AndroidHealthClinic

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

te laat nu, eens je eenmaal over je laat gaan zit dat gedragpatroon er.

verhuizen

vraagje ? dat tuig hé ? zijn dat eigenlijk marrokanen ? ja hé !!!

Nee het zijn Nederlanders :roflol: er zitten ook weleens Marokkanen maar die hebben nog nooit hun mond opengetrokken.

geloof er geen barst van, ik kan wedden dat die marrokanen zich als Nederlanders verkleed hebben.
pas maar op! :mad:

SKLD, je bent toch 2m20 en 150kg ofiets? :D dan stap je toch gewoon op hun koppe :D
gewoon een andere route pakken zodat je door het parkje loopt en echt vlak naast hen.. en dan ook gewoon negeren maar ze beseffen wsl niet hoe groot en breed je bent :) wnr je eens voor hun neus voorbij loopt zullen ze wel anders piepen :)

Dat is toch niet sneu?
Ze waren met een groep twee jongens en een meisje aan't lastigvallen. Gewoon op de weg voor de auto gaan staan, er was dus helemaal geen aanleiding voor.

1) Ik bleef erbij om te helpen indien nodig
2) Ik laat me niet in elkaar slaan door 15 gozers, dus ik smeer hem
3) Weten dat ze die avond zeker andere mensen gaan lastig vallen.. was gewoon netjes van me om even te bellen.

Sowieso de politie bellen vind ik echt vet sneu. Dat doen echt alleen loosers. En dan ook nog eerst dapper doen en snel wegwezen en de politie bellen. Dat vind ik echt het toppunt van triest, Doe dan niet dapper of trommel een paar vrienden op ofzo. Ach en je bleef erbij om te helpen indien nodig? BS, je bent toch snel weggegaan?
Sowieso, als iemand op de weg voor me auto gaat staan rijd je toch door? je zit in een auto man!

Waar woon je eigenlijk?

Veel reacties :roflol:, bedankt, maar ik weet nog niet precies wat ik moet doen. Wat me wel opviel:

De familie die ik dan meepak is voor mij eerder motivatie, want dan stel ik me een heel schattig moedertje voor dat huilend bij een begrafenis staat etc. en dan beginnen m'n handen al te jeuken :o en 'helemaal niets' vind ik ook een beetje kort door de bocht. Bedoel je op materieel vlak? Dan heb ik er idd niets aan, maar het geeft me voldoening als er weer zo'n figuur van de aardkloot verdwijnt. Ik ben ook niet van de 'flink een lesje leren en ze zullen het vast nooit meer doen', ik heb ze liever gewoon dood eigenlijk, ze hoeven niets te leren. Het interesseert me bitter weinig of ze stoer willen doen/het alphamannetje uit willen hangen, infantiel zijn, denken dat het een acceptabele manier van tijdverdrijf is, ...,

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/post-hier-boetes-topic-241767/index2.html#post4823097

De echte reden achter deze topic is omdat ik bang ben dat ik een keer uit frustratie mijn vuurwapen meeneem en ik heb geen zin om te brommen.
Misschien is het bezitten van een vuurwapen op zich al geen prachtig idee als sociopaat.

geloof er geen barst van, ik kan wedden dat die marrokanen zich als Nederlanders verkleed hebben.
pas maar op! :mad:
En waarom niet? Marrokanen zijn ontzettend vriendelijk. Die komen altijd spontaan naar je toe om te vragen of je problemen hebt.

Hangen ze er savonds ook?
In dat geval zou ik, als t donker is, er langs gaan met een bivakmuts op, een camera of telefoon (waarmee je kan filmen) en een honkbal knuppel mee en er 1 flink neer knuppellen.
Nu pak je de camera/ telefoon en film je zijn bebloedde ecto gezichtje.
Vervolgens roep je: 'wie is nou de homo k*t ecto'! (je zal vast wel niet de enige zijn naar wie ze dat roepen/ Waarschijnlijk wel de enige van 2m20 maargoed:rolleyes:)

En dan post je t filmpje hier op dbb.

Succes!

Als je eentje mept krijg je maximaal een boete van 150 euro. De rest zal wel wegrennen.

koop 4 world of warcraft spellen en deel die uit aan die kerels, dan verdoen ze hun tijd niet meer met buiten op bankjes rondhangen

Als je een dansje doet kan je jezelf en hen wat entertainen, heb je je publiek en komt het ook niet ongepast over. In het beste geval gaan ze het ook grappig vinden en verkrijg je zo hun respect. Als ze het niet grappig vinden en naar je toe komen sla je ze natuurlijk morsdood want zo'n humorloze debielen kunnen we wel missen als de pest.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die je een zware randdebiel vinden maar ik kan jouw frisse kijk op sommige zaken vaak wel waarderen!:)

Gewoon even laten zien wie de baas is, dat soort gastjes zijn altijd meer praat dan daad, en waarom pak je voor 10 minuten lopen de auto niet gewoon, 10 minuten vind ik een goed excuus, zeker als je daardoor die gastjes niet meer onder ogen hoeft te komen.

Terug
Naar boven