XXL Nutrition

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

wat is dat witte goud?.........

ESTA COCAINA..

of een mono achtig iets

• Topic Starter Topic Starter
Maandag Borst&Biceps

Borst was een grote fail, linker schouder hield het niet:(
Dus ben genoodzaakt om schouders&borst helemaal niet meer te pakken of 15 reps licht trainen.

Biceps daarna nog wel gepakt;

Barbell Curls

10x35
10x45
10x50
10x40

Hammer dumbbell curls

10x14
8x18
6x22
10x14

Single Arm cable curls

10x5
10x7,5
10x7,5
10x2,5

k*t van je schouder, wat gebeurde er precies?

dat wordt veel back poses doen dan op de ybf

:roflol:

Hahahahaha! Ja, als ik er niet tegen de lente vanaf geraak dan is het maar pech gehad. Maar Loo ik weet nog wel een goed reddingsmiddel tegen dit vieze kwaaltje, wat jij:eyebrow:

( je weet wat ik bedoel )

k*t van je schouder, wat gebeurde er precies?

Oh dat heb ik al sinds de zomer, was te diep gegaan met incline db fly's. En nu nog steeds...

Vergeten gewicht van gister te vermelden;

Gewicht; 21 december 2009 ( 103,5 kg )

****ed van je schouder baas, ff compenseren met de beentjes dadelijk dan maar. Wat is je lengte eigenlijk?

brute barbell curls!

Dinsdag Quads,Hamstrings&Kuiten

Barbell Squat 4s

10x60
10x90
10x130
6x160
10x60

Leg Presses 4s

10x200
10x250
10x300
10x350

Barbell Stiff Leg Deadlifts 4s

10x60
10x100
10x120
6x140
4x160

Leg Extensions 4s

10x75
10x75
10x75
10x75

Standing Calf raises 4s

Morgen

Seated Calf raises 4s

Morgen

Opmerking; omg, wat was dit een ** brute training. Niet normaal, ik dacht dat steeds dat ik ging overgeven. Moest genoodzaakt 2 min rust houden tussen mijn sets en op de haverklap geen trainingspartner die mij bijstaat in mijn quest naar 110 kg. ****ING HARDCORE!!!

Gewicht; 22 december 2009 ( 104 kg )

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

****ed van je schouder baas, ff compenseren met de beentjes dadelijk dan maar. Wat is je lengte eigenlijk?

185 cm trouwens.

****ing harde squats baas :thumbs:

Stiff legged wel wat lager in gewicht tov die squats niet?

:roflol:

Hahahahaha! Ja, als ik er niet tegen de lente vanaf geraak dan is het maar pech gehad. Maar Loo ik weet nog wel een goed reddingsmiddel tegen dit vieze kwaaltje, wat jij:eyebrow:

( je weet wat ik bedoel )

Hehe..:rolleyes:

Nice trainingen en gewicht, alleen jammer van je schouder..

Goodluck:cool:

Andrelon.jpg

:rolleyes:

maar wtf 40gr creatine op een dag joh?

Woensdag Kuiten&Buik

Standing Calf raises 4s

20x130
15x150
15x170
15x200

Seated Calf raises 4s

20x40
15x40
15x40
15x40

En nog wat buik gepakt.

Gewicht; 16 december 2009 ( 102 kg )

Update;

Heb de afgelopen dagen niet getraind ( kerstmis ), gym was dicht. Morgen is hij wel open in de ochtend, maar ik ben nu total loss( + morgen heb ik een feestje, dus dan heeft trainen weinig zijn wtb ) dus dat ga ik niet redden morgen:o
Gewicht schommelt tussen de 102-104 kg, bf weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat ik nog nooit zoveel vet op mijn onderbuik heb gehad goddamn!:D
En mijn hoofd kan elk moment uit elkaar klappen, net een waterballon met al dat opgehoopte mono. ( kreeg al een opmerking in de gym dat ik dikker was geworden:roflol: )

Maandag gaan we verder, fijn weekend beesten en geen dingen doen die ik ook niet zou doen;)

mag toch hopen dat je wat anders gebruikt dan mono....

edit: antwoordt al gelezen... pfff... kre-akalyne en etyl-ester zeker niet verkrijgbaar in utrecht en omstreken

Ja ik gebruik liever mono.

Maandag niet wezen trainen trouwens, hele dag wasted:D

Dinsdag( vandaag ) ga ik ook niet, morgen en misschien donderdag nog wel eventjes. En nu maar hopen dat deze week maar eens snel voorbij is zodat ik weer serieus aan de slag kan gaan.;)

http://www.youtube.com/watch?v=mjyQX4c8xoY

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven