Fitness Seller

Onderarmen lijken niet te groeien

schijnbaar is het nog niet zwaar genoeg voor je onderarmen :fire:

gewoon ook die zware shit gaan hitten man... 1-3 reps... daarna afpompen met die 6-10 reps

1 tot 3 reps bro?! Dat is niet wat Zyzz me vertelt in ze Byble:o Maar zal het onthouden!

Wat moet ik kunnen als ik 8x150 doe als 3e set? Ongeveer dan:P

5x5 of 3x3 en elke week verhogen

Zyzz is overrated

Ga ik doen, gewoon 3 sets tussen 2 a 5 reps. En dan nog een setje hoog volume draaien for tha pump!:D

• Topic Starter Topic Starter
Dat is denk ik ook zo, als je lang bent heb je het zoveel zwaarder om groter te worden. En jaa tuurlijk deadlift ik! Ik doe nu setjes met 150kg voor 8 reps. En ik gebruik geen straps. Ik shrug ook vrij zwaar..Hoe post je een foto? weet niet hoe dat hier moet!

of je doet het zoals veel SM jongens het hier doen, bij je laatste DL setje blijf je gelocked staan tot je het niet meer houd

of je doet het zoals veel SM jongens het hier doen, bij je laatste DL setje blijf je gelocked staan tot je het niet meer houd

Gelocked staan tot je het niet meer houd? Damn... Lijkt me niet zo gezond voor je onderrug of valt dat wel mee?

Snap sowieso niet waarom mensen 8 reps gaan voor deadlift. Die wil je toch voor kracht trainen voor een sterke core, niet voor massa? Ik hou het altijd op 5x5 met deadlifts. De rest van de oefeningen op 8 reps.

Gelocked staan tot je het niet meer houd? Damn... Lijkt me niet zo gezond voor je onderrug of valt dat wel mee?

Snap sowieso niet waarom mensen 8 reps gaan voor deadlift. Die wil je toch voor kracht trainen voor een sterke core, niet voor massa? Ik hou het altijd op 5x5 met deadlifts. De rest van de oefeningen op 8 reps.

Waarom dan niet?

inderdaad, alle massa komt op 8-12 reps, behalve je rug, die groeit op 5 reps, en natuurlijk niet vergeten, je buik op 100 reps!

:thumb:

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 21:26 ----------

Valt wel mee, houd je rug wel zolang je hem gewoon recht houd. Je moet ook niet echterover gaan leunen.

Mweh, deadlifts voor onderarmen als main excercise? Had zelf ook tot voor kort nooit echt in de gaten of mn onderarmen meegroeiden of niet, maar doe nu sinds een maand of drie wat anders. Wrist curls staand ipv zittend en wat meer cheaten (heavy dus), meteen daarna revese wrist curls op een bankje maar dan superstrict. Onderarmen spatten dan zowat uit elkaar. Tijdens mn training rug/biceps doe ik trouwens ook gewoon heavy hammer curls of in een supersetje. Werkt voor mij :)

1 tot 3 reps bro?! Dat is niet wat Zyzz me vertelt in ze Byble:o Maar zal het onthouden!

Wat moet ik kunnen als ik 8x150 doe als 3e set? Ongeveer dan:P

dunnow, gewoon uitproberen.... maar kijk met high reps kan je ook wel progressief loaden, zal ook zeker wel lukken tot een bepaald punt... maar als je 1-3 reps doet zit je meer in de strength zone, dus als die weights omhoog gaan, gaan de weights waar mee je die 8 reppers kan doen ook 'makkelijker' mee omhoog. oftewel, dan doe je na een aantal weken/maanden op het einde een 8 repper met 175(+) ofzo = meer weight = meer groeistimulans etc etc etc.

enige manier om voor een naturel te blijven groeien is weights omhoog werken, heb ik altijd begrepen... dus dat moet je wel pushen

dunnow, gewoon uitproberen.... maar kijk met high reps kan je ook wel progressief loaden, zal ook zeker wel lukken tot een bepaald punt... maar als je 1-3 reps doet zit je meer in de strength zone, dus als die weights omhoog gaan, gaan de weights waar mee je die 8 reppers kan doen ook 'makkelijker' mee omhoog. oftewel, dan doe je na een aantal weken/maanden op het einde een 8 repper met 175(+) ofzo = meer weight = meer groeistimulans etc etc etc.

enige manier om voor een naturel te blijven groeien is weights omhoog werken, heb ik altijd begrepen... dus dat moet je wel pushen

Thnx! Tijden geleden dat er zo'n goede post voorbij kwam:p

Terug
Naar boven