kamikaza
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een sociopaat en een psychopaat zijn hetzelfde, sociopaat is een term die later ontstaan is omdat 'psychopaat' een vervelende naklank had gekregen aangezien iedereen het al snel in verband bracht met Ted Bundy e.d.
@LIL_Priest: thxals ik de keuze maak om er met wat maten naartoe te gaan dan krijg je zeker een mailtje
![]()

Euh nee, ontoerekeningsvatbaar is niet geldig als je jezelf bewust in een toestand hebt gebracht waardoor je geest niet meer 100% functioneert. Als je je eerst zat zuipt en dan iemand in elkaar ramt ben je dus toerekeningsvatbaar. (Ik studeer rechten)
@skld: Er zal wss wel aangetoond zijn dat je sneller kan 'ontploffen' dan iemand anders. Breng dus geen mes mee, maar een voorwerp dat je gangbaar kan meehebben, bvb een fietsslot, zo'n ketting met een ijzeren slotje eraan, en zeg dat je doordat ze je provoceerden volledig bent doorgedraaid.

kortom je bent geen psychopaat
tegenwoordig wordt er in de psychiatrie geen expliciet onderscheid meer gemaakt en worden ze beide geclassificeerd onder Anti-persoonlijkheids stoornis (wederom: voor zover ik weet)
Euh nee, ontoerekeningsvatbaar is niet geldig als je jezelf bewust in een toestand hebt gebracht waardoor je geest niet meer 100% functioneert. Als je je eerst zat zuipt en dan iemand in elkaar ramt ben je dus toerekeningsvatbaar. (Ik studeer rechten)
@skld: Er zal wss wel aangetoond zijn dat je sneller kan 'ontploffen' dan iemand anders. Breng dus geen mes mee, maar een voorwerp dat je gangbaar kan meehebben, bvb een fietsslot, zo'n ketting met een ijzeren slotje eraan, en zeg dat je doordat ze je provoceerden volledig bent doorgedraaid.
1. Een drinken sociopaat is toerekeningsvatbaar?
2. dit is jouw idee van rechtsbijstand?![]()

Dit had mijn oom dus ook een paar keer, zo snel ontploffen en daarna helemaal doordraaien en gasten gruwelijk mishandeld. Heeft toch een jaar of 10 in een TBS-kliniek gezeten, dus om het daar nou helemaal op te gooien
3 a 4 ventjes van 16 of 17 jaar terwijl jij 21 bent en 2.08m? Wtf man.
niet cool meer.Doe alsof je er een wilt versieren. Zullen ze nooit verwachten man!
En als ze dan stil staan van verbazing kan je er ook even goed op rammen.
3 man is nog te doen, gewoon eerst degene met de grote mond, dan de 2 er naast.
Krav maga/kajubenko up there asses

je hebt er altijd een paar van die misselijke mongooltjes tussenzitten.
het probleem vandaag de dag is, dat je niet meer weet waar je aan toe bent. het is een kunst geworden om met de minst geringste aanleiding een provocatie te bewerkstelligen.
een potje matten kon vroeger, maar tegenwoordig is het de kunst iemand aan te kijken en als de bewuste persoon vervolgens kijkt, te roepen: problemen?!?
en het is ook niet eerlijk meer, een mes is makkelijker dan een vuist, ik weet niet waar die normen vandaag de dag vandaan gekomen zijn.
maar die DBB knokploeg lijkt me een optie, doe het alleen al om eens die jongens naar de grond te laten kijken....
maatje van mij liep vorig jaar langs een groepje...ik ken hem en echt, hij vertelde me enkel een jongen in een flits aangekeken te hebben, niet provocerend, puur een blik. vervolgens kon hij naar het ziekenhuis met drie messteken.
220 uur taakstraf voor kneus die hem geprikt had...
****ed-up agressieve maatschappij....niet cool meer.