- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je niet een laken of dekbedhoes oid die je op kan hangen?
Al eens op temu gekeken?Iemand tips voor een achtergrond voor de check-in foto's? Verkap het om € 70 te betalen voor een opvouwbare achtergrond.
Gewicht te snel of te veel verhoogd?Volgende keer filmen. Maak progressie, maar ten koste van feeling met de lats. Afgelopen weken voel ik ze minder werken.
Ik zou persoonlijk eigenlijk je eten tijdens een cut je zo saai mogelijk maken, hoe droger je word hoe beter het gaat smaken anyway.Week 6: check-in 5 weeks out
Lichaamsmetingen
- Gewicht: 95,5 kg (-0,7)
- Armomtrek (aangespannen): 39 cm (-)
- Bovenbenenomtrek (aangespannen): 60,5 cm (-0,5)
- Taille (navel): 80,5 cm (-)
- Taille (smalste punt): 79 cm (-0,5)
Voeding & Supplementen
- Voedingsschema: precies gevolgd
- Eetlust: 6/10
- Food cravings: 7/10
- Supplementenplan: 10/10
- Vrije maaltijd: geen
- Verteringsproblemen: slechte stoelgang (ziek)
Training & Cardio
- Krachttraining: 4 sessies, krachtvooruitgang
- Pomp tijdens training: 7/10
- Spierpijn: 5/10
- Cardio: 4x45 minuten totaal
- Gemiddelde stappen per dag: 6.943
Herstel & Slaap
- Gemiddelde slaapduur: 8 uur per nacht
- Uitgerustheid: 7/10
Mentale status
- Motivatie: 7/10
Gezondheid
- Rusthartslag: 91 bpm
- Nuchtere bloedglucose: 4.6 mmo/l
- Bloeddruk: 104/66 mmHg
Toelichting
Afgelopen dagen ziek geweest. Verder een prima week gehad. Waar mogelijk getraind, cardio gedaan en stappen gezet. Gewicht is weer wat gedropt. Slaapkwaliteit is vooruit gegaan. Mentaal voel ik me iets meer in mezelf en wat minder ‘steady’. Knieën beginnen licht geïrriteerd te raken. Even in de gaten houden.
Qua voeding is het nog goed te doen. Ik merk wel dat zodra ik begin met zoetigheid (whey, flavor powders etc), ik cravings krijg naar meer. Als laatste troef kan ik m'n voeding zo saai mogelijk maken, zodat ik geen zoete dingen meer eet. Voor nu is de oplossing om post-workout een cream of rice te maken met appeltaart flavor + appeltjes. Dat stilt de cravings.
| Dag | Kcal | Eiwit | Koolhydraten | Vetten |
| Trainingsdag | 2.192 (−287) | 229 | 205 (-61,2) | 54 |
| Rustdag | 1.852 (−227) | 216 | 114 (-49,3) | 59 |
Succes kerel! Ook al zo lekker laag in de kcal. Zal wel aan de coach liggen 😂Feedback coach
Omdat @Mister_Little gas gaat geven, kan ik natuurlijk niet achterblijven. Coach gevraagd om de calorieën te verlagen.
Het verlagen van de calorieën gebeurt zoals de hele contest prep door koolhydraten te schrappen. Eiwitten en vetten blijven steady.
De nieuwe macro’s:
Dag Kcal Eiwit Koolhydraten Vetten Trainingsdag 2.192 (−287) 229 205 (-61,2) 54 Rustdag 1.852 (−227) 216 114 (-49,3) 59
Onderstaand nog een filmpje van de check-in van vanmorgen. Omdat het beeld niet scherp gesteld is, blijft het nog wat spannend. De check-in foto’s waren gelukkig wel scherp.
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Komende week komt als het goed is m’n check-in achtergrond binnen én een vervangende loopband.
Meer aan ons eigen metabolisme. Elke cut zit ik wat hoger in kcal. Dus all good.Succes kerel! Ook al zo lekker laag in de kcal. Zal wel aan de coach liggen 😂