Fitness Seller

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Let the bodies hit the floor skld :D

Een sociopaat en een psychopaat zijn hetzelfde, sociopaat is een term die later ontstaan is omdat 'psychopaat' een vervelende naklank had gekregen aangezien iedereen het al snel in verband bracht met Ted Bundy e.d.

@LIL_Priest: thx :roflol: als ik de keuze maak om er met wat maten naartoe te gaan dan krijg je zeker een mailtje ;)

en doen ook he !!!

hmm lastige situatie, best eens heen rennen met gebalde vuisten, en net wanneer je ze ziet wegduiken, trek je je een beetje terug en tover je een valse grimmas op je gezicht. succes gegarandeerd :thumb:

waarschijnlijk ben jij 2x zo groot als de grootste van hen... loop op hem af (of iig degene met de grootste bek)toon geen angst en leer hem een lesje, mishandel hem niet zwaar maar grijp hem bij zn keel ofzo maar doe dit alleen als ze niet meer dan 3-4 man zijn (liefst zelfs 2-3)anders wordt het misschien nog lastig voor je...

waarschijnlijk doen zijn vriendjes helemaal noppes nada

ik zie het als jouw plicht om deze gasten een wijze levensles te leren

wil je dit niet doen dan moet je ze uit de weg gaan dus omrijden of zelfs andere gym

Euh nee, ontoerekeningsvatbaar is niet geldig als je jezelf bewust in een toestand hebt gebracht waardoor je geest niet meer 100% functioneert. Als je je eerst zat zuipt en dan iemand in elkaar ramt ben je dus toerekeningsvatbaar. (Ik studeer rechten)

@skld: Er zal wss wel aangetoond zijn dat je sneller kan 'ontploffen' dan iemand anders. Breng dus geen mes mee, maar een voorwerp dat je gangbaar kan meehebben, bvb een fietsslot, zo'n ketting met een ijzeren slotje eraan, en zeg dat je doordat ze je provoceerden volledig bent doorgedraaid.

1. Een drinken sociopaat is toerekeningsvatbaar?
2. dit is jouw idee van rechtsbijstand? :roflol:

kortom je bent geen psychopaat:)

tegenwoordig wordt er in de psychiatrie geen expliciet onderscheid meer gemaakt en worden ze beide geclassificeerd onder Anti-persoonlijkheids stoornis (wederom: voor zover ik weet:))

Pfoeee Angelus de alwetende. Wat kwak jij toch altijd veel onzin op dit forum neer zeg. Niet te geloven

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Euh nee, ontoerekeningsvatbaar is niet geldig als je jezelf bewust in een toestand hebt gebracht waardoor je geest niet meer 100% functioneert. Als je je eerst zat zuipt en dan iemand in elkaar ramt ben je dus toerekeningsvatbaar. (Ik studeer rechten)

@skld: Er zal wss wel aangetoond zijn dat je sneller kan 'ontploffen' dan iemand anders. Breng dus geen mes mee, maar een voorwerp dat je gangbaar kan meehebben, bvb een fietsslot, zo'n ketting met een ijzeren slotje eraan, en zeg dat je doordat ze je provoceerden volledig bent doorgedraaid.

Dit had mijn oom dus ook een paar keer, zo snel ontploffen en daarna helemaal doordraaien en gasten gruwelijk mishandeld. Heeft toch een jaar of 10 in een TBS-kliniek gezeten, dus om het daar nou helemaal op te gooien

mmm in breda?....welk park....over t algemeen heeft een park meerdere wegen, neem is een andere! en als je echt langs t park bedoeld...zorg dan da je aan de andere kant van de weg loopt!

is echt niet de moeite om over de straat te schreeuwen ofzo voor ze.....tenzij je echt in een tygerprint-legging naar de gym gaat!

Dat je jezelf uberhaupt druk gaat maken over wat een paar kanslozen gasten naar je roepen. Laat ze lekker roepen, voelen ze zich stoer.:rolleyes:

Maar mocht het echt te erg worden, omleggen die gasten. Begraaf ze in het park, ruimte zat lijkt me.:D

wat een zever jongen.
Het is duidelijk dat je bang bent en zwakke excuses zoekt.
- Ofwel blijf je ze negeren en hoop je dat ze ermee stoppen (als bangerikje)
- Ofwel zet je jezelf erover en lach je ermee (je verlaagt je niet tot hun niveau en straalt hiermee veel macht uit)
- Ofwel wandel je er volgende keer op af met een nietsverhullende blik en geef je degene met de grootste mond een zwaai achter zijn oor zo hard als je kunt en wandel je gewoon weer weg.

persoonlijk zou ik voor optie 2 gaan, daar hoef ik niet over na te denken, maarja ik ben ik en jij bent jij.
Maak je keuze en doe het dan goed.

zoveel drama en zorgen maken om een paar zwakke snotbellen van 60 kg.
Come on!

1. Een drinken sociopaat is toerekeningsvatbaar?
2. dit is jouw idee van rechtsbijstand? :roflol:

1. Wel als hij zelf doorheeft dat je van alcohol dronken wordt.
2. Hmmm, goeie vraag :D

Dit had mijn oom dus ook een paar keer, zo snel ontploffen en daarna helemaal doordraaien en gasten gruwelijk mishandeld. Heeft toch een jaar of 10 in een TBS-kliniek gezeten, dus om het daar nou helemaal op te gooien

Harde shit, wist ik niet.

Doe alsof je er een wilt versieren. Zullen ze nooit verwachten man!

En als ze dan stil staan van verbazing kan je er ook even goed op rammen.
3 man is nog te doen, gewoon eerst degene met de grote mond, dan de 2 er naast.
Krav maga/kajubenko up there asses

Laatst bewerkt:
Je zegt dat er af en toe een meidje van hun bij zit, dan woon je die toch ff uit in alle gaten.
En daarna zeg je met een trollface:
trollface.jpg

Wies hier nu de homo??

waarom staat er bij tags anaal vernederen?

:roflol: 3 a 4 ventjes van 16 of 17 jaar terwijl jij 21 bent en 2.08m? Wtf man.
Je bent duidelijk bang anders had je allang wat actie ondernomen. Dan bedoel ik niet gelijk er volle bak induiken maar als je een beetje een normaal voorkomen hebt en niet in een glittershirt, spandexbroek en met eyeliner op richting de gym gaat snap ik niet dat ze het aandurven.

je hebt er altijd een paar van die misselijke mongooltjes tussenzitten.

het probleem vandaag de dag is, dat je niet meer weet waar je aan toe bent. het is een kunst geworden om met de minst geringste aanleiding een provocatie te bewerkstelligen.
een potje matten kon vroeger, maar tegenwoordig is het de kunst iemand aan te kijken en als de bewuste persoon vervolgens kijkt, te roepen: problemen?!?
en het is ook niet eerlijk meer, een mes is makkelijker dan een vuist, ik weet niet waar die normen vandaag de dag vandaan gekomen zijn.
maar die DBB knokploeg lijkt me een optie, doe het alleen al om eens die jongens naar de grond te laten kijken....

maatje van mij liep vorig jaar langs een groepje...ik ken hem en echt, hij vertelde me enkel een jongen in een flits aangekeken te hebben, niet provocerend, puur een blik. vervolgens kon hij naar het ziekenhuis met drie messteken.
220 uur taakstraf voor kneus die hem geprikt had...

****ed-up agressieve maatschappij....??? niet cool meer.

Doe alsof je er een wilt versieren. Zullen ze nooit verwachten man!

En als ze dan stil staan van verbazing kan je er ook even goed op rammen.
3 man is nog te doen, gewoon eerst degene met de grote mond, dan de 2 er naast.
Krav maga/kajubenko up there asses

je bedoelt kajukenbo?:D

:roflol: wel je paarse setje aandoen he?:p

Dat mag niet ontbreken idd. :D

Prince:cool:

Heeft wel enkele voordelen imo. Als je een dansje doet kan je jezelf en hen wat entertainen, heb je je publiek en komt het ook niet ongepast over. In het beste geval gaan ze het ook grappig vinden en verkrijg je zo hun respect. Als ze het niet grappig vinden en naar je toe komen sla je ze natuurlijk morsdood want zo'n humorloze debielen kunnen we wel missen als de pest.

• Like
Waarderingen: Roth
je hebt er altijd een paar van die misselijke mongooltjes tussenzitten.

het probleem vandaag de dag is, dat je niet meer weet waar je aan toe bent. het is een kunst geworden om met de minst geringste aanleiding een provocatie te bewerkstelligen.
een potje matten kon vroeger, maar tegenwoordig is het de kunst iemand aan te kijken en als de bewuste persoon vervolgens kijkt, te roepen: problemen?!?
en het is ook niet eerlijk meer, een mes is makkelijker dan een vuist, ik weet niet waar die normen vandaag de dag vandaan gekomen zijn.
maar die DBB knokploeg lijkt me een optie, doe het alleen al om eens die jongens naar de grond te laten kijken....

maatje van mij liep vorig jaar langs een groepje...ik ken hem en echt, hij vertelde me enkel een jongen in een flits aangekeken te hebben, niet provocerend, puur een blik. vervolgens kon hij naar het ziekenhuis met drie messteken.
220 uur taakstraf voor kneus die hem geprikt had...

****ed-up agressieve maatschappij....??? niet cool meer.

Is idd echt ****ed up. Is niet enkel met buitenlanders ook.
Die trend begint zich verder te zetten hier op de belgen zelf.
Hier heb je er ook, als ze je iets zeggen en je bent bvb niet akkoord en zegt gewoon iets anders dan krijg je direct 'WTF MAN, GAAN WE NAAR BUITEN?!!'
of 'MOET JE STEEK HEBBEN MISSCHIEN?!'

Beste is je gewoon niet laten provoceren. Eerlijk spel wordt toch bijna niet meer gespeeld. Als jij gewoon een potje wilt matten, dan wil dat niet zeggen dat de tegenpartij gewoon wil matten. Die spelen het liever en liever laf!

Terug
Naar boven