Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke, dit moet dan het super schema gaan worden m.b.t. UB/LB
Haha wat is ideale UB/LB?
Bestaat niet. Weet iemand een superschema, post hem maar.
En jij hebt mijn ideale nog niet gezien, want die moet ik nog posten.
Haha wat is ideale UB/LB?
Bestaat niet. Weet iemand een superschema, post hem maar.
En jij hebt mijn ideale nog niet gezien, want die moet ik nog posten.
Maar jij hebt vast betere genen en groeit er 3x zo ver mee.
Ik heb de suggesties gezien, en veel methodes daarin zijn imo minder effectief dan de dingen die je zou kunnen doen. Sorry, maar ik voel me niet geroepen om Layne's schema hier te posten en zijn keuze hoe,wat en waarom, jij wil toch een zo goed mogelijke schema maken, mag jij ook wat huiswerk doen.
Maar jij hebt vast betere genen en groeit er 3x zo ver mee.
Ik heb de suggesties gezien, en veel methodes daarin zijn imo minder effectief dan de dingen die je zou kunnen doen. Sorry, maar ik voel me niet geroepen om Layne's schema hier te posten en zijn keuze hoe,wat en waarom, jij wil toch een zo goed mogelijke schema maken, mag jij ook wat huiswerk doen.
Hmm next question. Jullie zijn allemaal zo bang voor failure he.
Leg mij ff 1 ding uit.
Als ik bijvoorbeeld een squat heb gedaan, noem maar iets 6 sets 2 reps op 50-60% (mooie speedreps zoals jullie dat zeggen), en daarna doe ik wat leg curls. Maar dan meer traditioneler 3 sets 8 reps, welk % van je 1rm zouden jullie die dan pakken?
Wel gewoon normaal vrij stevig (net niet tot failure, net wel) of ook maar op 60% ofzo?