MuscleMeat

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fakers gonna fake.

Ik moet toegeven, Muayboran is wel een volhouder. Zelfs een .tk domein registreren, toe maar. Big spender hoor. Maar ja als je zoveel prijzen wint kan er ook wel wat vanaf natuurlijk.

Maak een filmpje met een welgemeende '**** you DBB' er in opgenomen, tot die tijd blijf je gewoon bekend als faker Muayboran.

Wat een soap :P

We wachten gewoon geduldig af

Tsja als die echt zo buff was had die allang een foto geplaatst met **** DBB geplaatst. Hiermee had hij binnen 10 sec alle haters kunnen dissen.. In plaats daarvan komt hij met .tk (WIE THE **** GEBRUIKT ER NOG .TK BEHALVE 13-JARIGE SCHOLIEREN?) sites aanzetten en allerlei andere verhalen in gebrekkig Nederlands.

Mijn conclusie: Fake.

Fakers gonna fake.

Ik moet toegeven, Muayboran is wel een volhouder. Zelfs een .tk domein registreren, toe maar. Big spender hoor. Maar ja als je zoveel prijzen wint kan er ook wel wat vanaf natuurlijk.

Maak een filmpje met een welgemeende '**** you DBB' er in opgenomen, tot die tijd blijf je gewoon bekend als faker Muayboran.

precies hahha, tijd voor de psychiater wellicht.

Waar ik eigenlijk naar benieuwd ben; hoeveel kaarten zijn er al uitgedeeld????:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze foto ziet er toch legitiem uit? Wel apart dat hij dan hier begint over een fake wedstrijd, I am confuse???

haha hij komt ook echt nog terug met een topic :W
en tegen Rob S zeggen dat hij slap is met een van de beste fysieken van DBB
ga kapot hier haha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze foto ziet er toch legitiem uit? Wel apart dat hij dan hier begint over een fake wedstrijd, I am confuse???

Zo een foto zegt niets. Je kan op fiverr voor 5 dollar zo een foto kopen. Kan je zelfs nog bepalen welke tekst erop moet.

Robbie vond het ff teveel concurentie en ging zo dood van de jaloezie dat hij allerlei shit over mij begon te verzinnen hahah.. inpuilende navel en skeve borst, prachtig man! Als een slang ging ie te werk en vroeg netjes mijn MSN. Triest mongooltje? Ik ben niet de kerel die klanten aantrekt voor juice op een internet forum met je GFG. Vind je het een beetje jammer dat ik heel wat kilos meer dan jou bench? moet wel want stats hebben gemeen enkel die kop van je man, als er nou mongooltje bestaat op deze wereld dan ben jij dat.

Feit: Rob is een buffel en jij zorgt voor een hoop vermaak, ben benieuwd naar de climax van deze soap :) .

Volgens mij 0, maar ik volg het van afstand. Heb nog niet gekeken of er reports zijn binnen gekomen.

Reports genoeg van mb, maar tot op heden niet gegrond verklaard. Blijkbaar is niemand van ons gek op fakers..
Al is dit geen vrijbrief om ongefundeerd te gaan bashen trouwens, laat dit duidelijk zijn, er zijn wel degelijk grenzen.

• Like
Waarderingen: D77
Lol, ik zie patmuscle in het topic koekeloeren. Die denkt van; ben zelf ook een faker, ik hou wijselijk mn mond :roflol:

@beesting: die kleurenfoto lijkt me wel een stuk buffer maar het ziet eruit alsof het wel zou kunnen kloppen, en dat de zwartwitfoto gewoon een slechtere foto is.
En ook al zou hij faken, als dit hem is is hij tenminste nog wel aardig buff.

@shivo: ik wist niet dat ze dat zo konden fotoshoppen, maar dat zou idd erg goed kunnen, maar als dit het geval is dan moet muayboran ook al toevallig een zwartwit slaapkamer foto van deze gast in zijn bezit hebben en hoe groot is die kans?
Tenminste de meeste gasten als je er foto's van jat die zullen wel alleen echt mooie posefoto's op internet hebben circuleren zoals die ene die beesting net aanhaalde.

Niet om muayboran te verdedigen maar even om de feiten op een rijtje te leggen, want dit was nog niet geadresseerd.

Laatst bewerkt:
Een filmpje posten met audio is geen rocket science ;) .

Triceps zijn helemaal niet geshopt, zat gewoon nog veel pomp in en je ziet het niet maar ik span men arm aan close up genomen.. ik zal aanstaande dagen meer pics en vids posten waarbij ik meer zal vermelden. Ik geef geen reet voor men dbb statuut of wat dan ook.. ik ben hier gewoon om te bewijzen dat ik steeds de kerel ben en niet Sava of welke shit dan ook jullie mij mee vergelijken..
4018.jpg

Waarom zo lang gewacht eigenlijk? Als ik geen faker zou zijn had ik gewoon in het vorige topic direct iedereen de mond gesnoerd met overtuigend bewijsmateriaal.

Waarom zo lang gewacht eigenlijk? Als ik geen faker zou zijn had ik gewoon in het vorige topic direct iedereen de mond gesnoerd met overtuigend bewijsmateriaal.

Dat klopt, alles wijst erop dat hij vol met bs zit, die zwartwitfoto is zijn laatste strohalm eigenlijk. Als een expert met photoshop mij nou even uitleg kan geven en de twijfel kan wegnemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven