- Waardering
- 1.093
Den Haag de stad waar de jochies van de mannen gescheiden worden![]()
kom er vaak, zie vaker r**ards met petjes en tribal tatoeages ipv mannen
, kan aan mij liggen!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den Haag de stad waar de jochies van de mannen gescheiden worden![]()
, kan aan mij liggen!![]()
Nador is idd. een zielig klote marokkaantje die niets van eerwraak oid wil weten. Maak voor jezelf de afweging. Je leven lang respect omdat je een paar ventjes in elkaar trimt, of een leven lang geteisterd worden door dat soort tuig.

kom er vaak, zie vaker r**ards met petjes en tribal tatoeages ipv mannen, kan aan mij liggen!
Ik voorspel een exit voor BVE van dit forum. Gelukkig kan hij geen verdriet voelen door zijn mentale handicap.
Nee, waarom? Hoelang kunnen jullie zo doorgaan zonder gebanned te worden? ik voorspel niet lang. Ik daarentegen maak geen racistische opmerkingen en scheld ook niet met ernstige ziektes.
---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
Jij noemt het laf. Ik noem het verstandig.

Maar gelukkig ben jij zo stoer.kom er vaak, zie vaker r**ards met petjes en tribal tatoeages ipv mannen, kan aan mij liggen!
scheveningen-Duindorp
Moerwijk
Transvaal
Laakkwartier
Centaur zei:Dames, genoeg! Ik wil m'n kaarten voor het WK bewaren, en niet hier al uit moeten delen.

Dames, genoeg! Ik wil m'n kaarten voor het WK bewaren, en niet hier al uit moeten delen.
Dames, genoeg! Ik wil m'n kaarten voor het WK bewaren, en niet hier al uit moeten delen.
! 
Ik heb al een prive bericht gestuurd naar het mod team, maar is het nu daadwerkelijk zo dat je een kaart krijgt voor het aanduiden van iemand op ras? Ik breng niemand in diskrediet. Voel je je aangesproken door zijn zielige verweer?
Discrimininatie = Naamw. opvatting dat het ene menselijk ras superieur is aan het andere
Dat doe ik niet. Ik denk het hier gaat om een rationele beslissing en een beperkte visie op wat discriminatie inhoudt.
Gegroet
Centaur plaatst niet voor niets een waarschuwing, graag nu stoppen met provoceren over en weer en elkaar persoonlijk aan te vallen.

![]()
Nador is idd. een zielig klote marokkaantje die niets van eerwraak oid wil weten. Maak voor jezelf de afweging. Je leven lang respect omdat je een paar ventjes in elkaar trimt, of een leven lang geteisterd worden door dat soort tuig..
Had het al gerapporteerd, dus je kan wellis gelijk hebben.