AndroidHealthClinic

oefeningen voor onderbuikspieren

Beste cinix,
Ik heb hetzelfde probleem gehad als jou, ik ben nu ook 15, 1m,75 en weeg 57 kilo.
Ik wil ook graag een sixpack hebben, daar ben ik nu ook hard mee bezig. Maar dat lukt absoluut niet met alleen die 30 min buikspieren. Ik heb mijn kcal behoefte uitgerekend en ben meer gaan eten. Ik train 3x in de week, en doe ook elke daar buikspieren thuis. Ik begin ondertussen wel meer resultaat te zien, gelukkig bij het hele lichaam. Maar je moet eerst meer eten om dat om te kunnen zetten in een sixpack (heb ik geleerd). Dus mijn tip is: meer gaan eten, en je hele lichaam gaan trainen. Anders komt het ook niet uit, als je wel een sixpack hebt maar magere armpjes en beentjes. Ik eet sochtend's havermout, dan snij ik een sinaasappel/ banaan in stukjes en gooi ik dat erdoorheen. Desnoods kun je er ook nog wel een lepel honing of iets anders erdooheen gooien om het zoet te maken.

DannyM

wat? vet kun je niet omzetten in spier.

Meer eten is om spier op te bouwen. Daarna cut je om het vet te verliezen (vet verliezen = meer spierdefinitie)

voor de rest ben ik het wel met je eens.

Laatst bewerkt:
Front levers, barbell rolouts

Planks met schijven op je rug

• Topic Starter Topic Starter
Hier heb ik wel wat aan jongens heel erg bedankt.
Ik ga ook al (wel sinds kort) op dinsdag en zaterdag beiden anderhalf uur naar de sportschool daar is een schema opgesteld voor mij met redelijk wat cardio (roeien, fietsen, rennen) en wat voor de armen, buik, rug en boven benen voor de rest doe ik dan nog 30 minuten buikspieroefeningen thuis 3 keer 10 minuten per dag met zandzak gewichtjes.
Ik ben ook al meer gaan eten in de middag dus gewoon bruine boterhammen met kipfilet en muesli mijn ontbijt bestaat nog gewoon uit 4 boterhammen met hagelslag.
en trouwens zijn er ook nog andere lekkere (gezonde) bellegen voor boterhammen (geen pindakaas dat vind ik niet lekker).

Heel erg bedankt.

Hier heb ik wel wat aan jongens heel erg bedankt.
Ik ga ook al (wel sinds kort) op dinsdag en zaterdag beiden anderhalf uur naar de sportschool daar is een schema opgesteld voor mij met redelijk wat cardio (roeien, fietsen, rennen) en wat voor de armen, buik, rug en boven benen voor de rest doe ik dan nog 30 minuten buikspieroefeningen thuis 3 keer 10 minuten per dag met zandzak gewichtjes.
Ik ben ook al meer gaan eten in de middag dus gewoon bruine boterhammen met kipfilet en muesli mijn ontbijt bestaat nog gewoon uit 4 boterhammen met hagelslag.
en trouwens zijn er ook nog andere lekkere (gezonde) bellegen voor boterhammen (geen pindakaas dat vind ik niet lekker).

Heel erg bedankt.
Of je iets lekker vind boeit niet. Kip en kalkoen filet. Tonijn. Etc kan op brood.
Je zegt ook gezond beleg. Dus hagelslag is gezond?
Stop eens met elke dag buik doen!

Ik zeg niet dat hagelslag gezond is dus op het boord kip- of kalkoenfilet bedankt.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Sep 2012 om 17:34 ----------

en trouwens die hagelslag en dat koekje is ook het enige snoep dat ik binnen kirjg verder eet ik geen zoetigheden.

]

[/COLOR]en trouwens die hagelslag en dat koekje is ook het enige snoep dat ik binnen kirjg verder eet ik geen zoetigheden.

Dat is helaas al te veel snoep voor een zespak. Gewoon niks snoepen. Zeer zeker niet voor het slapen gaan.
Vla is ook snoep.
Doe gewoon ongezoete kwark.

ik eet 4 boterhammen met pure hagelsag, boter en halfvolle melk als ontbijt.

lunch 3 boterhammen met pure hagelslag ?

Dat is wel erg veel hagelslag en dus suiker.
Ik weet niet, maar ik vind je voedingsschema behoorlijk ruk, eigenlijk.
Er is hier meer dan genoeg info te vinden hoe dit stukken beter kan, want zo ga je er natuurlijk echt niet komen.

Ik ben ook druk bezig de vla enzovoort heb ik geschrapt en soms eet ik daarvoor in de plaats kwark (niet altijd) en ik eet al de helft minder boterhammen met hagelslag die heb ik dan vervangen door kipfilet en verder at ik ook al geen zoetigheden.
Valt muesli trouwens ook onder de zoetigheden (ik heb wel de muesli met rozijnen dus gewoon naturel)

Boterhammen pindakaas met kipfilet jum jum.
Magere yoghurt met brood er doorheen.
Brinta
Groenten( spinazie sperziebonen mais)
Eieren
Vis(zalm of tonijn)
Kipfilet
Kwark
Succes! Eerst voeding dan trainen zeg ik:)

Muesli is ook zoetigheid, bevatveeeeeep suikers

Ik ben ook druk bezig de vla enzovoort heb ik geschrapt en soms eet ik daarvoor in de plaats kwark (niet altijd) en ik eet al de helft minder boterhammen met hagelslag die heb ik dan vervangen door kipfilet en verder at ik ook al geen zoetigheden.
Valt muesli trouwens ook onder de zoetigheden (ik heb wel de muesli met rozijnen dus gewoon naturel)

Je gaat de voedingsstickies lezen en je haalt alle zooi uit je dag of niemand helpt je nog verder. Bereiken ga je toch niks. Succes!

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 14:45 ----------

Muesli is ook zoetigheid, bevatveeeeeep suikers

Naturel musli bevat geen suiker. Alleen allerlei soorten graan.
En joghurt met brood erin... Wtf

My bad^^.

Moet je is eten is best lekker hoor.

-

wat? vet kun je niet omzetten in spier.

Meer eten is om spier op te bouwen. Daarna cut je om het vet te verliezen (vet verliezen = meer spierdefinitie)

voor de rest ben ik het wel met je eens.

Met meer eten bedoel ik ook voor de spieren in het hele lichaam,
nie voor vet;)

dannyM

Terug
Naar boven