Fitness Seller

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Daar hoef je je toch helemaal niet voor te excuseren Klaas:)
Blijf jij maar gewoon lekker kijken hoor, dat doe ik bij jou ook, met het gegeven dat die jongen niet helemaal goed is.;)

Verdomme Sculpture, ik denk dat ik me maar gewonnen geef. Als die andere prietprater er ook nog even bij komt dan kan ik me maar beter uit de voeten maken. Voor je het weet krijg je te maken met twee constant naar zichzelf verwijzende instabilia's.

Laatst bewerkt:
Nou dat hoop ik niet Klaas, geef nou niet op!
Verdomme man ik zou het zo zonde van je vinden als je nu al gewonnen geeft.

Kijk ik moet je niet, ach moet je niet is niet het juiste woord en zo mag ik me ook niet uitdrukken tegenover iemand met een psychische beperking.
Neemt niet weg dat ik het jammer zou vinden als je je nu al verloren geeft.

Ik weet hoe belangrijk dit is voor je man, kom op!

Je klinkt een beetje als de wat gehaaidere vriendinnetjes uit het vriendinnenboekje van mijn dochter "Sculpture".

Verdomme Sculpture, ik denk dat ik me maar gewonnen geef. Als die andere prietprater er ook nog even bij komt dan kan ik me maar beter uit de voeten maken. Voor je het weet krijg je te maken met twee constant naar zichzelf verwijzende instabilia's.

Weet je wat, post gewoon nu ff full body pics en stats, kom met een waslijst aan vechtsporten die je beoefend hebt en dan kan je je poffertjesporum nog redden.
Want jij hebt toch altijd zo een grote mond Klaasje, nou maak het waar!!!

Niet zo fantaseren want jij hebt geen dochter, als dat wel zo zou zijn was je nu allang uit de ouderlijke macht gezet.

Door zowel "El Hombre" als "Sculpture" 'aangevallen' worden voelt een beetje als op een drukke provinciale weg rijden met voor je een schijndode oma in d'r alto terwijl er achter je zo'n halve zool met een gevaarlijke pet op zijn pauperbak quasi-nonchalant met één arm besturend die telkens iets te dicht op je bumper zit.

Laatst bewerkt:
Door zowel "El Hombre" als "Sculpture" 'aangevallen' worden voelt een beetje als op een drukke provinciale weg rijden met voor je een schijndode oma in d'r alto terwijl er achter je zo'n halve zool met een gevaarlijke pet op zijn pauperbak quasi-nonchalant met één arm besturend die telkens iets te dicht op je bumper zit.

Ik rij een hele dikke pauperbak met dikke velgen, een flinke motor en twee uitlaten, mischien ga je hem nog eens tegenkomen en ik rem niet voor dieren :D

Kijk die karateka met 2 jaar thai boxing eens gaan man, doet ie leuk hoor!

(proleet)

edit:
Volgens mij is die Sculpture weer 3 alinea's met prietpraatjes aan het schrijven, zo half grijnzend achter zijn toetsenbord mompelend haha nu heb ik hem echt klem. Zou typisch iets voor zo'n op zichzelf gecentreerde prietprater zijn.

Laatst bewerkt:
Kijk die karateka met 2 jaar thai boxing eens gaan man, doet ie leuk hoor!

(proleet)

edit:
Volgens mij is die Sculpture weer 3 alinea's met prietpraatjes aan het schrijven, zo half grijnzend achter zijn toetsenbord mompelend haha nu heb ik hem echt klem. Zou typisch iets voor zo'n op zichzelf gecentreerde prietprater zijn.

Klaas,

Ik ben een echte proletariër, ik kom echt uit de goot man.
Je hebt echt een hele verkeerde aan me als het zover komt.

Je romantiseert de boel een beetje "El Hombre".

38 jaar oud, en vader.

God o God, waar hebben we het verkloot.

Ik kan geen post van jou lezen of er staat onder.
Laatst aangepast door Klaaswitz : Vandaag om

Je doet zo je best om scherp en gevat over te komen, dat je zelf snel de draad kwijt raakt in je eigen tekst, of er ging iets mis met het copy/paste dat laatste sluit ik al niet eens uit.;)

Maar Klaassie ik vind het prima zo, de oorspronkelijke titel van het topic luidt.

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Er staat niet, Omgaan met KlaasWitz; hoe doen jullie het?

Als er is zo'n dergelijk topic gemaakt wordt zal jij van de aandacht mogen genieten die jou toekomt, maar nu gaat het in dit topic over iets anders, snap je dat Klaassie?;)

t*ring zeg, zouden er echt mensen zijn die dat gewauwel doorlezen. Niet om aan te lezen man, doe er wat aan.

38 jaar oud, en vader.

God o God, waar hebben we het verkloot.

Ga je weer op die toer ???
Kom op wees eens een beetje origineel en verzin iets nieuws.

Ik heb door dat Gamerforum waar je ook op zit en dat hier gepost was, een filmpje van jou gevonden Klaas.
Ja echt waar, je praat op dat forum over Neo computers en dat heb ik ff gegoogled in combinatie met jouw naam en je aziatische komaf en yep ik heb je gevonden dat je Neo computers showt, je doet zelf een dansje :D

Terug
Naar boven