Obeb
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 171
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kent het wel.... dan weer een paar maanden deticated en dan weer een maand slechte voeding en te druk.Thnx!
Hartproblemen ja... Mijn rib blokkeerdt (of bedrukt) mijn hart wanneer ik teveel inspan of op een bepaalde manier zit. Laatste 2 maanden niks meer van gemerkt.
En ja hoor.. sinds ik weer train krijg ik er weer last van.
De artsen vertelden mij dat dit tijdelijk is en vanzelf overgaat zonder operatie. Het is een soort steek onder mijn hart bij mijn rib. Echt een heel erg k*tgevoel, omdat het ook mijn training verdoet omdat ik denk even rustig aan.

Lekkere vooruitgang met je buik in een maand dude. Wat wil je bereiken?

Sounds like my plan...thnx !
Uhm ja goede vraag wat ik wil bereiken.
Ik wil gewoon naturel een degelijk fysiek opbouwen. Qua stats moet je denken aan 1.83m +/- 90kg en een bf rond de 10%. Naturel wel haalbaar dus
Dat kun je bereiken door 2 jaar deticated te trainen en je strikt aan je voeding houden. Maar ik kies voor de lange en langzame weg doordat ik teveel van het leven wil 'genieten' (en ja dat kan ook zonder blablabla)!

. Deed het eerst wel altijd maar heb niet het idee dat ze zo minder groeien.
(met moeite).Thnx. En ach ik ben niet sterk dus voor mij is het idd beste netjes haha

Uiteraard kerel. Met lightweights, maar toch!
Jij dan?

Heb er zin in. En vanavond wordt het bier drinken. Mag dat? Ja dat mag