XXL Nutrition

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
True, jij mij wel dan?

Hoodie, groenachtig.
Gruwelijke exclusieve nike air max 90.
Knal oranje.
Grijze eastpak tas.
Gemilimeterd haar

IINNNNNNNN

hahahaha muay toch :roflol:

All day

In!

toch wel een beetje gek =, eerste twee foto's wel gezicht, derde pic geen gezicht (reden camera-fail). Zoals je zegt, post maar even wat meer foto's, met iets wat voor dbb gericht is (inclusief gezicht en stuff).

Zonder is het niet te zeggen dat jij het bent.

Er is bij de YBF organisatie totaal niks bekend over een wedstrijd op 4 juni in Beverwijk hahaha.

Rot ff lekker op hier triest mongooltje :roflol:

Ik neem aan dat de YBF-organisatie het wel zou weten als er op 4 juni 2011 een bb-wedstrijd in Beverwijk zou plaatsvinden. Ik vind echter niks in hun agenda, noch via google, waar ik alle mogelijke combinaties heb ingetypt (kernwoorden: bb, bodybuilder, bodybuilding, wedstrijd, 4 juni, 4 juni 2011, beverwijk, YBF etc. etc.). Graag meer zekerheid over deze zaak, Muayboran.

---------- Toegevoegd om 03:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:39 ----------

By the way, ik vind het een beetje jammer dat de achtergrond van de ybfcontest.tk van dezelfde man is die in jouw filmpje zit. Identieke abs-structuur, zelfde plaats van de tepels, en de uitpuilende navel. Dat wil zeggen dat hij model heeft gestaan voor YBF, en vervolgens nog mee heeft gedaan aan dezelfde wedstrijd ook?

No offence, maar dit lijkt me eerder een website gemaakt door een amateur. Vandaar ook de .tk in plaats van .nl of .com. Vroeger bij ons op school zagen de websites, gemaakt door leerlingen van zelfs 4 Havo, er nog indrukwekkender uit.

Ik vermoed dat er een plannetje achter zit zodat misschien jij en mogelijk meerdere mensen die in het complot zitten dit doen om de prijs van deze wedstrijd te pakken. Vooralsnog zijn dit vermoedens die, door middel van audiovisueel en visueel materiaal, onterecht kunnen worden verklaard.

Laatst bewerkt:
kga dit niet helemaal lezen, iemand samenvatting?

Muayboran heeft net bewezen real te zijn en mensen bieden massaal hun excuses aan.

Integendeel, het bewijs wat werd geleverd door Muayboran, blijkt geen geldig bewijs te zijn voor zijn verdediging, aldus de bewijzen hierbij in twijfel getrokken kunnen worden. Eventueel kunnen de bewijzen nietig worden verklaard. Lees de 2de post boven je, daar wordt een mogelijk tegenbewijs van mogelijke internetfraude geleverd. Het enige wat voor vele mensen echt zou kunnen zijn, zijn de foto's die Muayboran heeft geplaatst met daarop de tekst, muayboran bla bla. Dit lichaam komt in mijn ogen niet echt over met de eerder geplaatste foto's.

Laatst bewerkt:
aiiii ik zie de fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven