XXL Nutrition

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar dan kunnen ze het pakketje toch ook niet bezorgen???

Bedoel op de foto het adres en de naam van de ontvanger.

Maar waarschijnlijk is dit het adres van een werknemer van ECCA labs? Ze kunnen het natuurlijk niet op het bedrijfsadres of naam laten versturen :p

B&F lekker bezig!

Wat een stelletje oplichters. maar ach. het is alleen maar een bevestiging van...

alle pic's opgeslagen. because doofpot in 3...2....1..... VOLAC!

PS: Wie heeft dit bekostigt ?

In, doet me goed dit te zien, is er iig dudelijkheid :)

de volgende strontstorm van mijn generatie

in

Plz, alsof ik nu daadwerkelijk netto meer spiermassa zou hebben, als ik al die jaren XXL whey had genomen.

Make that the cat wise

Lab heeft zelf eiwitten gekocht om te testen?

Wie linkt dit naar bf

Plz, alsof ik nu daadwerkelijk netto meer spiermassa zou hebben, als ik al die jaren XXL whey had genomen.

Make that the cat wise

Ongeveer een KG whey per maand, ik gebruik al ongeveer 15 maanden whey

15kg whey waarvan 60% eiwit = 9kg eiwit
15kg whey als 78% eiwit = * 12kg

3kg minder eiwitsen die ik volledig als 100% alphamossels op m'n body had kunnen hebben

Ongeveer een KG whey per maand, ik gebruik al ongeveer 15 maanden whey

15kg whey waarvan 60% eiwit = 9kg eiwit
15kg whey als 78% eiwit = * 12kg

3kg minder eiwitsen die ik volledig als 100% alphamossels op m'n body had kunnen hebben

Gelukkig is whey slechts een toevoeging en zijn je daadwerkelijke gains afhankelijk van je vaste maaltijden :thumbs:

Make that the cat wise

Nee, niet met die gewichten waarmee jij traint. JK ;)
Maar ga eens na, als jij jaren lang eiwitten bij B&F hebt gekocht en dit al jaren aan de gang is, kan je er van uit gaan dat je jaren 20% minder gekregen hebt dan dat jij dacht en daarmee dus 20% van je besteedde bedrag ik de sloot hebt geflikkerd. Dit kan in de honderden euro's lopen als je fanatiek whey gebruiker bent.

Vanavond dan maar 60 gram whey Perfection in de shake gooien ipv. 40 gram.

Make that the cat wise

Klopt. Ik ben wel door de dbb test overgestapt naar xxl. Mede door de reacties uit het topic destijds. De houding van xxl bevalt mij gewoon beter op dat vlak.

Dat percentage zegt mij niet zoveel. Liever zou ik weten waar body en fit z'n spul inkoopt en laat verwerken, dat zou ik meer vertrouwen dan een labtest.

Nee, niet met die gewichten waarmee jij traint. JK ;)
Maar ga eens na, als jij jaren lang eiwitten bij B&F hebt gekocht en dit al jaren aan de gang is, kan je er van uit gaan dat je jaren 20% minder gekregen hebt dan dat jij dacht en daarmee dus 20% van je besteedde bedrag ik de sloot hebt geflikkerd. Dit kan in de honderden euro's lopen als je fanatiek whey gebruiker bent.

Oké, leuk. Maar het ging over spiermassa :thumbs:

Curieus waarom men chocolade heeft laten onderzoeken, geeft doorgaans al een lager eiwitpercentage...

Hoe dan ook, het blijft een knoert van een discrepantie natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven