MuscleMeat

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

hoho rustig vrounieluutje. je moet wel heel agressief zijn als je jezelf al ergert aan smilies :D:D:D:D:D

Laatst bewerkt:
Hier, een website met leuke tips & trucs. Veelal in de vorm van demonstratievideo's.

[Link niet meer beschikbaar]

Recht op aflopen, je T-shirt uittrekken(als je er de bouw voor hebt, ik neem aan van wel) en de grootste neerkloppen. Als je zelfzeker genoeg lijkt durft de rest niks meer. Heb ooit gezien hoe 1 kerel(goede gebouwd maar geen bodybuilder, meer UFC fysiek) gewoon terugvocht toen hij werd lastiggevallen, tegen 20 man, en ze durfden niet, gewoon omdat je zag dat die kerel totaal geen schrik had(twaren dan ook van die mislukte old skool punk ecto's, best wel lachen).

Maarja, aangezien je daar veel door komt kun je dit beter vermijden, er moest maar eens eentje een broer hebben wat ook sterk, en die staat je dan al te graag op te wachten met zen kameraden ...

Negeren is hier mss het beste geval, stopt vanzelf soms :)

Laatst bewerkt:
Recht op aflopen, je T-shirt uittrekken(als je er de bouw voor hebt, ik neem aan van wel) en de grootste neerkloppen. Als je zelfzeker genoeg lijkt durft de rest niks meer. Heb ooit gezien hoe 1 kerel(goede gebouwd maar geen bodybuilder, meer UFC fysiek) gewoon terugvocht toen hij werd lastiggevallen, tegen 20 man, en ze durfden niet, gewoon omdat je zag dat die kerel totaal geen schrik had(twaren dan ook van die mislukte old skool punk ecto's, best wel lachen).

Maarja, aangezien je daar veel door komt kun je dit beter vermijden, er moest maar eens eentje een broer hebben wat ook sterk, en die staat je dan al te graag op te wachten met zen kameraden ...

Negeren is hier mss het beste geval, stopt vanzelf soms :)

ik ga altijd stuk wanneer er iemand zijn jas/shirt uitdoet vooraleer hij gaat vechten:roflol:

Haha, twas die video van die skater fight wat juist gepost is waar ik dus aant denken was toen ik dat zei :D
(Zou het zelf niet doen want kzou niet serieus kunnen blijven, tenzij een dikke jas, beperkt toch wel je bewegingsvrijheid/snelheid)

Altijd dit soort gasten negeren, heb je niets aan
Ze zijn de moeite niet waard en waarschijnlijk hopen ze juist dat je hapt dus je moet ze dat niet gunnen.
Stel jij geeft 1 klap wie is dan straks de lul......... jij want jij zal toch daar langs moeten blijven lopen naar je sportschool.
negeren dus.

jij bent toch 3meter 20 ofzo?
Dan geloof ik niet dat je wordt gepest!Of je moet echt gay zijn?

Wat zou er gebeuren als je de politie belt en zegt dat een hanggroepje iedereen loopt uit te schelden? Ik heb het wel een keer gedaan, maar was toen ik weg ging, dus weet het resultaat niet.

Ik kwam terug van een avondje poolen, ging de auto in.
Zag een groep van 15 jongens met scooters precies zoals jij beschrijft mensen in een andere auto lastigvallen. Ik bleef even wachten en er gebeurde uiteindelijk niets.

Ik heb een leuk klein knuppeltje in de auto, dus ik zei van uit het raampje:
Hey jongen, maar goed dat je aan de kant gestapt bent, anders had je een paar tikken voor je kop gehad. (Was er met name 1tje met een grote bek)

Toen kwamen ze met ze alle achter me aanrennen lol
Ben ik weggereden en de politie gebeld dat een grote groep ruzie aan het maken is lol.

Wat een zielig figuur ben je dan :roflol: Godver eerst de grote jongen uit hangen met je knuppeltje en beetje dreigen, komen ze verhaal halen, maken dat je wegkomt :roflol:

Terug
Naar boven