AndroidHealthClinic

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig is whey slechts een toevoeging en zijn je daadwerkelijke gains afhankelijk van je vaste maaltijden :thumbs:

Hoody pls

Je weet hoe macro's werken met je cooliejoelie 20x170kg alpha squat. Als je minder kcals/eiwitten binnen krijgt dan je verteld wordt en je daar geen rekening mee houdt in je dieet, dan loop je dus gewoon gains mis. Sommige mensen hebben niet de tijd of het geld om makkelijk aan eiwitten te komen en je weet net zo goed als iedereen hier (mag ik hopen) dat whey voor 95% hier deel uitmaakt van je dagelijkse eetschema.

Dit is zóóó November 2014 ...

Dat percentage zegt mij niet zoveel. Liever zou ik weten waar body en fit z'n spul inkoopt en laat verwerken, dat zou ik meer vertrouwen dan een labtest.

Waarom vertrouw je dat meer dan een labtest? Zie niet in wat inkoop en verwerking te maken heeft met het werkelijke eiwit% vastgesteld door een labo.

Als whey een onderdeel is van je vaste maaltijden (aka je te halen macro's) dan maakt het wel degelijk uit :thumbs:

Dan nog gebruik je het niet vaak genoeg om significant meer gains te missen :thumbs:

Merendeel van je maaltijden (inclusief eiwitten) blijven namelijk vast.

Dan nog gebruik je het niet vaak genoeg om significant meer gains te missen :thumbs:

Dus dan kan je beter geen whey kopen? :p

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Dan begrijp ik de ophef niet, want dat is één van de grootste verwerkers van dit soort producten. Percentage eiwit is dan niet meer relevant

Lol, not sure if serious.

Laatst bewerkt:
Onafhankelijk Laboratorium geaccrediteerd door BELAC

Lijkt verdacht veel op

logo.gif

R-truths-conspiracy-eyes-o.gif

Ik heb begrepen dat het internet eruit ligt in Fryslan, zodra het weer terugkomt komen ze met een reactie

ach, we weten toch al wat ze gaan reageren...

XXL, nieuwe klant(en) erbij :)

Ik had dus inmiddels al dik 20% buffer kunnen zijn?

god***domme Body&Fitshop!!!!!!

Gelukkig ben ik al een maand over gestapt op XXL Nutrition, hihi!

En Jw van het forum die bijna al zijn eiwitten uit whey haalt? Het spreekt niet voor zich dat whey maar een klein deel van je voeding is, zie reactie van steensteen bovenaan ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven