MuscleMeat

Om welke films heb jij echt heel hard gelachen ?

Als iemand denkt een lacherige avond te krijgen met de film Bruno, kan hij dat bij deze uit z`n hoofd zitten. Wat een homo schijtfilm man, shit. Traumas.

Als iemand denkt een lacherige avond te krijgen met de film Bruno, kan hij dat bij deze uit z`n hoofd zitten. Wat een homo schijtfilm man, shit. Traumas.
Hm, ik vond zijn vorige typetjes toch echt leuke situaties uitlokken. Volgens mij heeft het vooral te maken met je eigen voorkeur van humor?

big lebowski, clerks, dr strangelove, fear & loathing in las vegas, groundhog day, monthy pythons, office space, superbad, tropic thunder, bad santa, anchorman, Lock Stock & two smoking barrels, pulp fiction, trainspotting, snatch., ...

Ik zal er wel een paar vergeten... ;)

scary movie without a doubt

Hotshots 1 (voor zijn tijd) ...

Hot Rod is toch wel echt een aanrader :D

Titanic, altijd lachen, gieren, brullen als die boot naar de bodem zinkt. :thumbup:

SAW 1 tm 5 :hahaha: lache man

momenteel:

Bruno en The hangover, Hilarisch!!!:D

Hm, ik vond zijn vorige typetjes toch echt leuke situaties uitlokken. Volgens mij heeft het vooral te maken met je eigen voorkeur van humor?

Nee dat is het juist, Ali G en Borat vond ik beide prachtige typetjes/karakters. Maar dit bruno gaat me iets te ver, er zit geen verhaal in en het homo-gehalte ligt me net iets te hoog. Ondanks dit alles heb ik wel een aantal keer gelachen maar ik heb minimaal 5 keer op horloge gekeken hoe laat het was. En dat zegt genoeg over een film lijkt me.

Onlangs nog gezien en imo een mijlpaal onder de comedy genres. Take The Money And Run van Woody Allen. Gelijkaardig aan 'Scary movie', alleen is dit geen parodie. De waanzinnigheid van de situaties is gelinkt aan films/series zoals Scary moie, Family guy, naked gun (de ideeen zijn wel leuker en heeft minder crappy coïtuslollen die je tegenwoordig vaak ziet). De film is in de sT van en mockumentary en vertelt over het verhaal van een loser/nerd crimineel die zowat alle ongeluk van het wereld aantrekt.

51XDXSD943L._SL500_.jpg - 171184

Ik denk dat ik geen karakterbeschrijving moet geven van Woody :roflol:

Terug
Naar boven