Fitness Seller

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

waarom kies je voor 10-12 reps?
en niet nog een setje met 8 reps en zwaarder gewicht?

speciale bedoelingen of gewoon zomaar?

Veel tricep oefeningen, voor de rest prima imo!

Succes,

One luv jewheyt

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, je hoeveelste log is dit inmiddels al? Hopelijk ga je deze wel serieus bijhouden.

Schema ziet er volgens mij wel aardig uit. Maar doe je niet veel te weinig voor je quads en hamstrings?
Je doet nu evenveel setjes voor borst als voor quads/hams

Dit is mijn 5e ofzo, maar mijn log hou ik altijd serieus bij tot op het moment dat ik mijn doel voor dat log bereikt heb. Mijn benen groeien goed op die hoeveelheid setjes, misschien dat ik die peckdeck uit mijn borstschema er toch maar uitgooi.

waarom kies je voor 10-12 reps?
en niet nog een setje met 8 reps en zwaarder gewicht?

speciale bedoelingen of gewoon zomaar?

Geen reden, en ik denk dat dat geen bijzondere toevoeging zal zijn. Heb altijd al getraind op deze reps, dus vind het wel best zo. Ben van mening dat mede-bodybuilders zich te druk maken om hun trainingsschema, hoeveel sets hoeveel reps etc etc. Tuurlijk moet je trainingsschema wel kloppen, maar sommige gaan daar wel heel ver in en vergeten een punt dat veel belangrijker is; voeding. Ik hou het lekker simpel, niet te gek.

Veel tricep oefeningen, voor de rest prima imo!

Succes,

One luv jewheyt

Bedankt dushi.

oké, verder ziet het er wel goed uit imo.
:)

knallen met je donder dus!

succes met je doelen
al is het bijhouden van een log
volgens mij al een uitdaging voor jou;)

Succes man. :)

Mis alleen een goeie Row in je schema bij Rug, BOR/T-Bar ofzo

Hoezo dan?

omdat hij maanden als een p*ssy heeft getraind, hij heeft nou niet veel nodig om te groeien.
Daarom wil hij een über row oefening als troef achter de hand houden, als de eerste groei eruit is. Dan werken p*ssy-oefeningen niet meer, dus moet er zwaar geschut ingezet worden.

(ik ben tiger's grote broer, ik heb hem opgevoed, dus ik weet precies hoe z'n gedachtengang werkt).

Laatst bewerkt:
Zonder jou zal hij het nooit redden in deze harde wereld, post je voedingsschema trouwens is

Laatst bewerkt:
omdat hij maanden als een p*ssy heeft getraind, hij heeft nou niet veel nodig om te groeien.
Daarom wil hij een über row oefening als troef achter de hand houden, als de eerste groei eruit is. Dan werken p*ssy-oefeningen niet meer, dus moet er zwaar geschut ingezet worden.

(ik ben tiger's grote broer, ik heb hem opgevoed, dus ik weet precies hoe z'n gedachtengang werkt).

Waarom heb je vader naar broer verandert?

Leg me nu eens uit wat er in je omging op het moment dat je de beslissing nam dat te doen, leg me dat nu eens uit Loo.

Zonder jou zal hij het nooit redden in deze harde wereld, post je voedingsschema trouwens is

Ja, ik moet nog een voedingsschema in elkaar gooien man, geen tijd voor gehad. Post hem zodra ik hem heb;)

Maandag Borst&Bicep

Incline Bench Dumbbell Press 4s

10x32
10x38
8x40
8x32

Barbell Bench Press 4s

10x60
8x60
6x60
10x60

Smith Machine Incline Bench Press 4s

10x40
10x45
8x55
10x40

Peckdeck Butterfly's 3s

10x35
10x45
10x20

Barbell Curls 4s

10x35
10x40
10x50
10x35

Hammer Dumbbell Curls 4s

10x14
10x18
5x22
shit, setje vergeten zie ik nu

Single Arm Cable Curls 3s

10x5
10x7,5
10x2,5

Opmerking; Nagels knippen, verder was het een goede training. De nieuwe tiger4evaH bevalt me wel, strikt en secuur getraint:)

Gewicht; 11 december 2009 ( 100 kg )
Gewicht; 14 december 2009 ( 103 kg )

Laatst bewerkt:
Waarom heb je vader naar broer verandert?

Leg me nu eens uit wat er in je omging op het moment dat je de beslissing nam dat te doen, leg me dat nu eens uit Loo.

Omdat een verwijzing naar jouw vader in jouw persoonlijke situatie misschien als kwetsend kan worden opgevat waaruit volgend weer een bepaalde vorm van animositeit in jouw bejegening richting mij kan voortvloeien, derhalve liet ik mijn empathisch vermogen spreken door een subtiele verandering van woordkeus te bewerkstellingen die niet onder doet aan de boodschap die ik wilde brengen.

Leg jij mij eens uit wat je met; "Zie gele waarschuwing-sticker" bedoelt?

Laatst bewerkt:
Omdat een verwijzing naar jouw vader in jouw persoonlijke situatie misschien als kwetsend kan worden opgevat waaruit volgend weer een bepaalde vorm van animositeit in jouw bejegening richting mij kan voortvloeien, derhalve liet ik mijn empathisch vermogen spreken door een subtiele verandering van woordkeus te bewerkstellingen die niet onder doet aan de boodschap die ik wilde brengen.

Leg jij mij eens uit wat je met; "Zie gele waarschuwing-sticker" bedoelt?

Ja dat dacht ik al, maar het maakt niks uit. Mensen die zich daardoor al gekwetst voelen moeten naar Afrika gestuurd worden. Jammer dat je mijn vader niet wil zijn, kon ik eindelijk opscheppen bij mijn klasgenootjes dat ik een vader als narcotica exploitant heb.

That I can't tell, de barmhartige kijkt zo nu en dan op mijn account en houdt mij sterk in de gaten dat ik geen fout bega.

ahhhh ach zo, een verwijzing naar je strafblad.

Duidelijk.

Goed idee trouwens van die nagels knippen; in het ongeschreven wetboek der playerdom staan verzorgde nagels/handen toch redelijk hoog op het screenings-lijstje van de gemiddelde vrouw en aangezien je handen vaak open en bloot ter aanschouwing zijn is het belangrijk om deze te verzorgen.
Afgezien daarvan is het ook gewoon onhygiënisch.

Van 8x40 naar 8x32 is al raar , maar dan 10x60 benchpress???je curlt bijna even veel :D

Van 8x40 naar 8x32 is al raar , maar dan 10x60 benchpress???je curlt bijna even veel :D

Zoals al eerder is vermeld, ik heb de afgelopen maanden weinig getraint en nog belangrijker jackshit gegeten wat resulteert in deze gewichten. Anders gezegd, laag glycogeen, snelle spier vermoeidheid. Maar ik ben een bodybuilder, dus het zal me een worst wezen wat voor gewichten er hangen.

Zoals al eerder is vermeld, ik heb de afgelopen maanden weinig getraint en nog belangrijker jackshit gegeten wat resulteert in deze gewichten. Anders gezegd, laag glycogeen, snelle spier vermoeidheid. Maar ik ben een bodybuilder, dus het zal me een worst wezen wat voor gewichten er hangen.

Je pakte eerst 120 ofzo bankdrukken.
Kuur verdoet ofzo?

Terug
Naar boven