- Waardering
- 22.094
Sinds ik met homo's train maak ik de gains van m'n leven.
Je test level gaat er zeker flink omhoog van?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik met homo's train maak ik de gains van m'n leven.
ik sla een level 10 computer bij wii boxing helemaal lenz, dus met mij wil je echt geen problemen hebben![]()
Daar hoef je je toch helemaal niet voor te excuseren Klaas
Blijf jij maar gewoon lekker kijken hoor, dat doe ik bij jou ook, met het gegeven dat die jongen niet helemaal goed is.![]()

Daar hoef je je toch helemaal niet voor te excuseren Klaas
Blijf jij maar gewoon lekker kijken hoor, dat doe ik bij jou ook, met het gegeven dat die jongen niet helemaal goed is.![]()
Verdomme Sculpture, ik denk dat ik me maar gewonnen geef. Als die andere prietprater er ook nog even bij komt dan kan ik me maar beter uit de voeten maken. Voor je het weet krijg je te maken met twee constant naar zichzelf verwijzende instabilia's.
Je klinkt een beetje als de wat gehaaidere vriendinnetjes uit het vriendinnenboekje van mijn dochter "Sculpture".
Arm kind 
Door zowel "El Hombre" als "Sculpture" 'aangevallen' worden voelt een beetje als op een drukke provinciale weg rijden met voor je een schijndode oma in d'r alto terwijl er achter je zo'n halve zool met een gevaarlijke pet op zijn pauperbak quasi-nonchalant met één arm besturend die telkens iets te dicht op je bumper zit.

Kijk die karateka met 2 jaar thai boxing eens gaan man, doet ie leuk hoor!
(proleet)
edit:
Volgens mij is die Sculpture weer 3 alinea's met prietpraatjes aan het schrijven, zo half grijnzend achter zijn toetsenbord mompelend haha nu heb ik hem echt klem. Zou typisch iets voor zo'n op zichzelf gecentreerde prietprater zijn.

Door zowel "El Hombre" als "Sculpture" 'aangevallen' worden voelt een beetje als op een drukke provinciale weg rijden met voor je een schijndode oma in d'r alto terwijl er achter je zo'n halve zool met een gevaarlijke pet op zijn pauperbak quasi-nonchalant met één arm besturend die telkens iets te dicht op je bumper zit.

38 jaar oud, en vader.
God o God, waar hebben we het verkloot.