enkel de leuke dingetjes meedoen, en de dingen waar je het niet mee eens bent doe je niet
Dat kan prima. Alleen in jouw optiek ben je dan geen 'echte moslim'. Bon, zal mij een worst wezen en die moslims evengoed. Jouw definitie voor wat 'echt' en 'waar' is is geen werkelijk criterium.
Als iemand tegen mij zegt 'jij bent geen echte olympische lifter, jij doet namelijk ook bodybuilding ernaast. echte olympische lifters doen geen curls' is dat ook leuk en aardig. Als mensen vragen aan mij wat ik voor sport doe dan zeg ik gewoon gewichtheffen. En als er een moslim is die geen homo's wilt vermoorden en iemand vraagt hem of haar 'Ben je gelovig' zegt hij gewoon 'Ja, moslim'. En geen hond die zich bekommert om jouw irrationele en onzinnige 'argumenten' die je ooit online hebt geknald.

Terug
Naar boven