MuscleMeat

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Ik begrijp je dilemma. Je wilt niemand iets aandoen. Dat moet je ook niet doen. Let it go...

Als ik jou was zou ik trouwens naar ze toe gaan als die h**r er ook bij staat, niks is erger dan voor je wijfje voor schut gezet worden lijkt mij zo.

Beetje zn keel dichtknijpen en intimideren, met een beetje geluk poept ie nog in zn broek ook.:)

Laatst bewerkt:
Wat zou er gebeuren als je de politie belt en zegt dat een hanggroepje iedereen loopt uit te schelden? Ik heb het wel een keer gedaan, maar was toen ik weg ging, dus weet het resultaat niet.

Ik kwam terug van een avondje poolen, ging de auto in.
Zag een groep van 15 jongens met scooters precies zoals jij beschrijft mensen in een andere auto lastigvallen. Ik bleef even wachten en er gebeurde uiteindelijk niets.

Ik heb een leuk klein knuppeltje in de auto, dus ik zei van uit het raampje:
Hey jongen, maar goed dat je aan de kant gestapt bent, anders had je een paar tikken voor je kop gehad. (Was er met name 1tje met een grote bek)

Toen kwamen ze met ze alle achter me aanrennen lol
Ben ik weggereden en de politie gebeld dat een grote groep ruzie aan het maken is lol.

Drie kernpunten: Grootste mond, kapotte tanden, veel bloed en gejank.

Je weet toch hoe ik rol.

joh paar ecto's van 60 kg die allemaal rond de 16 jaar zijn.

als het je echt hoog zit pm me maar ff of msn midnightpussy@hotmail.com

heb wel weer is zin om een paar jochies af te ronselen
Onderschat niet de kracht van een groep. En verder zijn 16 jarigen tegenwoordig soms echte boefjes, die ook wapens kunnen dragen. Eentje die afleid en eentje die steekt is genoeg...

4 kernwoorden, 3 kernpunten: intro-midden-slot

gewoon laten gaan.
je bereikt er niks mee vooral als je er elke dag langs moet en je familie er ook vaak komt.

Ik heb het 1 keer gehad in een winkelcentrum toen ik nog op de middelbare school zat. Ik was denk ik 17 ofzo en ik liep met een vriend door dat winkelcentrum heen.
Staan er een paar van die jochies(ik denk net 15 jaar ofzo) en eentje zegt: kankerboeren! Dus ik deed net of ik niks hoorde want ik had geen zin in gezeik, maar die maat van me zei wel wat terug.
Dus ik dacht dat er niks aan de hand was en we lopen door. We waren 30 meter verder en ineens staan er een stuk of 15 van die dwergen om ons heen. Ik snapte er geen k*t van want waar kwamen die vandaan? maargoed, dat mannetje die ons uitschold begon te blazen en te beledigen en bedrijgen dat hij ons klappen zou geven.
Ze kwamen steeds dreigender om ons heen staan en ik dacht als hij de eerste klap geeft heb ik ze alle 15 op me nek zitten en loop ik het wel op. Dus ik gaf dat joch de eerste klap en die ging neer, die vriend van me sloeg er willekeurig eentje neer en de rest schrok waarschijnlijk want ze rende allemaal weg. Ik dacht mooi dat is ook weer opgelost.
Kom ik die dag daarna op school word ik opgewacht door een stel van die n*gers. Eentje bleek zijn broer te zijn, dat was echt een grote n*ger.. t*ring!
Dus ik had vervolgens weer een paar klappen gehad en was weten weg te komen. Daarna hebben ze nog 4 dagen lang elke dag voor mij school gestaan. Stelletje viespeuken.

Zit ik een jaar later bij de jeugdreclassering en ik kon goed opschieten met die vrouw die mij hielp. Zij was even wat te drinken voor me aan het halen en had haar agenda open laten staan. Zie ik dat joch zijn naam erin staan. Die liep dus ook bij die reclassering, bij dezelfde vrouw die ik had!
Ik denk: dit is een buitenkansje om hem gruwelijk een oor aan te naaien.
Dus ik heb die druiloor gruwelijk zwart lopen maken bij haar waardoor haar beeld van hem alleen maar zwarter werd dan ie al was haha.
Ze zei dat hij al erg was maar dat ze niet wist dat het zo erg was. Ze zei goed dat je het verteld hebt want je moet het ook eens van een andere kant horen. Ze vertelde ook dat hij nog niet klaar was daar.

Laatst bewerkt:
Wat zou er gebeuren als je de politie belt en zegt dat een hanggroepje iedereen loopt uit te schelden? Ik heb het wel een keer gedaan, maar was toen ik weg ging, dus weet het resultaat niet.

Ik kwam terug van een avondje poolen, ging de auto in.
Zag een groep van 15 jongens met scooters precies zoals jij beschrijft mensen in een andere auto lastigvallen. Ik bleef even wachten en er gebeurde uiteindelijk niets.

Ik heb een leuk klein knuppeltje in de auto, dus ik zei van uit het raampje:
Hey jongen, maar goed dat je aan de kant gestapt bent, anders had je een paar tikken voor je kop gehad. (Was er met name 1tje met een grote bek)

Toen kwamen ze met ze alle achter me aanrennen lol
Ben ik weggereden en de politie gebeld dat een grote groep ruzie aan het maken is lol.

Nou en vind je dat lol? Ik noem dat eerder vet sneu. Eerst een beetje dapper doen en dan de politie bellen:treuren: Ik zou me keihard schamen als ik jou was

Zoals thomastog zegt eens laten zien wie er de baas is, als je niet reageert gaan ze steeds een stapje verder.
Koud blijven, en terwijl je rustig op hem afloopt diegene recht in z'n ogen blijven aankijken en pas iets zeggen als je recht voor hem staat.

Op af gaan en zeggen: Wat nou homo??
Wat daarna komt, komt daarna enweet je toch niet, je hebt toch geen glaze bol kerel, de toekomst kent niemand.
Je ieder keer uit laten schelden lijkt me niet lekker voor je dagelijkse toestand.

Bijna elke post op het internet is deels fictie en geen enkele post geeft de complexiteit van een mensenleven identiek weer.

gewoon laten gaan.
je bereikt er niks mee vooral als je er elke dag langs moet en je familie er ook vaak komt.

Ik heb het 1 keer gehad in een winkelcentrum toen ik nog op de middelbare school zat. Ik was denk ik 17 ofzo en ik liep met een vriend door dat winkelcentrum heen.
Staan er een paar van die jochies(ik denk net 15 jaar ofzo) en eentje zegt: kankerboeren! Dus ik deed net of ik niks hoorde want ik had geen zin in gezeik, maar die maat van me zei wel wat terug.
Dus ik dacht dat er niks aan de hand was en we lopen door. We waren 30 meter verder en ineens staan er een stuk of 15 van die dwergen om ons heen. Ik snapte er geen k*t van want waar kwamen die vandaan? maargoed, dat mannetje die ons uitschold begon te blazen en te beledigen en bedrijgen dat hij ons klappen zou geven.
Ze kwamen steeds dreigender om ons heen staan en ik dacht als hij de eerste klap geeft heb ik ze alle 15 op me nek zitten en loop ik het wel op. Dus ik gaf dat joch de eerste klap en die ging neer, die vriend van me sloeg er willekeurig eentje neer en de rest schrok waarschijnlijk want ze rende allemaal weg. Ik dacht mooi dat is ook weer opgelost.
Kom ik die dag daarna op school word ik opgewacht door een stel van die n*gers. Eentje bleek zijn broer te zijn, dat was echt een grote n*ger.. t*ring!
Dus ik had vervolgens weer een paar klappen gehad en was weten weg te komen. Daarna hebben ze nog 4 dagen lang elke dag voor mij school gestaan. Stelletje viespeuken.

Zit ik een jaar later bij de jeugdreclassering en ik kon goed opschieten met die vrouw die mij hielp. Zij was even wat te drinken voor me aan het halen en had haar agenda open laten staan. Zie ik dat joch zijn naam erin staan. Die liep dus ook bij die reclassering, bij dezelfde vrouw die ik had!
Ik denk: dit is een buitenkansje om hem gruwelijk een oor aan te naaien.
Dus ik heb die druiloor gruwelijk zwart lopen maken bij haar waardoor haar beeld van hem alleen maar zwarter werd dan ie al was haha.
Ze zei dat hij al erg was maar dat ze niet wist dat het zo erg was. Ze zei goed dat je het verteld hebt want je moet het ook eens van een andere kant horen. Ze vertelde ook dat hij nog niet klaar was daar.

nickname: kareldeboer ... :D

@ts loop dan een andere weg man, en niet door dat homopark :rolleyes:

OT: gewoon op een dag er op af stappen met evenveel vrienden als dat zij altijd zijn. Beetje zuipen op voorhand, cd'tje van Hatebreed opzetten. Gewoon keihard ineen meppen. Alleen haal je het toch niet, dus vlieg erop met evenveel matties, jwZ!

Het is zomer, ga in een marcelleke lopen op weg naar de training ... Boom check my guns...

Negeren en weglopen..

ak47.jpg

always strapped, jeweet

gewoon poppe die battyboyz

Terug
Naar boven