XXL Nutrition

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

er naar toe gaan en je broek afsteken en gewoon terplekke voor hun neus beginnen schijten tijdens het schijten begin je verwarrende dingen te roepen , die gozers zullen zo verbaasd zijn van deze gekke situatie dat ze je vanaf dan wel met rust zullen laten !

gewoon woest kijken.. , als ze dan op je aflopen ren je voor je leven

Ik zou toch ook gewoon wegrennen hoor als er 15 gasten achter me aan lopen, lijkt me heel verstandig. Dat hij dat schrijft is toch weer eens wat anders dan al die stoere verhalen op het internet van verlegen pubers achter een gevaarlijk toetsenbord, of niet?

Ik zou toch ook gewoon wegrennen hoor als er 15 gasten achter me aan lopen, lijkt me heel verstandig. Dat hij dat schrijft is toch weer eens wat anders dan al die stoere verhalen op het internet van verlegen pubers achter een gevaarlijk toetsenbord, of niet?

Ja maar jij bent dan ook een laffe gozer. Of je dreigt en je maakt het waar, of je dreigt niet en d'r is niks aan de hand.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

en ook nog vol trots hier op het forum kwakken he haha:D

ja niet te geloven he :roflol:

Negeren.

Lukt dit niet? Loop je naar ze toe, geef je ze er van langs, als ze zo stoer zijn komen ze maar een potje matten. Doe je twee stappen achteruit.. Zijn ze dan zo stoer om je naar je toe te komen geef je ze er van langs en anders dan ben jij hier de gene die even verteld dat ze keihard op moeten rotten.

Negeren.

Lukt dit niet? Loop je naar ze toe, geef je ze er van langs, als ze zo stoer zijn komen ze maar een potje matten. Doe je twee stappen achteruit.. Zijn ze dan zo stoer om je naar je toe te komen geef je ze er van langs en anders dan ben jij hier de gene die even verteld dat ze keihard op moeten rotten.

Wees wel zeker dat je een pamper aan hebt , voor het geval ..

Blijft een Epic filmke

hij geeft tenminste nog 1 pimp-slap voordat hij al die haymakers vangt

Gast ze roepen 'homo', dan ga je toch niet iemand voor in elkaar slaan. Wat een emotionele b*ch ben je dan :roflol:. "HIJ NOEMDE ME HOMO!!! HUILEEE"
Ze roepen juist homo omdat het hem duidelijk wat doet en dit straalt hij uit. Ze kunnen aan z'n blik zien wanneer hij voorbij fietst "Hopelijk roepen ze niet weer homo:o". Als het je geen **** boeit staal je kracht uit en dan laten ze het wel, gewoon even in de ogen kijken en dmv je ogen laten voelen wie de baas is moet voldoende zijn.

+1 zij snappen dat niet.

boksbeugel mee en gaan.

Terug
Naar boven