Fitness Seller

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

• Topic Starter Topic Starter
Op aarde zijn er bijna 7 miljard mensen waarvan 1.5 MILJARD als moslims worden bestempeld. Je zat er.wel serieus naast, nietwaar?!

Lol ja, miljoen moest miljard worden, lijkt mij logisch

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 17:59 ----------

Interessant stuk over aanval op iran in 2013, het jaar dat de kernbom gemaakt zou worden en israel deze uit wilt schakelen.

http://plazilla.com/isral-bombardeert-kerncentrales-iran-nieuwe-oorlog-in-het-midden-oosten

Israël moet dat k*tland met die bedreigingen altijd maar eens gaan platgooien

Heb het echt gehad met dat ****ing vuile land

Kan iemand niet achterhalen van wie deze mong**l een kloon is zodat hij gebanned kan worden met al die internethelden hier op t forum?

Kan iemand niet achterhalen van wie deze mong**l een kloon is zodat hij gebanned kan worden met al die internethelden hier op t forum?

Halloow?

Stel u voor dat Duitsland elke maand zegt: van zodra onze atoombom af is, vuren we die af op Nederland

Wat zou Nederland doen? Als brave lammetjes afwachten tot de bom af is? Israël en Amerika zijn 100 % in hun recht !!

Is 'slechtgephotoshopte' een woord?

Het AD, n**ga please.

Lol ja, miljoen moest miljard worden, lijkt mij logisch

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 17:59 ----------

Israël moet dat k*tland met die bedreigingen altijd maar eens gaan platgooien

Heb het echt gehad met dat ****ing vuile land

Iran heeft nog geen enkel land bedreigd!! Bewijs me het tegendeel.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 21:41 ----------

Halloow?

Stel u voor dat Duitsland elke maand zegt: van zodra onze atoombom af is, vuren we die af op Nederland

Wat zou Nederland doen? Als brave lammetjes afwachten tot de bom af is? Israël en Amerika zijn 100 % in hun recht !!

Iran heeft dat nog nooit gezegd. Wat ben jij toch voor een achterlijk ventje. Ik stel een ban voor: Cobra en Tbeest. Die brengen het niveau drastisch naar beneden.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 21:43 ----------

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/a...-belachelijk-met-gephotoshopt-vliegtuig.dhtml

Voordat er weer allerlei Iran trolletjes doen alsof Iran zo machtig is. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk een vliegtuig fotograferen in de lucht.

Ze stellen weinig voor, inderdaad. Maar ze zijn met velen, en ze zijn heel patriottisch en redelijk religieus. Zo'n volk kan heel lang vechten. Irak kan er van meespreken, en de VS heeft dat geleerd in Irak, Afghanistan en Vietnam.

Iran heeft nog geen enkel land bedreigd!! Bewijs me het tegendeel.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 21:41 ----------

Iran heeft dat nog nooit gezegd. Wat ben jij toch voor een achterlijk ventje. Ik stel een ban voor: Cobra en Tbeest. Die brengen het niveau drastisch naar beneden.

http://joodsactueel.be/2013/01/29/v...e-bom-te-maken-wordt-die-op-jullie-afgevuurd/

Voormalig Iraans diplomaat waarschuwt Israël: “Als het Iran lukt de bom te maken, wordt die op jullie afgevuurd”

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 21:47 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Israël gaat spijt krijgen van zijn luchtaanval op Syrië afgelopen week. Dat zei Saeed Jalili, het hoofd van de Iraanse Nationale Veiligheidsraad, maandag, zonder te vermelden of Iran of zijn bondgenoot Syrië militaire actie overweegt. 'Ze zullen deze recente agressie betreuren', aldus Jalili op een persconferentie in Damascus, waar hij zondag besprekingen hield met president Bashar al-Assad.

http://nos.nl/artikel/419588-merkel-iran-bedreigt-hele-wereld.html

Gisteren zei de generaal dat Iran niets van Israël heel zou laten als er een aanval op Iran wordt uitgevoerd. Ook zei hij dat de Verenigde Naties dan geen nucleaire controles meer mogen uitvoeren.

http://joodsactueel.be/2013/01/29/v...e-bom-te-maken-wordt-die-op-jullie-afgevuurd/

Voormalig Iraans diplomaat waarschuwt Israël: “Als het Iran lukt de bom te maken, wordt die op jullie afgevuurd”

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 21:47 ----------

Israël gaat spijt krijgen van zijn luchtaanval op Syrië afgelopen week. Dat zei Saeed Jalili, het hoofd van de Iraanse Nationale Veiligheidsraad, maandag, zonder te vermelden of Iran of zijn bondgenoot Syrië militaire actie overweegt. 'Ze zullen deze recente agressie betreuren', aldus Jalili op een persconferentie in Damascus, waar hij zondag besprekingen hield met president Bashar al-Assad.

De eerste bron citeer een man die overliep en asiel aanvroeg. Zeer geloofwaardig!!! Hij behoort dus niet tot de overheid die officieel Israel bedreigd. Israel daarentegen heeft meerdere malen gesproken en gedreigd met een first strike met nucleaire wapens!!!! DUs waar heb je het over. Je kent geen reet van heel deze complexe materie.

Je tweede deel gaat over een vergeldingsactie. Israel had voor de zoveelste keer op eigen houtje de eerste aanval ingezet. En nergens spreekt Iran over een kernwapen. Jij bent echt zo hallucinant dom.

De eerste bron citeer een man die overliep en asiel aanvroeg. Zeer geloofwaardig!!! Hij behoort dus niet tot de overheid die officieel Israel bedreigd. Israel daarentegen heeft meerdere malen gesproken en gedreigd met een first strike met nucleaire wapens!!!! DUs waar heb je het over. Je kent geen reet van heel deze complexe materie.

Je tweede deel gaat over een vergeldingsactie. Israel had voor de zoveelste keer op eigen houtje de eerste aanval ingezet. En nergens spreekt Iran over een kernwapen. Jij bent echt zo hallucinant dom.

Logisch dat Israël Iran gaat bombarderen, dat land is gek hoor en als het die bom af heeft zijn die in staat gans Israël plat te bombarderen

Die Ahmadinejad zouden ze in een kamertje van 2 op 2 meter moeten zetten en levenslang folteren, hij is antisemiet en ontkent de holocaust, goed voorbeeld van beschaving in de wereld. Zou me niets verbazen als Iran ook handeltje drijft met Noord-Korea, nog een andere schurkenstaat

Ik kan niet wachten tot Israël begint te bombarderen

Wist je dat in Teheran een levendige gemeenschap van enkele tienduizenden Joden leven en die daar met rust gelaten worden door Iraanse Staat en inwoners, tbeest?

Logisch dat Israël Iran gaat bombarderen, dat land is gek hoor en als het die bom af heeft zijn die in staat gans Israël plat te bombarderen

Die Ahmadinejad zouden ze in een kamertje van 2 op 2 meter moeten zetten en levenslang folteren, hij is antisemiet en ontkent de holocaust, goed voorbeeld van beschaving in de wereld. Zou me niets verbazen als Iran ook handeltje drijft met Noord-Korea, nog een andere schurkenstaat

Want levenslang folteren is natuurlijk wel een goed voorbeeld van beschaving :roflol:. Idioot.

Want levenslang folteren is natuurlijk wel een goed voorbeeld van beschaving :roflol:. Idioot.

Bij wijze van spreken hè, ik ben al tevreden met een spuitje

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:04 ----------

Wist je dat in Teheran een levendige gemeenschap van enkele tienduizenden Joden leven en die daar met rust gelaten worden door Iraanse Staat en inwoners, tbeest?

Ze hebben niet helemaal dezelfde rechten als de moslim, zoals de moslims wel hebben in Israël

Jij vindt dat logisch, maar waar is je bewijs? Iran heeft enkel met Irak oorlog gevoerd in de afgelopen eeuw(en), en dat was nadat Irak de oorlog was gestart. Iran heeft al eeuwen goede banden met zijn buurlanden. Israel daarentegen wordt door zowat de hele wereldbevolking als een dreiging voor de wereldvrede aanzien.

Waarom denk je dat Ahmadinejad antisemiet is en de holocaust ontkent? Op wat baseer je dat?

Je laatste zin maakt het voor mij duidelijk dat je niet ernstig bent, dus een troll. Ik besef het laat. Ik ben nogal naïef. Of je bent een moorddadig monster. Want wat je zegt houdt in dat je wil dat duizenden kinderen en vrouwen sterven. Dergelijke uitspraken verdienen eigenlijk een permanente ban. ik hoop dat de moderators er ook genoeg van hebben.

Jij vindt dat logisch, maar waar is je bewijs? Iran heeft enkel met Irak oorlog gevoerd in de afgelopen eeuw(en), en dat was nadat Irak de oorlog was gestart. Iran heeft al eeuwen goede banden met zijn buurlanden. Israel daarentegen wordt door zowat de hele wereldbevolking als een dreiging voor de wereldvrede aanzien.

Waarom denk je dat Ahmadinejad antisemiet is en de holocaust ontkent? Op wat baseer je dat?

Je laatste zin maakt het voor mij duidelijk dat je niet ernstig bent, dus een troll. Ik besef het laat. Ik ben nogal naïef. Of je bent een moorddadig monster. Want wat je zegt houdt in dat je wil dat duizenden kinderen en vrouwen sterven. Dergelijke uitspraken verdienen eigenlijk een permanente ban. ik hoop dat de moderators er ook genoeg van hebben.

Israël moet bombareren op de kerncentrales van Iran, niet op zijn burgers hé, jij wil me een ban aansmeren

over holocaust, tik in op google ahmadinejad holocaust en je zal wel genoeg materiaal vinden

Bij wijze van spreken hè, ik ben al tevreden met een spuitje

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:04 ----------

Ze hebben niet helemaal dezelfde rechten als de moslim, zoals de moslims wel hebben in Israël

Ze hebben wel dezelfde rechten. In Israel hebben de Palestijnen die in Israel leven, als moslim, niet dezelfde rechten. Dat je dergelijke zaken stelt, toont, nogmaals aan dat je er echt geen zak van kent.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:09 ----------

Israël moet bombareren op de kerncentrales van Iran, niet op zijn burgers hé, jij wil me een ban aansmeren

over holocaust, tik in op google ahmadinejad holocaust en je zal wel genoeg materiaal vinden

Neen, toon me waar ahmadinejad de holcaust ontkent. Ik ken de speeches die hij gaf, en de westerse media heeft die fout vertaald. Toon me één artikel waar hij de holocaust ontkent en ik zal je bewijzen dat je fout bent.

Je beseft toch dat Israel niet het recht heeft de kerncentrales te bombarderen van Iran. Hun cyberaanvallen zijn reeds illegaal. Israel heeft onlangs Syrië gebombardeerd. Israel kreeg geen sanctie. HAd Syrië dit gedaan met Israel, dan zou Syrië onmiddellijk zwaar aangepakt zijn. Hypocrisie!!!!

Ze hebben wel dezelfde rechten. In Israel hebben de Palestijnen die in Israel leven, als moslim, niet dezelfde rechten. Dat je dergelijke zaken stelt, toont, nogmaals aan dat je er echt geen zak van kent.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:09 ----------

Neen, toon me waar ahmadinejad de holcaust ontkent. Ik ken de speeches die hij gaf, en de westerse media heeft die fout vertaald. Toon me één artikel waar hij de holocaust ontkent en ik zal je bewijzen dat je fout bent.

Je beseft toch dat Israel niet het recht heeft de kerncentrales te bombarderen van Iran. Hun cyberaanvallen zijn reeds illegaal. Israel heeft onlangs Syrië gebombardeerd. Israel kreeg geen sanctie. HAd Syrië dit gedaan met Israel, dan zou Syrië onmiddellijk zwaar aangepakt zijn. Hypocrisie!!!!

Bron?

Soms heb ik het gevoel dat jij op een andere planeet leeft

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:12 ----------

Ahmadinejad onder vuur na ontkennen holocaust

De uitspraak van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad, die vrijdag opnieuw de holocaust in vraag stelde, zijn 'totaal onaanvaardbaar'. Dat heeft de Russische minister van Buitenlandse Zaken zaterdag gezegd.
Ahmadinejad bestempelde vrijdag tijdens een toespraak in Teheran de holocaust tegen de joden tijdens de Tweede Wereldoorlog als 'een mythe'. Op de laatste vrijdag van de vastenmaand ramadan komen de Iraniërs traditiegetrouw op straat om te protesteren tegen Israël en uit solidariteit met het Palestijnse volk, de zogenaamde Al-Quds-dag.

'Zulke verklaringen, van waar ze ook komen, ontkennen de waarheid en zijn compleet ontoelaatbaar', zei de woordvoerder van de Russische minister van Buitenlandse Zaken.

Een luxehotel in New York heeft intussen een reservatie voor een groots feestmaal, georganiseerd door Iraniërs en waaraan Ahmadinejad zou deelnemen, geannuleerd. Dat meldt the New York Post zaterdag.

Hotel Helmsley annuleerde de bestelling op het laatste nippertje toen het hotelmanagement ontdekte dat de Iraanse president mee aan tafel zou schuiven. Ahmadinejad komt naar New York voor de algemene vergadering van VN volgende week.

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF19092009_033

Terug
Naar boven