Fitness Seller

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan prima. Alleen in jouw optiek ben je dan geen 'echte moslim'. Bon, zal mij een worst wezen en die moslims evengoed. Jouw definitie voor wat 'echt' en 'waar' is is geen werkelijk criterium.
Als iemand tegen mij zegt 'jij bent geen echte olympische lifter, jij doet namelijk ook bodybuilding ernaast. echte olympische lifters doen geen curls' is dat ook leuk en aardig. Als mensen vragen aan mij wat ik voor sport doe dan zeg ik gewoon gewichtheffen. En als er een moslim is die geen homo's wilt vermoorden en iemand vraagt hem of haar 'Ben je gelovig' zegt hij gewoon 'Ja, moslim'. En geen hond die zich bekommert om jouw irrationele en onzinnige 'argumenten' die je ooit online hebt geknald.

Dan spreken ze zichzelf tegen hé

Allah is groot, Allah is machtig

maar ondertussen wel de regels van Allah aan zijn laars lappen? Ja, dan ben je volgens Allah geen echte moslim en kom je in de hel

Als Allah nu oproept om homocoïtusuelen te vermoorden

en jij zegt, je kan dat interpreteren :o

Wel ja, laten we het interpreteren naar, homocoïtusualiteit is oké :o:o:o

(ik vind dat oké, ben geen religieuze)

dit staat in de bijbel over homo's:

[FONT=arial,helvetica]"Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!"
Bijbel, Statenvertaling Leviticus 20:13
[/FONT]

zoals je ziet is dit een rechtstreekse doodsbedreiging richting homo's :rolleyes:

dit staat in de bijbel over homo's:

[FONT=arial,helvetica]"Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!"
Bijbel, Statenvertaling Leviticus 20:13
[/FONT]

zoals je ziet is dit een rechtstreekse doodsbedreiging richting homo's :rolleyes:

Weet ik... ook christendom is slecht, elk geloof is slecht

maar je kan toch niet ontkennen dat er een pak meer extremistische moslims zijn dan christelijke of joodse

Weet ik... ook christendom is slecht, elk RELIGIE is slecht

Fixed!

Een gematigd gelovige is vr mij iemand die gelooft in een god zonder al die domme/discriminerende regels te volgen die door mensen zijn opgesteld om er een religie van te maken en mensen als schapen te laten volgen;).
Het is dus niet 100% onzin wat je zegt..de overige 99% van je betoog is wel weer onzin as usual want je trekt weer 1 religie voor op een andere:).

Weet ik... ook christendom is slecht, elk geloof is slecht

maar je kan toch niet ontkennen dat er een pak meer extremistische moslims zijn dan christelijke of joodse

ik heb ze niet geteld,jij wel?
het enige wat je kan constateren is dat sommige bereid zijn heel ver te gaan voor hun religie(imo te ver).
en dat ze vaker in de media zijn,of dat nou door de media komt of door zichzelf is een andere vraag.
mensen zoals jij die constant de islam en de moslims zit te bashen draagt ook een steentje bij aan dat beeld.

als alle religies slecht zijn=christendom slecht=obama slecht?

obama=christen=antihomo of hypocriet?

ik heb ze niet geteld,jij wel?
het enige wat je kan constateren is dat sommige bereid zijn heel ver te gaan voor hun religie(imo te ver).
en dat ze vaker in de media zijn,of dat nou door de media komt of door zichzelf is een andere vraag.
mensen zoals jij die constant de islam en de moslims zit te bashen draagt ook een steentje bij aan dat beeld.

als alle religies slecht zijn=christendom slecht=obama slecht?

obama=christen=antihomo of hypocriet?

Obama is hypocriet

Hij zegt dat hij Christen is, maar is wel voor het homohuwelijk, klopt niet idd

Das zoals zeggen, ik ben geef dief, maar ik heb wel 200 euro gestolen vannacht ==> tegenstrijdig

JERUZALEM (ANP) – Tijdens de Israëlisch-Palestijnse gevechten in november heeft de Joodse staat zeker 18 aanvallen uitgevoerd op de Gazastrook die in strijd waren met het internationale oorlogsrecht. Daarbij kwamen zeker 43 Palestijnse burgers om het leven, onder wie 12 kinderen.

Dit stelt mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch in een dinsdag gepresenteerd rapport. Bij 14 aanvallen met vliegtuigen of drones was er in het geraakte gebied geen militair doel. Bij vier andere aanvallen met bemande of onbemande toestellen heeft Israël zich niet voldoende ingespannen om een onderscheid te maken tussen militaire en burgerdoelen.

http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/hrw_zeker_18_israelische_aanvallen_illegaal_1_714849

Tbeest verdedigde laatst Israel wat betreft burgerslachtoffers....
Hier kan Obama zich beter druk om maken..maar wacht, zowel de VS als Navo maken zich feitelijk ook niet erg druk om burgerslachtoffers in oorlogen.

Mag ik ff iets vragen?

Sommige mensen zeggen steevast isreal ipv israel, wa bedoelen ze daar mee?

is dat uit dommigheden of is isreal een scheldwoord voor israel?

zucht....

Hoe dan? Als er bv. in de quran staat dat homocoïtusualiteit een zonde is en dat homocoïtusuelen moeten worden gestenigd bijvoorbeeld

Hoe kan je dat dan interpreteren als: "homocoïtusualiteit is oké"?

Wijken terug af van de topic maar goed: in de koran staat niet dat men homo's moet stenigen.

Als Allah nu oproept om homocoïtusuelen te vermoorden

en jij zegt, je kan dat interpreteren :o

Wel ja, laten we het interpreteren naar, homocoïtusualiteit is oké :o:o:o

(ik vind dat oké, ben geen religieuze)

De koran roept niet op tot het stenigen van homo's. Ongelooflijk hoe men hier nu al een hele pagina debatteert rond een premise die fout is.

Obama is hypocriet

Hij zegt dat hij Christen is, maar is wel voor het homohuwelijk, klopt niet idd

Das zoals zeggen, ik ben geef dief, maar ik heb wel 200 euro gestolen vannacht ==> tegenstrijdig

Obama is niet "voor " het homohuwelijk. Hij gelooft dat kerk en staat moeten gescheiden zijn. Dat wil zeggen dat hij dus een huwelijk tussen een man en een man niet mag verbieden omdat de kerk dat verbiedt.
Hij kan het homohuwelijk mss walgelijk vinden, maar zijn respect voor de scheiding van kerk en staat, is belangrijker.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 02:10 ----------

Wat moet er dan wel gebeuren met homo's volgens de koran?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 02:01 ----------

wat dan wel?

Een te complexe materie die ons enorm off topic haalt. ALs het je interesseert, google je het maar eens; Zoals iemand hier reeds zei: de koran is een tekst, en teksten lezen, is altijd interpreteren. Dus je krijgt vele opinies. Tevens is het zo dat Islamitische landen jammer genoeg ook gebruik maken van andere, minder betrouwbare bronnen om de koran te interpreteren. Hierdoor krijg je soms straffen die niet zijn gesteund door de koran.

Een te complexe materie die ons enorm off topic haalt. ALs het je interesseert, google je het maar eens; Zoals iemand hier reeds zei: de koran is een tekst, en teksten lezen, is altijd interpreteren. Dus je krijgt vele opinies. Tevens is het zo dat Islamitische landen jammer genoeg ook gebruik maken van andere, minder betrouwbare bronnen om de koran te interpreteren. Hierdoor krijg je soms straffen die niet zijn gesteund door de koran.

1 april valt vroeg dit jaar. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 02:53 ----------

heb trouwens nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraag.. vanwaar de naam isreal?

Is dat uit dommigheid of zijn dat mensen die weigeren de naam Israël te zeggen ofzo?

1 april valt vroeg dit jaar. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 02:53 ----------

heb trouwens nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraag.. vanwaar de naam isreal?

Is dat uit dommigheid of zijn dat mensen die weigeren de naam Israël te zeggen ofzo?

Verklaar je grap over 1 april.

Sommige mensen schrijven Isreal ipv Israël louter en alleen omdat ze soms te snel typen of niet opletten. Niet meer, niet minder. Dat is de evidentie zelve, vandaar ook de "zucht" van een ander forumlid.

Verklaar je grap over 1 april.

Sommige mensen schrijven Isreal ipv Israël louter en alleen omdat ze soms te snel typen of niet opletten. Niet meer, niet minder. Dat is de evidentie zelve, vandaar ook de "zucht" van een ander forumlid.

Jij bent de enige uit de 1,5 miljoen moslims dan die vindt dat homocoïtusualiteit niet verboden is in de Islam.

Jij bent de enige uit de 1,5 miljoen moslims dan die vindt dat homocoïtusualiteit niet verboden is in de Islam.

Man, was jij op de maan de afgelopen 10 dagen? Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik moslim ben?
Trouwens, daar ging het helemaal niet om. Ik lijk wel tegen cobra te praten.

Ik zei dat er in de Koran helemaal niet staat dat men homo's moet stenigen. En dat de manier waarop homocoïtusualiteit in de islamitische wereld de afgelopen 14 eeuwen is behandelt heel wat complexer is dat wat jij zegt. Moeilijk om te begrijpen is het echt niet;

Trouwens, waar haal je het cijfer 1, 5 miljoen moslims vandaan?

Man, was jij op de maan de afgelopen 10 dagen? Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik moslim ben?
Trouwens, daar ging het helemaal niet om. Ik lijk wel tegen cobra te praten.

Ik zei dat er in de Koran helemaal niet staat dat men homo's moet stenigen. En dat de manier waarop homocoïtusualiteit in de islamitische wereld de afgelopen 14 eeuwen is behandelt heel wat complexer is dat wat jij zegt. Moeilijk om te begrijpen is het echt niet;

Trouwens, waar haal je het cijfer 1, 5 miljoen moslims vandaan?

In de wereld is ongeveer 1 op 4 moslim... dus 1,5 miljoen afgerond, iets meer wellicht al want we zijn ondertussen met 7 miljard

In de wereld is ongeveer 1 op 4 moslim... dus 1,5 miljoen afgerond, iets meer wellicht al want we zijn ondertussen met 7 miljard
Op aarde zijn er bijna 7 miljard mensen waarvan 1.5 MILJARD als moslims worden bestempeld. Je zat er.wel serieus naast, nietwaar?!

Terug
Naar boven