- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is idd ook een optie.Gewoon op de grond ineenduiken en heel hard beginnen huilen. Maar echt alsof je hele leven verwoest is. In het begin zullen ze lachen maar als je volhoudt zullen ze zich na een tijdje schuldig voelen en het nooit meer doen.
Succes!
Paaldansen?

http://tomdiaz.files.wordpress.com/2009/11/ak47.jpg
always strapped, jeweet
gewoon poppe die battyboyz
? Zeker ook eerst je goons oppikken op de blok en daarna lekker feunen in je huurbak
?
Ronnie luistert te veel gangstarap toevallig? Zeker ook eerst je goons oppikken op de blok en daarna lekker feunen in je huurbak
?
? say whuuuuuuuuuuutDe volgende keer dat je hen ziet nodig je ze uit voor een chili con carne festival bij jou thuis. Diezelfde nacht vermoord je hun ouders en maak je van het gewonnen vlees de chili con carne. Je schotelt hun dat voor en als ze het gegeten hebben vertel je dat het hun ouders zijn en lik je hun tranen op.
Nou en vind je dat lol? Ik noem dat eerder vet sneu. Eerst een beetje dapper doen en dan de politie bellenIk zou me keihard schamen als ik jou was

)
Heej man,
bekende situatie in zekere zin. Ik had vroeger ook erg veel last van een zeg maar "opvliegend" karakter. Heeft me met enige regelmaat flink wat gedoe opgeleverd.
Dit is met de tijd afgenomen bij mij en heb er les uit kunnen trekken tot op een punt dat ik 6 jaar therapie heb gegeven aan autistische kinderen en kinderen met gedragstoornissen.
Wat voor deze fijne kansloze knuppels de trigger is om dit te doen is meeloperij en stoer doen. Als ze jou uitschelden voor homo gebeuren er 2 dingen voor hun in de groep, punt een is dat ze eigenlijk zeggen kijk mij ik ben beter dan die target, kijk hoe goed ik ben om hem dat even te laten weten. punt 2 wat ze vaak niet eens zelf door hebben is dat ze het doen om juist de aandacht van zichzelf af te houden en hun eigen onzekerheden op dit vlak of andere persoonlijke vlakken. Kortom die opmerkingen maken ze net zo hard tegen een opaatje van 80 of een gast met jouw fysiek als het erop aankomt. Het heeft dus geen bal met jou te maken eigenlijk.
Ik heb diep respect als ik je situatie lees en dat je jezelf zo goed kan beheersen. Dit geeft voor mij aan dat je al heel veel vooruitgang voor jezelf aan het boeken bent en echt aan het groeien bent op psychologisch vlak. Tuurlijk iedereen zal wel zo'n moment hebben van wat zou het lekker zijn om die ene met de grootste bek is flink plat te stampen. Maar vraag jezelf nadat je dat gedaan hebt wat je ermee wint?
totaal niets behalve inderdaad gedoe met justitie, de familie van deze persoon in kwestie (welke overigens vaak onwetend is en dus de onbewuste dupe wordt van deze actie en deze persoon in kwestie zijn gedrag) en in ergste geval dat je inderdaad een messen trekker of een knokploeg op een gegeven moment tegenkomt.
Kortom mijn advies, accpeteer voor jezelf dat ze dat roepen en dat jij weet dat het gewoon bullshit is vanuit hun onzekerheid en dus echt niks met jou te maken heeft eigenlijk. Misschien kan je het dan inderdaad makkelijker naast je neerleggen.
Nogmaals diep respect voor je zelfbeheersing, hou dit vol man.
En de adviezen van pak lekker de fiets, ze zijn zo gek nog niet, ze verkorten het moment dat je er last van hebt en dat je jouw zelfbeheersing moet hebben. En al die boosheid/woede die het veroorzaakt stop die in je focus voor het trainen.
succes en hou ons up to date
Groetjes Sageon
moet dit nou 

wat voor een mishandelingen? gwn in elkaar slaan?tja vroegah kon je iemand nog best een klap voor zn bek geven als hij het verdiende tegenwoordig is dat idd anders...
moet eerlijk zeggen dat ik toen ik jong was ook wel eens in een groepje heb gestaan die voorbijgangers lastig viel of ander belachelijk gedrag, waarom we dat deden? puur uit verveling en gewoon een soort kattekwaad maar dan erger...voor sommig gedrag is er moeilijk een verklaring te geven... de grens wordt met de jaren lager denk ik en er waren ook wel eens mensen die dachten dat ze wel ff verhaal konden halen maar helaas tegen een groepje van van meer dan 4 jongens van 16 of ouder die uit zijn op ruzie kan het moeilijk worden ookal ben je groot. Mensen werden soms zwaar mishandeld (waar ik dan nog net niet aan meedeed)
daarom 3 man is de grens denk ik. Pomp er 1 neer en je hebt nog 2 kippenborstjes te gaan
maar reken er maar op dat je een andere gym moet gaan zoeken of iedere (trainings)dag klaar moet staan voor de strijd, of nooit meer daar langs kan lopen want ze zullen je terug willen pakken
eigenlijk is het een k*t situatie maar ben het niet eens met de stelling: als je ze zal slaan zal dat je geen voldoening geven
maar het verstandige zou zijn het gewoon te laten en proberen te vermijden
weet alleen niet of ik het zou kunnen![]()
, bedankt, maar ik weet nog niet precies wat ik moet doen. Wat me wel opviel:totaal niets behalve inderdaad gedoe met justitie, de familie van deze persoon in kwestie (welke overigens vaak onwetend is en dus de onbewuste dupe wordt van deze actie en deze persoon in kwestie zijn gedrag) en in ergste geval dat je inderdaad een messen trekker of een knokploeg op een gegeven moment tegenkomt.
en 'helemaal niets' vind ik ook een beetje kort door de bocht. Bedoel je op materieel vlak? Dan heb ik er idd niets aan, maar het geeft me voldoening als er weer zo'n figuur van de aardkloot verdwijnt. Ik ben ook niet van de 'flink een lesje leren en ze zullen het vast nooit meer doen', ik heb ze liever gewoon dood eigenlijk, ze hoeven niets te leren. Het interesseert me bitter weinig of ze stoer willen doen/het alphamannetje uit willen hangen, infantiel zijn, denken dat het een acceptabele manier van tijdverdrijf is, ...,