XXL Nutrition

Omega007 wordt kogelstoter?

Leuk om te zien dat je het kogelstoten serieus neemt.

Remco heb ik jou nog gezien op NK senioren.. Ergens bovenste ring in de buurt van Jarno Boutkam?

nee, ik ben alleen bij junioren geweest, ik wilde eerst ook naar senioren gaan om nog te kijken naar patrick natuurlijk, maar de auto's zaten vol en met trein was erg lang ;)

bij welke club zit jij met atletiek ? want met seniorencompetitie moet ik ook mee gaan doen, mischn zou ik dan tegen je moeten :)

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om te zien dat je het kogelstoten serieus neemt.

Remco heb ik jou nog gezien op NK senioren.. Ergens bovenste ring in de buurt van Jarno Boutkam?

Ja, vind het ook echt super om te doen. Hoop alleen wel dat ik die techniek binnenkort toch een klein beetje onder de knie krijg! Het lijkt in ieder geval makkelijker dan het is haha. Maar ik wil er echt alles uithalen. Heb er echt een hekel aan om dingen half te doen:D

Maar jij doet zelf ook actief/fanatiek aan kogelstoten?

Ja, vind het ook echt super om te doen. Hoop alleen wel dat ik die techniek binnenkort toch een klein beetje onder de knie krijg! Het lijkt in ieder geval makkelijker dan het is haha. Maar ik wil er echt alles uithalen. Heb er echt een hekel aan om dingen half te doen:D

techniek gaat een tijdje duren denk ik hoor ;) tuurlijk hij wordt beter, maar het duurt minstens 2 jaar denk ik voordat je echt "goede" techniek hebt ;)
ik ben nu 1 jaar bezig en merk zelf ook dat mijn techniek nog niet echt goed is ;) en dat is gewoon goed trainen erop en komt vanzelf :D

Ja hahah ik neem er de tijd voor!

Wat een klotezooi. Ben echt kwaad.... ik heb echt het gevoel dat al die pr's er in zitten. Ik voel me echt beresterk maar iedere keer krijg ik gewoon een terugval. wilde vandaag de benen trainen. Dus ik begin met squaten en die kloterige scheit duim begint pijn te doen. Toch eigenwijs nog een setje doen toen trok de pijn alweer door naar de pols tegelijkertijd krijg ik last van mijn rechterschouder.

Ik begin een beetje bang te worden dat ik gewoon te vroeg weer begonnen ben. Die pijntjes moeten gewoon weg! Ik heb nu maar glutamine gekocht....het is een beetje een noodgreep maar ik ben benieuwd wat het doet.

Ja hahah ik neem er de tijd voor!

Wat een klotezooi. Ben echt kwaad.... ik heb echt het gevoel dat al die pr's er in zitten. Ik voel me echt beresterk maar iedere keer krijg ik gewoon een terugval. wilde vandaag de benen trainen. Dus ik begin met squaten en die kloterige scheit duim begint pijn te doen. Toch eigenwijs nog een setje doen toen trok de pijn alweer door naar de pols tegelijkertijd krijg ik last van mijn rechterschouder.

Ik begin een beetje bang te worden dat ik gewoon te vroeg weer begonnen ben. Die pijntjes moeten gewoon weg! Ik heb nu maar glutamine gekocht....het is een beetje een noodgreep maar ik ben benieuwd wat het doet.

ik zou zeggen als ik dit zo hoor, dat je naar je lichaam moet luisteren en ff rustig aan doen en niet trainen ;) en over 2 weken weer lekker beginnen ofzo.
het klinkt moeilijk is het ook, maar je kan beter tegen je zin in rust nemen dan nog langer met deze k*t blessure te blijven zitten

ja....ik kan dat niet, gewoon echt rust nemen. Ik train nog maar op 50% en doe geen oefeningen waarbij ik mijn pols of duim enigzins voel. Daarnaast neem ik glutamine.

Gisteren wezen kogelstoten, ging lekker.

vandaag borst, biceps en buik....superdude dag ik heb nu even geen zin om de gewichten erbij te zetten. De trainingen gaan toch nergens over.

een beetje bijhouden, that's it.

lekker weze hardlopen waaronder 10 kei en keiharde 30-meter sprintjes:P

ik ga binnenkort mijn 100m tijd is laten timen ben eigenlijk wel benieuwd

oke netjes :D
hoe snel denk je dat je bent ?

heb je je kogels al binnen :)?

ja ging lekker! kogels zijn binnen. flinke gietijzers hahahah ik wilde op het pleintje hier achter even oefenen, nou een krater dat er in het gras zat hahaa:D denk dat ik maar is moet gaan kijken of ik bij hercules buiten kan gaan trainen is toch maar 15 min fietsen:D

ik hoop binnen de 20 seconden:P:P:P nee ik heb werkelijk waar geen flaauw idee. Wat is jou tijd?

ja ging lekker! kogels zijn binnen. flinke gietijzers hahahah ik wilde op het pleintje hier achter even oefenen, nou een krater dat er in het gras zat hahaa:D denk dat ik maar is moet gaan kijken of ik bij hercules buiten kan gaan trainen is toch maar 15 min fietsen:D

ik hoop binnen de 20 seconden:P:P:P nee ik heb werkelijk waar geen flaauw idee. Wat is jou tijd?

haha, ik zou ook gewoon lekker bij mij op grasveld oefenen als ik eigen kogels had :P maar heb ze niet, voor mij is papendrecht nog 30 minuten rijden met auto :o

bij jou is het wel ideaal om te trainen je hebt een heel grasveld achter je huis

haha, ik zou ook gewoon lekker bij mij op grasveld oefenen als ik eigen kogels had :P maar heb ze niet, voor mij is papendrecht nog 30 minuten rijden met auto :o

haha dat is nog een lekker eindje! Ja hahah ik denk dat het trainen op het grasveld toch lastig wordt hoor! echt het hele grasveld gaat kapot hahah :D en stiekem voel ik me toch soms ook wel een beetje raar als ik hier op het pleintje, waar 15 huizen een vol zicht op hebben ga staan kogelstoten:rolleyes: maarja gewoon lekker bij hercules kijken!

bij jou is het wel ideaal om te trainen je hebt een heel grasveld achter je huis

Ja, das wel waar sloop alleen heel het grasveld! Hoe staat het trouwens met de trainingen chef?

netjes! nog recordjes gesneuveld?

Zondag wezen kogelstoten ging goed! de techniek blijft lastig maar het vordert gestaag. Je kan ook niet binnen een maand Rutger Smith zijn he:P

verder rug aangepakt. Even geen gewichten omdat die door de blesures nog achterblijven. Deadlift, Bor, behind the neckpulldowns, Zitten een stang naar je toe trekken hahah

Zondag wezen kogelstoten ging goed! de techniek blijft lastig maar het vordert gestaag. Je kan ook niet binnen een maand Rutger Smith zijn he:P

verder rug aangepakt. Even geen gewichten omdat die door de blesures nog achterblijven. Deadlift, Bor, behind the neckpulldowns, Zitten een stang naar je toe trekken hahah

mooi, heb je buiten getraind ?

mooi, heb je buiten getraind ?

Nee, heb lekker binnen getraind met de groep. Ga denk ik vandaag zelfstandig buiten trainen! Je kan toch altijd het terrein op....:cool:
Maar er bestaat ook een gerede kans dat het trainen vandaag beperkt blijf tot wat sprintwerk en een half uurtje lopen:p

Nee, heb lekker binnen getraind met de groep. Ga denk ik vandaag zelfstandig buiten trainen! Je kan toch altijd het terrein op....:cool:
Maar er bestaat ook een gerede kans dat het trainen vandaag beperkt blijf tot wat sprintwerk en een half uurtje lopen:p

is goed ;)
trainen ze bij jullie ook op zondag dan :eek:

Terug
Naar boven