Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier alvast de reactie van body & fitshop

Hier nog een reactie van B&F

logo.gif
 
nou dan wil ik me monnie wel terug zien
 
wel heel erg dom van je naam op de doos niet te blurren
 
Dat is volgens mij de naam van iemand uit die lab die opdracht ging uitvoeren en niet van degene die opdracht heeft besteld.
 
Dus de afgelopen 10 jaar dat mijn vrouw en ik bij body en fit besteld hebben zijn wij keihard genaaid/opgelicht. In deze periode hebben wij voor vele duizenden euros bij bodyenfitshop besteld. Stelletje oplichters.
 
Inderdaad. Even snel je naam en adres op de doos verwijderen.

maar dan kunnen ze het pakketje toch ook niet bezorgen???

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Dus de afgelopen 10 jaar dat mijn vrouw en ik bij body en fit besteld hebben zijn wij keihard genaaid/opgelicht. In deze periode hebben wij voor vele duizenden euros bij bodyenfitshop besteld. Stelletje oplichters.

stats: 4j

NOG MEER FRAUDE!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus de afgelopen 10 jaar dat mijn vrouw en ik bij body en fit besteld hebben zijn wij keihard genaaid/opgelicht. In deze periode hebben wij voor vele duizenden euros bij bodyenfitshop besteld. Stelletje oplichters.

Al je gains voor niets geweest...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar dan kunnen ze het pakketje toch ook niet bezorgen???

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------



stats: 4j

NOG MEER FRAUDE!



:roflol:
 
triest om body en fit in z'n kwaad daglicht te zetten
 
Laatst bewerkt:
SENSATIONEEL resultaat
 
Dus de zoon van de directeur van het labo heeft de whey besteld ?
 
Boeie! Het is 100% SENSATIONEEL! Dus who gives a fuck!?
 
Dus de zoon van de directeur van het labo heeft de whey besteld ?

Misschien is hij zelf een consument en gebruikte vaak whey perfaketion, i.i.g. nadat eerste test zo goed als wel in een doofpot is gestopt, is deze test wel goed uitgevoerd en er staat alles bij waar B&F om vroeg (destijds).
 
Misschien is hij zelf een consument en gebruikte vaak whey perfaketion, i.i.g. nadat eerste test zo goed als wel in een doofpot is gestopt, is deze test wel goed uitgevoerd en er staat alles bij waar B&F om vroeg (destijds).


true true :)
 
ik heb nooit wat te klagen over de shakies van b en f groei er goed op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven