Live for the pu
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook gelezen dat schoenen zeer belangrijk zijn bij het dead liften , je kan beter op sokken of blote voeten dead liften dan met sportschoentjes

IDD GEWOON KAAL KOUWE STANG IN JE NEK.
Schijfjes is bijna hetzelfde als schoenen met verhoging.
Probeer het allebei gewoon eens een paar weken
een paar weken maakt op 40 jaar training niks uit
en wat die riem betreft je moet hem alleen gebruiken voor je last paar zware setjes
en ook jouw top is een topprestatie voor je rug
Mooie slogan heb je daar verdien je karma mee bij deze komt het eraan

Dat noem ik nou niet echt sterk worden, wat uiteraard wel mijn doel is!Heb je wat lekkere karma gegeven voor dit topic
Ik ga eens verder na de les , ik zit nu op school![]()
Dan John - from the ground up
zowiezo intressant. Maar komen ook enkele varianten op de squat voorbij die helpen bij het ontwikkelen van de correcte techniek.

wat is dat?Als afsluiter heb ik nog 1 minuut een spinal decompression gedaan.

oke, die schijven onder je hielen: niet doen. of je wilt je meniscus en kruisbanden aan gort werken. dan moet je t zeker doen.
Toch doen veel profbodybuilder (fascia)stretches om de spiergroei te bevorderen. Ook hier: Wetenschappelijk artikel dat de spieren verkort worden tijdens het trainen?eerst krachttraining doen en dan rekken heb totaal geen nut. eerst verkort je je spieren en daarna rek je de boel weer op. volgens mij ben je dan voor niks bezig geweest.
Dan zou eerder me vriendin spierpijn hebbenDie spierpijn zou trouwens ook door het rukken kunnen komen.
tnx btw voor de karmaDie spierpijn zou trouwens ook door het rukken kunnen komen.