quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar komt deze foto vandaan? En wie heeft er zo epic slecht dat blaadje in geshopt? Die zwart-wit foto's lijken mij echt, maar de link die in de eerste post wordt aangegeven, http://allanbg80.skyrock.com/3.htm
komt 1 op 1 overeen met de foto's van muay. Het verweer dat iemand anders deze gepost zou hebben op een website vind ik persoonlijk vrij zwak. Ik zou zeggen, zet alle feiten op een rijtje en trek je eigen conclusie.
Reports genoeg van mb, maar tot op heden niet gegrond verklaard. Blijkbaar is niemand van ons gek op fakers..
Al is dit geen vrijbrief om ongefundeerd te gaan bashen trouwens, laat dit duidelijk zijn, er zijn wel degelijk grenzen.
Hier is toch wel sprake van een gefundeerd bashen. Een aantal zaken kloppen gewoon niet.
Until then, case closed, topic mag voor mij part doodgaan tot k alles rechtzet ivm clips en zal die gewoon posten met 0,0 uitleg want dat helpt blijkbaar niet hier.Weet je wat, na al het lezen komen we terug aan dezelfde flames en word ik steeds beschouwd als een faker. Als jullie deze conclusie willen trekken en houden, perfect, mij boeit het geen **** want ik maakte deze topic expres aan voor het tegendeel te bewijzen. Jullie kijken niet eens naar de feiten en steunen alle troll gedrag van die mensen (inclusief de mods). Als jullie niet willen geloven dat ik gisteren een contest heb gedraaid, goed, maar ik beloof dat ik nog met een mooi clipje zal komen waarop jullie allemaal mijn gevoelens gaan krijgenUntil then, case closed, topic mag voor mij part doodgaan tot k alles rechtzet ivm clips en zal die gewoon posten met 0,0 uitleg want dat helpt blijkbaar niet hier.
jonge volgens mij heb je psycholoog nodig, echt waar.
Weet je wat, na al het lezen komen we terug aan dezelfde flames en word ik steeds beschouwd als een faker. Als jullie deze conclusie willen trekken en houden, perfect, mij boeit het geen **** want ik maakte deze topic expres aan voor het tegendeel te bewijzen. Jullie kijken niet eens naar de feiten en steunen alle troll gedrag van die mensen (inclusief de mods). Als jullie niet willen geloven dat ik gisteren een contest heb gedraaid, goed, maar ik beloof dat ik nog met een mooi clipje zal komen waarop jullie allemaal mijn gevoelens gaan krijgenUntil then, case closed, topic mag voor mij part doodgaan tot k alles rechtzet ivm clips en zal die gewoon posten met 0,0 uitleg want dat helpt blijkbaar niet hier.
Weet je wat, na al het lezen komen we terug aan dezelfde flames en word ik steeds beschouwd als een faker. Als jullie deze conclusie willen trekken en houden, perfect, mij boeit het geen **** want ik maakte deze topic expres aan voor het tegendeel te bewijzen. Jullie kijken niet eens naar de feiten en steunen alle troll gedrag van die mensen (inclusief de mods). Als jullie niet willen geloven dat ik gisteren een contest heb gedraaid, goed, maar ik beloof dat ik nog met een mooi clipje zal komen waarop jullie allemaal mijn gevoelens gaan krijgenUntil then, case closed, topic mag voor mij part doodgaan tot k alles rechtzet ivm clips en zal die gewoon posten met 0,0 uitleg want dat helpt blijkbaar niet hier.