- Waardering
- 2.046
Beverly’s special??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beverly’s special??
Secret for massive gains!
Good old Gerard hihihi
Was het zo'n nare ervaring met mij naar een festival?Afgelopen zaterdag naar Dominator geweest. Flink ellendig de dagen erna. Kan er nu wel weer om lachen en positief op terugkijken. Was een top dag. Voor herhaling vatbaar.
Vandaag pull uitgevoerd. Na de sessie voelde ik me weer de oude. Tip voor de volgende keer; zo snel mogelijk terug in de structuur/routine komen.
Motivatie en drive is goed aanwezig, om weer door te pakken.
Pull 1 - 22 Jul 2025
Vandaag wat vermoeid. Eenmaal in de gym ging de knop om. Muziek op standje maximaal en een goede sessie neergezet. Hier en daar een rep of gewicht extra. En na de training had ik alweer zin in het volgende feestje.
Matrix chest supported row machine
65kg x 10
56kg x 12
Assisted pull up
15kg x 10
35kg x 11
SA dumbbell row
46kg x 9
38kg x 12
Panatta SA chest supported lat pulldown
75kg x 12
65kg x 13
Cable pullover Beverly
65kg x 12
50kg x 15
Panatta station straight bar pushdown
65kg x 15
65kg x 9
Matrix cable overhead rope extension
Overhead DB extension gedaan. Cables waren bezet.
Cardio
+35 min.

Wat houdt deze methode in het kort een beetje in dan?Doggcrapp upper - 27 juli 2025
Sessie met @vntl gedaan met de DC (Doggcrapp) methode. Fijne sportschool. Goede apparatuur en aardige mensen. Leuke manier van trainen. Stretchen na de oefening heeft wel wat vind ik. Leek me daarna ook wel wat losser te voelen. Vandaag wat spierpijn.
Incline Barbell Smith (10-15)
60 sec chest stretch
Single Arm Machine Raises (15-25)
60 sec delt stretch
Cable Triceps Pushdown (11-20)
60 sec triceps stretch
Nautilus High Row (11-15)
Hammerstrength Wide Row (6-9 / 9-12)
60 sec rug stretch
De Doggcrapp Upper is een trainingsmethode die deel uitmaakt van het Doggcrapp (DC) systeem, ontwikkeld door Dante Trudel. Het richt zich op het trainen van de bovenlichaamspieren met een combinatie van krachttraining en hypertrofieprincipes.Wat houdt deze methode in het kort een beetje in dan?
Daar dachten de huisarts en fysio ook aan. Huisarts gaf de tip om naar een bekkenbodem therapeut te gaan.Aangespannen bekkenbodem? Kan door bulken en door krachttraining komen nml. Sympatische overdrive kan het effect verzwaren.
Ik heb mijn eigen therapeut thuis: @DieNase die doet dit soort dingen ook.Daar dachten de huisarts en fysio ook aan. Huisarts gaf de tip om naar een bekkenbodem therapeut te gaan.
Heb jij daar ervaring mee?
Welke omgeving kom je vandaan?Zo ja, is dat aan te raden of zou ik daar zelf vanaf kunnen komen?
Check. Dacht zelf ook dat het niet veel toegevoegde waarde gaat hebben.Ik heb mijn eigen therapeut thuis: @DieNase die doet dit soort dingen ook.
Welke omgeving kom je vandaan?
Zelf lijkt me lastig.
Meeste bekkenfysio's hebben geen ervaringen met krachttrainers en dat is in deze kwestie wel handig om te hebben (of je moet tegen het adagium: even niet trainen en niet boven de pijngrens gaan voldoende vinden). Ik zou dus zeker niet naar zomaar iemand gaan maar even gedegen onderzoek doen.
Succes in ieder geval.