AndroidHealthClinic

Om de maand switchen van aas

yentl89

Cool Novice
Waardering
0
Hoi medebuilders :p

Een aantal maten van mij doen dus telkens korte cycles van bepaald product met lage doseringen voor ongeveer een maand en schakelen dan over op ander product(en)
Zoals bvb maandje 1.5ml sust per week, dan andere maand 1 tren plus 1 test per week, dan terug overschakelen naar iets anders.

Nu heb ik hier totaal geen ervaring mee en vroeg mij af of er hier iemand deze methode gebruikt en er ook effectief mee vooruit gaat, want die die ik ken gaan als een speer vooruit door telkens verandering.

Teveel Rich Piana gekeken denk

Teveel Rich Piana gekeken denk

Ja gaat echt nergens over imho .. Is de ene ester met werkzame stof X net een beetje aangeslagen ga je over op de volgende met werkzame stof Y ..

Wellicht dat dit met korte esters zoden aan de dijk zet maar over het algemeen begrijp ik dat het lichaam tijd nodig heeft om echt te gaan groeien dus ik betwijfel of dit ergens gefundeerd functie heeft ..

BigCat & van Galen - jullie een mening / visie hierop ?

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt voor jullie mening alvast! Heb dit zelf ook nog niet geprobeerd en veel info vind je er niet over.
En dat rich piana dat zou doen wist ik helemaal niet, is gewoon een vraag zoals een andere toch.
verandering laat lichaam groeien, zowel met training, voeding dus dan kan het toch evengoed met aas ook werken.

niemand die dit al geprobeerd heeft?

Met korte esthers in cruise/ blast princiepe goed te doen.
zou met lange esters toch minimaal wel 6 weken de tijd nemen

verandering laat lichaam groeien, zowel met training, voeding dus dan kan het toch evengoed met aas ook werken.

Zowel met trainen als eten is dit helemaal niet waar, dus die vergelijking gaat al niet op en heeft ook totaal geen verband met medicijnen :rolleyes:

Om de maand je anaboltjes omgooien heeft geen enkele meerwaarde.. ze hebben verschillende taken en daarom werken ze het meest optimaal als je ze dus voor die taken gebruikt waar ze goed voor zijn.
Dus elke maand afwisselen is gewoon dom.

Juist als je je training om de zoveel tijd geheel omgooit ga je achteruit omdat je minder sterk bent met nieuwe oefeningen en je dus minder zwaar de spieren kan belasten.
Dat hele idee van om de zoveel maanden je training omgooien is puur zodat trainers en fitnessbedrijven je weer een schema kunnen aansmeren.
Eten veranderen? whut? Zolang je maar je vitaminen en mineralen binnen krijgt hoef je echt niks in je voeding om te gooien tenzij het gewoon niet werkt voor wat je wil bereiken.. maar dat is logisch.

Yannick heeft het bij het rechte eind.
Teveel nadenken en teveel veranderen is niet goed.
Stick to the basics... 8 weken korte esters, 12 weken-16 weken lange esters.

Terug
Naar boven