Net wakker, even wat dingen opklaren voordat ik vertrek naar de gym. Begrijp enkel niet het nut dat ik steeds pics moet posten met een blad terwijl ik niet eens meer mag meedoen met de dbb contest? Ik geef trouwens geen reet om een internet "statuut" en ik weet al genoeg van DBB, ik heb deze topic enkel gemaakt voor die mensen dat fake verhalen gingen verzinnen over mij dat ik werkelijk ben.
Ik neem aan dat de YBF-organisatie het wel zou weten als er op 4 juni 2011 een bb-wedstrijd in Beverwijk zou plaatsvinden. Ik vind echter niks in hun agenda, noch via google, waar ik alle mogelijke combinaties heb ingetypt (kernwoorden: bb, bodybuilder, bodybuilding, wedstrijd, 4 juni, 4 juni 2011, beverwijk, YBF etc. etc.). Graag meer zekerheid over deze zaak, Muayboran.
---------- Toegevoegd om 03:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:39 ----------
By the way, ik vind het een beetje jammer dat de achtergrond van de ybfcontest.tk van dezelfde man is die in jouw filmpje zit. Identieke abs-structuur, zelfde plaats van de tepels, en de uitpuilende navel. Dat wil zeggen dat hij model heeft gestaan voor YBF, en vervolgens nog mee heeft gedaan aan dezelfde wedstrijd ook?
No offence, maar dit lijkt me eerder een website gemaakt door een amateur. Vandaar ook de .tk in plaats van .nl of .com. Vroeger bij ons op school zagen de websites, gemaakt door leerlingen van zelfs 4 Havo, er nog indrukwekkender uit.
Ik vermoed dat er een plannetje achter zit zodat misschien jij en mogelijk meerdere mensen die in het complot zitten dit doen om de prijs van deze wedstrijd te pakken. Vooralsnog zijn dit vermoedens die, door middel van audiovisueel en visueel materiaal, onterecht kunnen worden verklaard.
Waar zie je mij staan op de achtergrond van die website? Is niet de identieke persoon en als jij denkt dat ik dat ben vergelijk dan de foto's nogmaals en deel de bronnen hier met ons. Ik ben geen model voor YBF of wat dan ook, ik was daar enkel om mijn contest te draaien. Ik heb mezelf ingeschreven op
Info@ybfcontest.nl en via Theo (organisator) heeft me alle informatie toegediend. Die domein issues heb ik geen verstand van, ik vroeg persoonlijk aan hem of ze een website hadden zodat mensen via daar gallery's en media kunnen checken en hij zei dat hun web beheerder nog steeds bezig is.. Heb geen Diana van YBF ontmoet en was geen vrouwelijke organisator aanwezig..
Nogmaals er zat geen plannetje achter voor een of ander internet contest en de dbb contest boeit me volledig niets meer. Werd me zoiezo niet gegund, die verandering in me lichaam, laat staan dat ze nog gaan voten.. Ik heb zelfs een foto met een van de organisatoren genomen
Er is bij de YBF organisatie totaal niks bekend over een wedstrijd op 4 juni in Beverwijk hahaha.
Rot ff lekker op hier triest mongooltje
Robbie vond het ff teveel concurentie en ging zo dood van de jaloezie dat hij allerlei shit over mij begon te verzinnen hahah.. inpuilende navel en skeve borst, prachtig man! Als een slang ging ie te werk en vroeg netjes mijn MSN. Triest mongooltje? Ik ben niet de kerel die klanten aantrekt voor juice op een internet forum met je GFG. Vind je het een beetje jammer dat ik heel wat kilos meer dan jou bench? moet wel want stats hebben gemeen enkel die kop van je man, als er nou mongooltje bestaat op deze wereld dan ben jij dat.
Er was wel een wedstrijd.., gele kaart voor jou!
[Link niet meer beschikbaar]
Damn, wat ben ik zeker over mijn lengte en bodyfat met je eerste comment. Check gewoon die mooie face van jou, priceless! Met jou wil ik op stap. Nu ben ik plots de zwarte schaap, HEA?

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------
Integendeel, het bewijs wat werd geleverd door Muayboran, blijkt geen geldig bewijs te zijn voor zijn verdediging, aldus de bewijzen hierbij in twijfel getrokken kunnen worden. Eventueel kunnen de bewijzen nietig worden verklaard. Lees de 2de post boven je, daar wordt een mogelijk tegenbewijs van mogelijke internetfraude geleverd. Het enige wat voor vele mensen echt zou kunnen zijn, zijn de foto's die Muayboran heeft geplaatst met daarop de tekst, muayboran bla bla. Dit lichaam komt in mijn ogen niet echt over met de eerder geplaatste foto's.
Kun je anders beginnen met gewoon nederlands te typen of doe je dit enkel voor karma te ontvangen van trolls? Op die webcam foto's is de belichting slecht.. Als je een beetje geduld heb zal ik aankomende dagen nog meer pics posten, heb nu vocht rebound van de contest
Wat zijn jullie enorm freaky, zelfs aandacht besteden aan men ****ing deur

Die deur is trouwens zo of moet ik zelfs ook een deur photoshoppen? Wat kan ik er aandoen, ik heb ze niet geplaatst? Ik bel ff men pa op en vragen waarom die deur zo staat

Het belangrijkste is toch dat hij open en dicht gaat? grappig dit
Ik was ook @ de Artemis cup.
Ik ben nu zelf benieuwd wie jij bent. Aangezien je een 'fanclub' hebt en geen galerij..