Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat hebben julie het toch de hele tijd over ecto's? De helft van mijn kickboxgroep bestaat uit ventjes tussen de 65 en 75 kilo maar slaan je helemaal compleet de andere wereld in. Big muscles =/ good fighter
Is ook triest van dat groepje idd, maar dat rechtvaardigt zijn actie niet in mijn ogen. Als een ander laf doet, moet jij dat ook maar doen? Dat ben je echt een p*ssy. Maar dat zal wel het verschil zijn tussen mannen en kneusjes![]()

vechten tegen een groep van >=4 man kan je nooit zelf oplossen, iedereen die het probeert en geen echte vechtervaring heeft is gewoon achterlijk.
uitgezonderd als ik de persoon die aangevallen wordt zou kennen zou ik nooit zelf tussenbeide komen in zo'n "groepbelaging" en het enige wat je dan kan doen is ofwel gewoon verdergaan ofwel de politie bellen.
Blij dat jij even uitkomt leggen hoe het zit.
---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------
Damn man.Ik dacht dat dit een link was naar het filmpje.![]()

Dat beweer ik toch ook niet. Gaat me om het feit, stoer doen en dan politie bellen, niet dat ie het in zn eentje oplost

wat hebben julie het toch de hele tijd over ecto's? De helft van mijn kickboxgroep bestaat uit ventjes tussen de 65 en 75 kilo maar slaan je helemaal compleet de andere wereld in. Big muscles =/ good fighter
hij is toch in de minderheid , of maakt dat niet uit?

Blij dat jij even uitkomt leggen hoe het zit.
---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------
Damn man.Ik dacht dat dit een link was naar het filmpje.![]()

)
)Rood shirt ik, zwart shirt kickboxende ecto champ(bij wijze van)
http://www.youtube.com/watch?v=jn7t1a_oCkE&feature=related(bij wijze van)
Hoe weet jij dat die met zijn zwart shirt een kickboxer is dan?
Die boxende ectos kunnen ook wel wat inkasseren (bvb kiyokushin karate) hoor en gaan niet zomaar liggen. Ook hebben ze veel betere reflexen en zullen ze vrijwel nooit met hun handen omlaag staan bij een confrontatie.
Het zal natuurlijk allemaal vanaf hangen. Ene keer wint de ecto, andere keer the big guy. Kdenk niet dat je er van uit kan gaan dat een van die 2 altijd zal winnen.
In streetfights is het gewoon diegene die de eerste slag kan brengen meestal de winnaar.

(zoals wel t geval was bij de situatie van de TS)Update, ik heb degene die constant riep op z'n bek geslagenhelaas niet gelijk K.O. maar z'n neus bloedde wel heftig en hij begon te huilen (no joke
). Ze waren met z'n vieren in totaal maar niemand deed (gelukkig) iets, ze keken elkaar allemaal een beetje afwachtend aan. Daarna nog wat dreigementen van politie e.d. nadat ik erbij vermeldde dat als ze weer zoiets zouden flikken of er meer man bij zouden halen ze 50 man voor hun huisdeur hebben staan. Kon niet goed peilen of ze me geloofden, maar ze reageerden er niet op (waren voornamelijk stil, had het niet verwacht
), toch bluffte ik voor de zekerheid dat ik hier maandag, woensdag en vrijdag langsloop in de avond mochten ze het uit willen testen (waar ze wederom niet op reageerden, het slachtoffer zat op het bankje te huilen).
Toen ben ik met trillende benen doorgelopen (waarschijnlijk van de adrenaline i.p.v. angst). Nu is het afwachten
Hoe het ging: ik liep voorbij, gast schreeuwde homo dus ik draaide me om en liet m'n tas vallen. Toen liep ik op het groepje af dat op een bankje zat. Ze stonden allemaal heel defensief op, wat wel een beetje intimiderend was, maar deden verder niets en ik gaf een flinke overhead op de neus van de dikke (waarschijnlijk gebroken, ik voelde iets kraken). Een ander stuk tuig duwde me vlak na de impact en nog eentje probeerde me een low kick (of iets wat erop moet lijken
) te geven, maar miste. Ik ging wat achteruit vanwege de duw en bleef staan, de anderen ook (minus degene die ik een stoot gaf, die zat op de grond).

Tja, als het gasten van mijn leeftijd waren geweest, had ik waarschijnlijk ook zo gereageerd, maar dit zijn kinderen dude. Nu heeft één zo'n gastje een trauma, en de gevolgen daarvan kunnen niet misselijk zijn. En met KINDEREN valt er vaak wel te praten, maar dan is het weer dat je even moet weten hoe en wat.
Tja, als het gasten van mijn leeftijd waren geweest, had ik waarschijnlijk ook zo gereageerd, maar dit zijn kinderen dude. Nu heeft één zo'n gastje een trauma, en de gevolgen daarvan kunnen niet misselijk zijn. En met KINDEREN valt er vaak wel te praten, maar dan is het weer dat je even moet weten hoe en wat.