30 sec rust tussen speed-setjes geloof ik.
ik vind je idee opzich erg grappig, je bent een soort proefdier.
maar ik denk dat het wel erg kort door de bocht is.
ben je aan het kuren? train je met benchshirts, chains, bands en al die andere gear? Hoe is je benchtechniek?
Veel UB/LB schema's zijn sterk gebaseerd op WSB imo, waarbij je ook uit moet gaan van AL hun trainings'truuks', wil het echt goed kunnen werken. Nogmaals, het is een erg leuk idee, maar als je echt wil knallen (en dat is ZEKER mogelijk imo) lees je je beter eerst in op het idee achter WSB.
RC werk is altijd goed.
Als je zonder shirt bencht, imo niet iedere week Maxen, maar ook maxen op een pull (iig niet benchen als eerst oefening en niet voor een 1RMAX, maar 3 - 5 REPS (wat inhoudt dat het geen 3-5RM is) Het shirt neemt, bij goed gebruik, 'last van de schouders' WSB lui hebben moddervette tricepskracht, niet zonder reden.
kijk met squatten en deadliften even hoe de belasting op je rug aanvoelt, eerst DL of eerst SQ, of wisselen?
lekker boeie of het kracht of massa is, als je geen massa wint, wordt je sterker en ga je op een meer hyperthrophy gericht schema leuke gains maken.
p.s. als je filmpjes laat zien van iemand van 135 kg die dragonflags doet (JIJ dus

) moet Big_T een karmainfuus richting jouw account heen prikken.
just my 2 cents