XXL Nutrition

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Ik voorspel een exit voor BVE van dit forum. Gelukkig kan hij geen verdriet voelen door zijn mentale handicap.

:roflol: :roflol: Nador is idd. een zielig klote marokkaantje die niets van eerwraak oid wil weten. Maak voor jezelf de afweging. Je leven lang respect omdat je een paar ventjes in elkaar trimt, of een leven lang geteisterd worden door dat soort tuig.

De hulptroepen zijn ook weer gearriveerd zo te zien. :haha:

Nee, waarom? Hoelang kunnen jullie zo doorgaan zonder gebanned te worden? ik voorspel niet lang. Ik daarentegen maak geen racistische opmerkingen en scheld ook niet met ernstige ziektes.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Jij noemt het laf. Ik noem het verstandig.

Wie is hier wel racistisch dan? Typisch zo'n term om als zielig k*t marokkaantje in een zielig daglicht te komen staan, om wat support te krijgen wanneer hij een discussie inhoudelijk niet kan winnen. Na talloze argumenten komt het rasicme gedoe eindelijk om de hoek! Yes! We hebben je zover :D
Er zijn ook goeie marokkanen, maar die gaan niet irriteren op dbb.

Dames, genoeg! Ik wil m'n kaarten voor het WK bewaren, en niet hier al uit moeten delen.

Dames, genoeg! Ik wil m'n kaarten voor het WK bewaren, en niet hier al uit moeten delen.

Ik heb al een prive bericht gestuurd naar het mod team, maar is het nu daadwerkelijk zo dat je een kaart krijgt voor het aanduiden van iemand op ras? Ik breng niemand in diskrediet. Voel je je aangesproken door zijn zielige verweer?

Discrimininatie = Naamw. opvatting dat het ene menselijk ras superieur is aan het andere

Dat doe ik niet. Ik denk het hier gaat om een rationele beslissing en een beperkte visie op wat discriminatie inhoudt.

Gegroet

Ik heb al een prive bericht gestuurd naar het mod team, maar is het nu daadwerkelijk zo dat je een kaart krijgt voor het aanduiden van iemand op ras? Ik breng niemand in diskrediet. Voel je je aangesproken door zijn zielige verweer?

Discrimininatie = Naamw. opvatting dat het ene menselijk ras superieur is aan het andere

Dat doe ik niet. Ik denk het hier gaat om een rationele beslissing en een beperkte visie op wat discriminatie inhoudt.

Gegroet

Je weet toch dat we op internet zitten of niet?

Centaur plaatst niet voor niets een waarschuwing, graag nu stoppen met provoceren over en weer en elkaar persoonlijk aan te vallen.

ik zou die jongens gewoon aanspreken.
En vertellen dat je heel veel over vlora en vauna weet, meer dan bijvoorbeeld een bioloog.
Of een verhaal vertellen over je nichtje.. al noemen ze dat geloof ik wel insect!

Ik wed dat je nu feel respekt zal krijgen!

-

.
:roflol: :roflol: Nador is idd. een zielig klote marokkaantje die niets van eerwraak oid wil weten. Maak voor jezelf de afweging. Je leven lang respect omdat je een paar ventjes in elkaar trimt, of een leven lang geteisterd worden door dat soort tuig..

Dat er iets mis is met zijn denkproces blijkt wel uit het feit dat hij de confrontatie op dit forum steeds opzoekt, ook het provoceren op slinkse wijze schuwt hij niet.
BVE, die zich in zijn enthousiasme regelmatig laat verleiden tot ferme taal in zijn posts, werd op slinkse wijze in de val gelokt door deze marokkaanse medemens, geen twijfel dat BVE een sanctie krijgt opgelegd namelijk.
Hetgeen ook de opzet was, getuige nador´s triomfantelijke posts in een ander topic, als reactie op de bans cq. kaarten van enkele medeforummers, blijkbaar wegens discriminerende en of racistische uitspraken.

Had het al gerapporteerd, dus je kan wellis gelijk hebben.

Dit bedoel ik dus.

Edit:

Oeps.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven