MuscleMeat

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Hoi supradynn :)

**** zeg. Ik dacht we gaan weer een paar alinea's prietpraat krijgen van Sculpture, krijgen we ineens dit.

Zucht...

wat hebben julie het toch de hele tijd over ecto's? De helft van mijn kickboxgroep bestaat uit ventjes tussen de 65 en 75 kilo maar slaan je helemaal compleet de andere wereld in. Big muscles =/ good fighter

Zo is het ook.
w's zal een Thai/Kickbokser van 75kg die aan wedstrijden doet gestrekt gaan als die een hengst krijgt van een Bodybuilder van 120 kg. Die heeft zijn massa en kracht nu eenmaal mee.Maar door de regel heen kun je gerust stellen dat een beetje Thai/Kickbokser een Bodybuilder alle hoeken laat zien.

Bodybuilder=showspieren! Hoewel velen nog steeds last hebben van het *bermensch gevoel dat ze met hun AAS doordrenkte lijf de hele wereld aankunnen.:D

Al train je in de Gym nog zo hard en zwaar, het valt nog altijd in het niets bij een Kick/Thai bokstraining.;)

Zo is het ook.
w's zal een Thai/Kickbokser van 75kg die aan wedstrijden doet gestrekt gaan als die een hengst krijgt van een Bodybuilder van 120 kg. Die heeft zijn massa en kracht nu eenmaal mee.Maar door de regel heen kun je gerust stellen dat een beetje Thai/Kickbokser een Bodybuilder alle hoeken laat zien.

Bodybuilder=showspieren! Hoewel velen nog steeds last hebben van het *bermensch gevoel dat ze met hun AAS doordrenkte lijf de hele wereld aankunnen.:D

Al train je in de Gym nog zo hard en zwaar, het valt nog altijd in het niets bij een Kick/Thai bokstraining.;)

Gefeliciteerd, je traint als een homo.

Het is net als bij een tragisch verkeersongeluk, het lukt je toch niet om af en toe even die kant op te kijken.

Wel bijgehouden en soms met een jeugdvriend die lesgeeft getrained.
Ik zal nooit zeggen dat ik goed ben maar voor mijn leeftijd kan ik prima uit de voeten als ik in de problemen kom.

Een ****ing karateka met twee jaar thai boxing die El Hombre :roflol:

Wat is er zo grappig aan?
Was een hele leuke tijd en sport is altijd goed voor je zeker als je jong bent.
Wat ben jij toch een sukkel dat je zo dom reageert.

Gewoon even rustig ademhalen en tot tien tellen, "El Hombre".

ik sla een level 10 computer bij wii boxing helemaal lenz, dus met mij wil je echt geen problemen hebben:fire:

Rustig in, rustig uit. En niet te hard door je mond ademen terwijl je typt.

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik met homo's train maak ik de gains van m'n leven.

Het is net als bij een tragisch verkeersongeluk, het lukt je toch niet om af en toe even die kant op te kijken.

Daar hoef je je toch helemaal niet voor te excuseren Klaas:)
Blijf jij maar gewoon lekker kijken hoor, dat doe ik bij jou ook, met het gegeven dat die jongen niet helemaal goed is.;)

Terug
Naar boven