- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je ook al snel weer zo'n honger gevoel na het eten?![]()
De 2e week viel het wel mee, maar nu komt het weer terug. Mn lichaam is helemaal plat geworden, ik snak nu naar een hoger glycogeen level hahaha.

waren die 4 x 170 par?
Indien ja; brute shit.
Hoezo druivensuiker tegen kramp?
Vandaag niet eens aan de 100 gr carbs gekomen volgens mij, verslapen. Was totaal opgebrand.
Ja waren parallel, pakte hem maar net. Zie squats paar weken geleden vergeleken met nu. bulken/cutten verschil in kracht.Vandaag niet eens aan de 100 gr carbs gekomen volgens mij, verslapen. Was totaal opgebrand.
Helpt goed trouwens druivensuiker met water tegen de kramp, trekte gelijk weg na 10 minuten. Die wijsheden heb ik trouwens van Berry.
conclusie; naturel cutten zuigt.
Op hoeveel % sta je nu en op hoeveel % wil je staan? Denk dat jij je ook teveel bezig houdt met krachtstats. Iedereen verliest kracht in de cut, maar zodra je weer gaat bulken word je toch weer sterker. Het zit tussen je oren, want iemand die nog 170 kg kan squate en 350 kan legpressen, die moet niet zeuren haha . Volhouden kerel!

Zo'n trappenloop geval, krijg je lekkere billetjes van baas, goed bezig.

C'mon buddy, gewoon ff loggen, anders is het ook zo lame.