MuscleMeat

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

heb je ook al snel weer zo'n honger gevoel na het eten? :P

• Topic Starter Topic Starter
heb je ook al snel weer zo'n honger gevoel na het eten? :P

De 1e week dat ik op dieet zat wel. Het was een hel:( De 2e week viel het wel mee, maar nu komt het weer terug. Mn lichaam is helemaal plat geworden, ik snak nu naar een hoger glycogeen level hahaha.

Net 500 gr kwark op, wat noten een eetlepel olijfolie en wat kaas. Over 3 kwartier benen pakken en daarna nog 30 min cardio als het lukt. Ik mag hopen dat ik er doorheen kom:D

edit; en ik zweet me helemaal de tieves.

Laatst bewerkt:
pak je ECA stack ofzo dat je nu in rust al zweet?

dus jij zweet in rust ???

Ja soms, is dat dan raar?:D

Benen

Leg ext opwarmen 4 setjes

Squat ( full/parallel )

10x60
10x100
8x140
8x160
4x170

Leg press

10x200
10x250
10x300
10x350

Leg extentions

10x75
10x75
10x75
10x75

Dumbbell lunges

10x10
10x10
10x10
10x10

Seated Hamstring Curl

10x45
10x65
10x65
10x65

Standing Hamstring Curl

10x25
10x35

Daarna kramp gekregen, dus laatste 2 setjes maar niet gedaan.

45 min cardio gedaan. Toen ik klaar was met cardio kreeg ik brutale kramp in beide benen. Direct even wat druivensuiker gaan halen bij de balie, toen werd ik nog even de les gelezen door een vrouwelijke medewerker dat ik niet moest overdrijven:o:rolleyes:

Laatst bewerkt:
waren die 4 x 170 par?
Indien ja; brute shit.

Hoezo druivensuiker tegen kramp?

waren die 4 x 170 par?
Indien ja; brute shit.

Hoezo druivensuiker tegen kramp?

Ja waren parallel, pakte hem maar net. Zie squats paar weken geleden vergeleken met nu. bulken/cutten verschil in kracht.:D Vandaag niet eens aan de 100 gr carbs gekomen volgens mij, verslapen. Was totaal opgebrand.

Helpt goed trouwens druivensuiker met water tegen de kramp, trekte gelijk weg na 10 minuten. Die wijsheden heb ik trouwens van Berry.:)

conclusie; naturel cutten zuigt.

Ja waren parallel, pakte hem maar net. Zie squats paar weken geleden vergeleken met nu. bulken/cutten verschil in kracht.:D Vandaag niet eens aan de 100 gr carbs gekomen volgens mij, verslapen. Was totaal opgebrand.

Helpt goed trouwens druivensuiker met water tegen de kramp, trekte gelijk weg na 10 minuten. Die wijsheden heb ik trouwens van Berry.:)

conclusie; naturel cutten zuigt.

Op hoeveel % sta je nu en op hoeveel % wil je staan? Denk dat jij je ook teveel bezig houdt met krachtstats. Iedereen verliest kracht in de cut, maar zodra je weer gaat bulken word je toch weer sterker. Het zit tussen je oren, want iemand die nog 170 kg kan squate en 350 kan legpressen, die moet niet zeuren haha . Volhouden kerel!

Op hoeveel % sta je nu en op hoeveel % wil je staan? Denk dat jij je ook teveel bezig houdt met krachtstats. Iedereen verliest kracht in de cut, maar zodra je weer gaat bulken word je toch weer sterker. Het zit tussen je oren, want iemand die nog 170 kg kan squate en 350 kan legpressen, die moet niet zeuren haha . Volhouden kerel!

Oh betreft kracht maakt me niks uit. Kracht is voor powerlifters:D

Vetpercentage weet ik totaal niet bro en op hoeveel procent ik wil staan maakt me ook niet zoveel uit zolang ik het goed vindt ogen. De spiegel is mijn mattie;)

Triceps

Skullcrushers 4s

10x27,5
10x32,5
9x42,5
10x32,5

Smith Machine Close Grip Bench Presses 4s

10x60
10x80
4x100 ( verkeerd de stang gepakt )
10x60

Triceps pushdown 4s

10x25
10x35
6x40*10x20

Dumbbell kickbacks 3s

3 setjes licht

Daarna nog wat schouder gedaan voor de doorbloeding. Licht gepakt 2 oefeningen en 30 min cardio.

Wat doe je voor cardio baas? Fietsen?

Zo'n trappenloop geval, krijg je lekkere billetjes van baas, goed bezig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net rug en buik gepakt, heb me niet gehouden aan mijn schema. Had even geen zin in deadliften etc. Vanaf maandag begin ik denk ik met een nieuw schema. Korte intensieve trainingen, supersets, dropsets noem maar op. Sneller klaar, meer tijd voor cardio ( langer ). Zo ga ik het doen, tot ik op een mooi acceptabel bf niveau zit en daarna gooi ik er in april een clean bulk in. Volgens mij gaat het wel aardig met het cutten, gewicht gaat nog niet echt omlaag maar wel 1 a 2 cm kwijt aan omtrek buik. Zal het eens morgen in de ochtend meten.

Oja avatar is niet echt representatief zoals ik er nu bij sta, die foto was van herfst 2009 toen ik er beter bij stond:o

Laatst bewerkt:
Zo vandaag begonnen met mn nieuwe schema. Net borst en biceps gedaan. Moet zeggen dat ik wel last had van mn schouder/schouderblad maar het was te doen. Ben begonnen eerst met Incline bench daarna nog wat kabel werk ( bovenkant borst ) en daarna nog Incline db fly's. Alles perfect uitgevoerd en goed geknepen.

Daarna biceps supersetten, drag curls + seated biceps curls, Cable hammer curls

En nog 45 min cardio.

Ben voorlopig niet meer van plan om gewichten op te schrijven, zie dat niet meer zo zitten en besides het is bodybuilding.

C'mon buddy, gewoon ff loggen, anders is het ook zo lame.

C'mon buddy, gewoon ff loggen, anders is het ook zo lame.

Ok speciaal dan voor jou lieverd.

Borst&Bicep ( Schouderblessure aanwezig )

Incline Barbell bench

10x40
10x40
8x50
6x60

Cable crossovers ( bovenkant borst )

10x10
10x15
10x17,5
15x10

Incline Dumbbell fly's

10x10
10x14
10x18
10x10

Ben best blij met borst training van vandaag, heel licht getraind en gewoon 2 sec geknepen bovenaan de beweging. Pijn was nog te voelen vanuit mijn schouderblad.Uiteraard niet zwaar gegaan. Doe nu ook elke ochtend van die herstel oefeningen voor mn schouder gewricht.

Superset

Drag curl Seated dumbbell curls

10x30 * 10x12

Drag curl Seated dumbbell curls

10x40 * 10x14

Seated dumbbell curls Drag curls

6x18 * 5x50

Seated dumbbell curls Drag curls

6x18 * 10x40

Cable Hammer Curl

10x15
10x20
10x25
10x35

45 minuten cardio

Gewicht blijft helaas steken, op 103 kg ( in de avond, rond de 105 kg ) de laatste tijd. Denk dat het aan mijn voeding ligt, hier en daar wat veranderen. Verder oog ik verder kleiner, mn middel is ook iets kleiner geworden. Oja en cardio opgevoerd naar 45 minuten, goed te doen:)

Goed bezig...ben je gewoon bijna net zo zwaar als mij. En volgens mij ben je misschien net een paar cm groter.

Terug
Naar boven